Reklama
Strona 72 z 668 PierwszaPierwsza ... 2262707172737482122172572 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,066 do 1,080 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #1066
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To zobaczysz co to w BMW elektryka xd z resztą każdy samochód powyżej 1996r.+ to już ma problemy z elektryką (według opinii ludzi).
    W A4 fakt z zawieszeniem problem bo jest aluminiowe i jeżdżąc po naszych drogach trochę się psuje.
    Wracając do BMW też bym brał ale nie diesel tylko benzyna.
    Ja bym zaproponował BMW E39 520. Tylko że na allegro większość jest sprowadzone z Niemiec czyli po niedługim czasie zaraz byś musiał zawieszenie robić bo się wybije. (Polskie drogi rox?)
    A weź bardziej rozwiń BMW i elektryka? Bo nie znam osoby, która ma zadbane autko i by narzekała na elektryke.

    Jak nie jesteś przygotowany na wydatki większe, lub mniejsze kup sobie Golfa IV. Tylko nie bierz 1,4 bo za mały do tego auta, a 1,6 strasznie awaryjny. 1,8T czyli z turbinką daje rade.

  2. #1067
    Avatar Fanatyczny
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Toruń
    Posty
    340
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Lionix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gaz śmierdzi, niektóre samochody po prostu nie są do gazu, dla mnie jak ktoś wali gaz do terenówki, samochodu sportowego albo limuzyny to jest żal, co z tego że ma tyle samo mocy <lol> nie tylko moc się liczy dzieci
    Jak kogoś stać na auto z dużym silnikiem czy limou to powinno stać na paliwo, a jak nie to niech spierdala do corsy =)

    Najlepsze jak koleś podjeżdża S klasą czy nawet betą 7er i wali gaz, dla mnie to już jest w ogóle n\c, ja dlatego kupiłem mniejszy silnik żebym się ze spalaniem nie posrał,, w przyszłości jak będę miał normalną robotę (oby) to walę 4.0 i pierdole co mi spali, ludzie jeżdżą hemi 6.0 i jakoś nikt nie płacze (nie mówię o USA czy innej arabi gdzie ropa w cenie wody)

    Ja o tym z nikim dyskutować nie zamierzam bo to jest temat który nigdy się nie kończy, i nikt nikogo nie przekona do swoich racji, jedni lubią gaz a inni nie, dla mnie gaz nie jest zły ale są pewne samochody których imo gazować nie wolno ;]
    widać, że się gówno znasz.
    Nowa ''6.0 hemi'' pali mniej od starego 2.0 w bmw, dlatego dużo ludzi je gazuje..na przykładzie ojca samochodu i ziomka. Ojciec ma VVT-I 3.5 litra w benzynie, 6 garów 310 koni - pali mu jak jedzie na trasie 100-140km/h 8.5-9.5 litra(zależy klima, tempomat, pogoda itd.) a ziomkowi przy takich prędkościach 2.0 na vanosie w bmw minimum 10 litrów..ja tam nie mam nic do gazu..jeździ się o połowe taniej tylko po prostu nie można oszczędzać na instalacji i mieć kogoś kto dobrze to wszystko poustawia -(4 gary minimum 3000, 6 garów minimum 4500-5000zł, jak juz chcesz zagazować ósemke i załozyć dobra instalację to bez tych 7 tysi nawet nie podchodz bo bedzie kupa)

    zauważyliście ile teraz jeździ diesli? Nie dośc, że są droższe w zakupie to po podliczeniu wszystkich kosztów paliwa, części itp. wychodzą drożej! Policzcie sobie rozrząd pierwszy 100tkm, drugi 80tkm, trzeci 6tkm..czyli na same rozrządy do 250 tkm musisz juz wydać te 4000-5000 zł, ojciec przy przebiegu 150tkm robił już 2 razy turbinę(łącznie 3000zł) czyli razem to już jest 7000 złoty do tego dochodzi różnica w cenie zakupi diesla a benzyny i robi się przy nowym samochodzie około 15-20 tysięcy, a zeby tyle zaoszczędzić to naprawdę chyba trzeba mieć ten samochód do końca życia..bo kto teraz trzyma samochód dłużej niż 3-4 lata? Dlatego ja teraz jak kupuje auto to tylko benzyna takie 2 literki prawdopodobnie 1.8is lub 2.0 w bmw, a jak mnie poniesie to 2.8 i gaz..chociaz nie będę musiał już inwestować w audio(dźwięk w 2.8 w 6 garkach w bmw to jest cód miod i orzeszki)

    pozdro

  3. #1068
    Avatar Bubuch
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    5,008
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Fanatyczny napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    widać, że się gówno znasz.
    Nowa ''6.0 hemi'' pali mniej od starego 2.0 w bmw, dlatego dużo ludzi je gazuje..na przykładzie ojca samochodu i ziomka. Ojciec ma VVT-I 3.5 litra w benzynie, 6 garów 310 koni - pali mu jak jedzie na trasie 100-140km/h 8.5-9.5 litra(zależy klima, tempomat, pogoda itd.) a ziomkowi przy takich prędkościach 2.0 na vanosie w bmw minimum 10 litrów..ja tam nie mam nic do gazu..jeździ się o połowe taniej tylko po prostu nie można oszczędzać na instalacji i mieć kogoś kto dobrze to wszystko poustawia -(4 gary minimum 3000, 6 garów minimum 4500-5000zł, jak juz chcesz zagazować ósemke i załozyć dobra instalację to bez tych 7 tysi nawet nie podchodz bo bedzie kupa)

    zauważyliście ile teraz jeździ diesli? Nie dośc, że są droższe w zakupie to po podliczeniu wszystkich kosztów paliwa, części itp. wychodzą drożej! Policzcie sobie rozrząd pierwszy 100tkm, drugi 80tkm, trzeci 6tkm..czyli na same rozrządy do 250 tkm musisz juz wydać te 4000-5000 zł, ojciec przy przebiegu 150tkm robił już 2 razy turbinę(łącznie 3000zł) czyli razem to już jest 7000 złoty do tego dochodzi różnica w cenie zakupi diesla a benzyny i robi się przy nowym samochodzie około 15-20 tysięcy, a zeby tyle zaoszczędzić to naprawdę chyba trzeba mieć ten samochód do końca życia..bo kto teraz trzyma samochód dłużej niż 3-4 lata? Dlatego ja teraz jak kupuje auto to tylko benzyna takie 2 literki prawdopodobnie 1.8is lub 2.0 w bmw, a jak mnie poniesie to 2.8 i gaz..chociaz nie będę musiał już inwestować w audio(dźwięk w 2.8 w 6 garkach w bmw to jest cód miod i orzeszki)

    pozdro
    A jak Mercedes nie ma rozrządu? xD
    A dlaczego tak wszystko się psuje i jest drogie w naprawach? Bo teraz się nie zarabia na samochodach tylko na częściach i naprawach.

  4. Reklama
  5. #1069
    Avatar gigus92
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    215
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Orientuję się ktoś jak powinny być podłączone kostki do radia?? Bo nigdy się tym nie bawiłem a mam nowiuśkie radio i nie chciałbym go "uszkodzić" ;)

  6. #1070
    Avatar Emptyhuman
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    łódź
    Wiek
    32
    Posty
    508
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj gigus92 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Orientuję się ktoś jak powinny być podłączone kostki do radia?? Bo nigdy się tym nie bawiłem a mam nowiuśkie radio i nie chciałbym go "uszkodzić" ;)

    Lepiej oddaj to komuś kto się zna , i Ci założy. :)
    Znajomy w Corsie dostał nowe radio ,zaczął Pinami kręcić i podłączył.
    Poleciał dymek i tyle.
    Czeka już na nowe radio.

  7. #1071
    Avatar gigus92
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    215
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Emptyhuman napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Lepiej oddaj to komuś kto się zna , i Ci założy. :)
    Znajomy w Corsie dostał nowe radio ,zaczął Pinami kręcić i podłączył.
    Poleciał dymek i tyle.
    Czeka już na nowe radio.

    Ale właśnie o to chodzi że już mam kostki , chodzi mi tylko czy jeśli pomyle wejścia gdzie wkłada się kostki do radia (dwa wejścia+dwie kostki) to czy się nic nie stanie??

  8. Reklama
  9. #1072
    Avatar Xev
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    679
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    apropo radia - dziś zdałem prawko i potrzebuję nowego radia do auta. chciałbym coś, co obsługiwało by mp3 i z możliwością podłączenia pendriva. do tego najlepiej z pokrętłem. jestem w tym kompletnie zielony, czy mógłby mi ktoś coś doradzić? (najlepiej linki z allegro)

  10. #1073
    Avatar gigus92
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    215
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Xev napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    apropo radia - dziś zdałem prawko i potrzebuję nowego radia do auta. chciałbym coś, co obsługiwało by mp3 i z możliwością podłączenia pendriva. do tego najlepiej z pokrętłem. jestem w tym kompletnie zielony, czy mógłby mi ktoś coś doradzić? (najlepiej linki z allegro)
    Bierz tylko i wyłącznie tego Pioneerka ;)
    http://allegro.pl/pioneer-deh-2200ub...271788927.html

    PS. Sory, że nie edytuję postów ale coś mi przeglądarka zaczęła nawalać i nie wszystkie opcję działają. Zaraz to naprawie.

  11. #1074
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj gigus92 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale właśnie o to chodzi że już mam kostki , chodzi mi tylko czy jeśli pomyle wejścia gdzie wkłada się kostki do radia (dwa wejścia+dwie kostki) to czy się nic nie stanie??
    Ale, że jak? Nie masz kostki iso co z auta wychodzi, czy nie wiesz którą do radia podłączyć? Idą dwie, jedna jest do głośników, a druga do zasilania itd, więc na obudowie radia masz które wejście do czego służy.

  12. Reklama
  13. #1075
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    czy to prawda ze w roverach z serii 400 szybko siada elektryka i - cytuję kumpla - "pierdoli się elektryka" ?

    Btw. ściągam auto na kołach z niemiec do PL. ile kasy szykować na rejestracje i jak to się odbywa ? Ile czasu to zajmuje ?

  14. #1076
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czy to prawda ze w roverach z serii 400 szybko siada elektryka i - cytuję kumpla - "pierdoli się elektryka" ?

    Btw. ściągam auto na kołach z niemiec do PL. ile kasy szykować na rejestracje i jak to się odbywa ? Ile czasu to zajmuje ?
    Ten rover to jeden chuj co Honda, w tym czasie ślub mieli. O psującej się elektronice nie słyszałem za wiele. Na rejestracje z 1500zł szykuj. Jak powyżej 2.0 to jeszcze zajebana akcyza 18% dochodzi :/
    Napisz jaka wartość auta, a napiszę ci myki jak można akcyzę pomniejszyć od wartości auta.

  15. #1077

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    867
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak Mercedes nie ma rozrządu? xD
    A dlaczego tak wszystko się psuje i jest drogie w naprawach? Bo teraz się nie zarabia na samochodach tylko na częściach i naprawach.
    w starych merolach to jest lancuch zamaist rozrzadu ;D nie do zajebania. teraz w tych nowszych to nie wiem. ale w duzych ropniakach to powinien nadal byc.

  16. Reklama
  17. #1078
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ten rover to jeden chuj co Honda, w tym czasie ślub mieli. O psującej się elektronice nie słyszałem za wiele. Na rejestracje z 1500zł szykuj. Jak powyżej 2.0 to jeszcze zajebana akcyza 18% dochodzi :/
    Napisz jaka wartość auta, a napiszę ci myki jak można akcyzę pomniejszyć od wartości auta.
    700 Euro, 97 rok, rover 400. 1.4 silnik. Na kołach sprawny 100% .

  18. #1079
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    700 Euro, 97 rok, rover 400. 1.4 silnik. Na kołach sprawny 100% .
    E, to nie trzeba się bawić, bo dużego podatku płacić nie będziesz. Ale zastanowiłeś się czy 1,4 ci styknie? Bo po 2 miesiącach mocy ci braknie. Tak z 1-1,5k na opłaty szykuj. Ubezpieczenie bez zniżek ok. 600zł rok, bo sąsiad też ma 1,4 ale polo i płaci 600zł a nie ma zniżek.

  19. #1080
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    E, to nie trzeba się bawić, bo dużego podatku płacić nie będziesz. Ale zastanowiłeś się czy 1,4 ci styknie? Bo po 2 miesiącach mocy ci braknie. Tak z 1-1,5k na opłaty szykuj. Ubezpieczenie bez zniżek ok. 600zł rok, bo sąsiad też ma 1,4 ale polo i płaci 600zł a nie ma zniżek.
    no mi pasuje, rekordów prędkości nie chce bić. Najwyżej się odsprzeda później :P Ja i tak rejestrować będę na starszą czyli dużo zniżek będzie :D

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •