Ja mam JVC KDR-301, dziewczyna wygrała kiedyś w loterii w markecie, jak patrzyłem wtedy na allegro to chodziło właśnie po 250-300, gra bardzo dobrze, ma CD i AUX. Usb moim zdaniem zbędne w radiu, lepiej podłączyć telefon/mp3 pod aux.
Ja mam JVC KDR-301, dziewczyna wygrała kiedyś w loterii w markecie, jak patrzyłem wtedy na allegro to chodziło właśnie po 250-300, gra bardzo dobrze, ma CD i AUX. Usb moim zdaniem zbędne w radiu, lepiej podłączyć telefon/mp3 pod aux.
Jeszcze mam pytanie- jezeli jest z tylu radia aux lub usb, a nie z przodu, to jak tam cos podlaczyc? Jak wyprowadzic z tamtad te kable?
Co do radia to chyba wybiore Alpine CDE-102Ri, bo ma 2 wyjscia RCA z tylu, co moze sie przydac jezeli rozbudowywalbym CA
Kumpel ma alpine i ma usb z tylu chyba cos w tym stylu ma poprowadzona przedluzke nie moge tego ci dokladnie opisac
Najprościej poprowadzić na usb przedłużkę lub złączę i wyrzeźbić coś np w podłokietniku / w schowku. Auxa długiego i podobnie robisz wyprowadzasz gdzie Ci się podoba abyś nie miał problemu z podłączeniem się pod to - gdzieś koło półeczki aby to coś co podłączasz na auxa mogło sobie spoczywać w spokoju ( tak bym zrobił )
A radyjko wybrałeś bajka. Jak kupisz to weź porównaj je z Sony czy innymi w kwocie do 300 zł. Zobaczysz po wykonaniu że Alpinie odstaje drastycznie.
http://obrazki.elektroda.pl/9021934800_1291972393.jpg
takie coś się podczepia z tyłu radia ewentualnie ma na stałe taki kabel
Tak się zastanawiam, bo chciałem rant alusa na srebrno przelecieć (alu jest czarne). Jednak nie wiem jak by to zrobić. Alu jest z oponą już w aucie. Sprejować nie ma co bo bym się zatłukł oklejaniem. Coś innego możecie podsunąć?
Co do tego radia polecam Kenwood KDC-4051U mam i mega radyjko. ;)
Typ co z nim chodziłem do klasy w gimbazie (trochę niedorozwój) poleca ten styl rozbijania audi s5.
http://olsztyn.wm.pl/42290-150606,Ko...,1040493.html?
Mi się podoba wyrwany wydech xD Jakie straty w ludziach?
@topic
Założyłem dzisiaj żółtą folię na halogeny, jutro będą fotki ;d
Witam panowie, aktualnie szukam samochodu. Padło na a4 b5. Planuje na samochód wydać 10-12 tys i zostanie mi ok 3-4 k na dopieszczanie. koniecznie 18t, co myślicie o tych samochodach ? czy są warte swojej ceny ? wszystkie sa bardzo blisko mojego miasta, więc żaden problem sprawdzic samochód.
http://otomoto.pl/audi-a4-klimatroni...C26820015.html
http://otomoto.pl/audi-s4-okazja-s4-...C28488697.html kolor tragiczny ;d
czy warto dopłacic i szukać coś koło 15k ?
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-webas...C28667693.html
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-150km...C28518832.html
Nie wiem po ile stoją te audice, ale 10-12k na samochód z tamtego rocznika to bardzo dobra cena, znaczy w sensie, że będzie to raczej pewne auto. Jeśli masz blisko do wszystkich to jedź po kolei, zaczynając od teog, który ci najbardziej odpowiada wyposażeniem i kolorem i zabieraj na stacje do sprawdzenia. Koszt takiego sprawdzenia na szybko to 50-100zł a lepiej wydać przed kupnem i stracić niż kupić gówno i potem się bujać z naprawami. My ci nic nie powiemy po zdjęciach o stanie samochodu.
Przyjrzałbym się tym z 3 i 4 linku, ten zielony za tani, ten z 1 linku ma chyba krzywo spasowany przedni zderzak, więc to "stylizowane na s-line" to mogło być po prostu po dzwonie dorobienie zderzaka od Ski, żeby więcej kapuchy dostać.
@TOP
Czym grozi wydmuchanie uszczelki pod głowicą? Bo coś chyba mi olej puszcza i nie wiem czy panikować czy nie. Znaczy na bagnecie jest cały czas taki sam poziom oleju, na kostce brukowej nie zauważyłem plam, ale jak zdejmowałem zderzak, żeby wyjąć halogeny i wlazłem do kanału to miska olejowa trochę ubrudzona olejem i widać, że gdzieś wyżej skapuje, nie zahaczyłem od dołu.
Uszczelka pod głowicą powoduje żabie skoki samochodu i strasznie nierówne tempo pracy.
Co do a4 to wolałbym a3, ale to już kwestia preferencji. Silnik 1.8T fajny bardzo, ale pali swoje i najlepiej 98 zalewać.
No i olej miesza się z płynem chłodzącym, ubywa płynu, silnik się grzeje, mogą być wycieki spod głowicy, sporo majonezu pod korkiem oleju itp. Dość łatwo samemu zdiagnowować, ale nie można też od razu panikować (np. ja strachałem, bo miałem trochę majo pod korkiem. Mechanik powiedział ,że jak robię krótkie trasy, to majo jest normalne, uszczelka spoko i tylko termostat mi zmienił [grzał się]).
U mnie właśnie grzeje się jak zawsze. Płyn chłodzący i olej w normie. Majo nie ma, silnik pracuje równo.
Światełka:
Załącznik 290745