mi ogolnie z fiatow podoba sie tylko bravo 2 i jezeli za pare lat bede kupowal cos z segmentu C to bedzie to bravo. ale z drugiej strony insygnia jest jednym z najladniejszych sedanow.
mi ogolnie z fiatow podoba sie tylko bravo 2 i jezeli za pare lat bede kupowal cos z segmentu C to bedzie to bravo. ale z drugiej strony insygnia jest jednym z najladniejszych sedanow.
Ale Fiat nie ma żadnej konkurencji dla Vectry, bo nie ma takiego sedana w ofercie. Czego nie rozumiesz?
A Alfa jest na tym samym poziomie awaryjności co Fiat, a więc uważam, że porównanie jest adekwatne.
Ale Fiat nie ma żadnej konkurencji dla Vectry, bo nie ma takiego sedana w ofercie. Czego nie rozumiesz?
A Alfa jest na tym samym poziomie awaryjności co Fiat, a więc uważam, że porównanie jest adekwatne.
A z Ferrari nie mógłbym "wyjebać", bo jakbyś nie zauważył, to próżno w ich ofercie szukać sedana z półki cenowej ~100 tysięcy PLN
Bravo jest jednym z najładniejszych hatchbacków, Insygnia sedanów.
Oba samochody nie są idealne, ale jak w przypadku Fiata widać poprawę względem np. Stilo, tak Opel jakoś nie dołożył starań, aby Insygnia była lepsza od Vectry C czy Signum.
Jakby jednak teraz miał kupić hatcha/sedana, to nie wybrałbym żadnego z powyższych.
Zobacz nowa Calibre jak będzie wyglądać ;-) dla mnie to insygnia w wersji Sport :-P
@edit
http://img.interia.pl/motoryzacja/ni...l1_1756553.jpg
http://puer.pl/wp-content/uploads/2010/05/opel2.jpg
A środek to już całkiem insygnia http://img.interia.pl/motoryzacja/ni...l3_1756551.jpg
te auto to jakiś nie wypał czy po prostu traci tak na wartości? rozumiem, że silnik 2.0 to nie wypał, ale oprócz tego? http://otomoto.pl/audi-a6-2-0-tdi-se...C29798933.html
Szukam czegoś do około 50-55k z silnikiem diesla 3 litrowym najlepiej. Myślałem o audi lub bmw, ale w bety to strach się pchać trochę. Po wakacjach bym kupował, bo brakuje mi jeszcze
No a co 36 tys to mało? Auta przecież robią się tanie jak barszcz o ile ktoś nie ma wydatków tylko zbiera sobie do skarpetki, może sobie pozwolić na coś lepszego.
Nie chodzi o to, że mało. Tylko po prostu żeby dostać a3 z nowym grilem (paszczą) trzeba wydać około 30k a tu za 36k mamy a6tkę (z paszczą) ;p Stąd taka rozkmina.
Czemu bać sie BMW? 3.0D w BMW robi robotę, lekki program i jest gitara.
Te Audi ma już z 400+ tys przebiegu. To jest auto-handel, możesz znaleźć właściciela samochodu i zapytać go w jakim stanie oddał auto, co było robione itp. Ja tak zrobiłem ze swoim aktualnym i nie żałuję, wiem na czym stoję ;) a skręcili w komisie o 60 tys
Mi się akurat piątki podobają zaraz po 3, wiec tak.
Przy tym budżecie to można się rozejrzeć za e90, a to małe auto też nie jest, takie uniwersalne;p no lub jak chcesz, to e60.
No zależy do czego Ci auto potrzebne jak lubisz bardziej sportową jazdę to bierz e90 niż e60 (oczywiście mówie o wersjach 2.0 lub 3.0) Z moich doświadczeń polecam e90 2.0 diesel odpychac sie odpycha ;) co do 3.0 nie wiem nie miałem nie jeździłem więc nie napiszę ;)
No, dodaj, popatrzymy jak klepiecie;p
Wiadomo, trójka nie jest limuzyną, ale jak ktoś nie jest wielki, to miejsca jest sporo.