Weź jakiś klej dwuskładnikowy i będzie dobrze.
Weź jakiś klej dwuskładnikowy i będzie dobrze.
a może taśma dwustronna lepsza niż jakiś mocny klej z którym potem będziesz miał problemy jak ci żarówki padną.
Pisałem, że laguna mi się posypała stronę wcześniej.
Podjeżdżam do sąsiada mówię co jest grane i on powiedział w ciemno, że to pompowtryskiwacze. Jeden był kaput drugi ledwo zipał. Wymienił oba (czy tam końcówki tylko) i zapłaciłem w sumie 400zł. Wymieniał ktoś z Was pompowtryskiwacze ? Zastanawiam się jak mnie policzył i czy warto walić do niego bo mam go dwa płoty dalej ale byłem dopiero drugi raz i nie wiem jakie są ceny takich napraw. Ale auto chodzi jak nowe, wcześniej był mega hałas teraz prawie nie słyszę jak auto chodzi z środka kabiny. Mówił, że pociągną 100k przebiegu a ich awarie to głównie złej jakości paliwo i podobno nawet na shellu itd leją gówno.
Zabieram sie powoli za poprawki lakiernicze w prawie moim Kangoo. Cos takiego mam na dachu http://www.tinypic.pl/loc2ffleiw8w http://www.tinypic.pl/71hciv66emqm Co to jest i od czego to się zrobiło? Ktoś ma pomysły?
Klar zaczął schodzić. Od czego? Brak konserwacji lakieru, pogoda, czas.
Też właśnie czytałem, że shell nie jest wcale taki dobry i polecane jest British Petroleum, którego skład jest najbardziej 'poprawny'. Dlatego teraz jeżdżę na BP i czasem wleję sobie 98 ultimate. W sumie musiałbym sprawdzić czy jest jakaś różnica w spalaniu.
Btw. Może ktoś z Was będzie ogarniał. Otóż mam dostęp do tańszej benzyny, ale jest ona barwiona na zielono. Ktoś wie coś na ten temat? Na pewno nie jest to z olejem. Tyle wiem.
Czyli nic nie da sie z tym zrobic? A ta jakby dolna warstwa lakieru nie bedzie schodzic dalej?
Skoro rozkrecilismy sie na temat paliwa
waszym zdaniem, gdzie leja najlepsza benzyna
najlepszego diesla?
Osobiscie nie wiem jak z benzyna bo nigdy nie tankowalem, ale diesla na orlenie/bliska (wydaje mi sie, ze to samo paliwo) i jest zajebiscie i w 100% ufam dla tych CPNOW. (Oczywiscie nigdy nie tankuje na jakichs wypizdowiach, gdzie nawet nie wiadomo czy to na pewno orlen czy chuj wie co z czerwonym logo po prostu)
Dodam jeszcze, ze na BP (jedna stacja) strasznie oszukuja i to co leja to gowno jest (jakis rok temu, jak do skutera lalem benzyne to musialem po jednym baku gaznik wyczyscic bo motor zaczal mulic w chuj)
Nie mowie, ze kazda BP jest do dupy, ale akurat znam jedna gdzie chyba wlasciciel leci sobie w kulki.
a jak wasze opinie?
Tani jest ale raczej tylko dla mnie, ma dosyć wyjebany sprzęt i cholernie drogą maszyną do regeneracji wtrysków (bo właśnie głównie tym się zajmuje ale ogólnie też elektromechaniką). Rzeczywiście sprawdziłem ceny takich usług na różnych forach i wychodzi na to, że ze mnie nie zdarł a nawet policzył bardzo korzystnie.
Co do paliwa to miałem na myśli Shell, Orlen, Statoil i takie znane marki ogólnie. Jak wiadomo są też stacje typu U Pana Mietka i tam nigdy bym nie zatankował. Z tym BP to nie wiedziałem, że takie dobre. Szczerze to głównie leję na Lukoilu bo mam po drodze do domu.
To nie są pompowtryskiwacze tylko wtryskiwacze wysokiego ciśnienia common rail taki już ich urok- są w każdym "nowoczesnym" dieslu i zabija je złe paliwo. Trochę drogo bo to chyba są boschowskie więc ich regeneracja nie jest aż taka droga. Nie polecałbym robić tego w garażu u sąsiada ponieważ są to niezwykle precyzyjne urządzonka i wymagają bezwzględnej "czystości" i specjalistycznych aparatur testujących podczas ich regeneracji.
Co do paliwa to diesel nigdzie w polsce jak na BP.
Imo najlepsze paliwo na Statoil, uwazam tak ja i moj ojciec:) BP co prawda jeszcze nie probowalem, ale zima na dieslu z shella i orlenu czesto zdarzalo mu sie nie odpalac, a na tym najdrozszym ze statoila tego problemu nie ma