A nie przyciemniałeś szyb foliami ? Wpisz sobie na YT jest pełno poradników jak robić i szyby i okleinę elementów blacharki. Nic trudnego - cierpliwość potrzebna tylko i chęci.
http://files.tinypic.pl/i/00360/obx7uvza4c7o.jpg
aktualnie tak to wyglada ;d
tak mieszkam w czarnobylu.
Próbowałem w dwóch przeglądarkach i nie widać zdjęcia :/
@up, jest kosa ;)). Prześwit seria?
Może ktoś mi rozpisać jak to jest z opłatami (podatki akcyzy itp ) a sprowadzony samochód ofc w różnych przedziałach cenowych/pojemnościach itp . Oraz czy jest jakiś nizszy podatek od sprowadzonego uszkodzonego auta. Czekam na pomoc z waszej strony Pilne ! Edit : Sorry chodzi mi o podatki i wszelkie koszta które trzeba ponieść aby ubezpieczyć samochód w polsce.
juz jest git ;d
@up chodzi o oplaty pojemnosciowe w ubezpieczeniu? niezbyt rozumiem twojego pytania jesli tak to kazda ubezpieczalnia ma inny zarys np 900-1200 cm
1.Tłumaczenie dokumentów auta na język polski max 50zł
2. Przegląd techniczny 96zł (nie w każdym przypadku trzeba - zależne od kraju z którego przyjechało)
3. Akcyza: 3,1% ceny wpisanej na umowie - samochody osobowe o pojemności silnika do 2000 cm3 ;
18,6 % ceny wpisanej na umowie - samochody osobowe o pojemności silnika powyżej 2000 cm3 .
4. Jeśli samochód jest z kraju który należy do UE idziesz do skarbówki (tam chyba się płaci jakieś grosze) i dostajesz wniosek że jesteś zwolniony z podatku VAT (z racji tego że auto jest z ue)
5.Opłata recyklingowa 500zł
6.Wydział komunikacji 256zł
no i potem juz tylko oc
Potwierdzone info sam przerabiałem
Jak ktoś jest niewprawiony to mu sie porobią purchle na szybach po pewnym czasie.
I tak mało prądu tworzycie ;d
Co do pkt 2, czy przypadkiem jeśli samochód jest sprowadzany to nie trzeba obowiązkowo robić przeglądu przed pierwszą rejestracją w kraju?
Trzeba robic ale tak jak napisalem sa wyjatki np. wazny niemiecki przeglad TUV zwalnia z obowiazku przegladu przed pierwsza rejstracja i jest wazny w polsce.
a audice B6 A4 też mają problem z zawieszeniem tak jak B5?
@edit
a i kto pamięta mój post o escorcie kumpla, to rozgryzłem chyba o co chodzi. On ma ogólnie źle ustawiony kąt wtrysku, bo rano odpala jak jakiś dźwig albo kombajn. W niskich obrotach jak mu się depnie to wyrywa, bo dużo paliwa dostaje, potem jedzie porównywalnie do mojego.
co do audi to nie wiem ;d
ale mialem escorta ponad 13 lat , wkurwiajacy jest problem siniczka krokowego ktory gubi obroty badz zawyza obroty (znajomy ma fieste to na luzie podczas jazdy dochodzi mu do 3tys , w trakcie na biegu nie trzeba czasem gazu trzymac XD)
Ojciec pare lat temu kupil forda transita (salon sztuka) chyba 2.0 (nie pamietam juz dokladnie, ale diesel na 100%) bylo to z 7 lat temu i ten ford od nowosci mial problem z tym, ze obroty mu skakaly na luzie (w granicach 0,7 tys - 1,2 tys) Niby nic, ale jednak samochod od nowosci a tu takie przeskoki, 4 lata temu transita sprzedalismy i kupilismy znowu nowke forda tym razem wiekszy i troche wiekszy silnik (bodajze 2,2 tdci) i problem ani razu nie wystepowal, tak jak to mialo miejsce wczesniej.
Aczkolwiek dziwna sprawa z tymi obrotami w fordzie ;p
cholera wi. ;d ogolnie ten ford sie sprawroawl dobrze 93 rok przez 8 lat nic nie tykane jak sie cos przy ukladize kierowniczym zaczelo dziac to juz potem lecialo all po kolei xD