Reklama
Strona 419 z 668 PierwszaPierwsza ... 319369409417418419420421429469519 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 6,271 do 6,285 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #6271

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Osobiscie tez bralbym paska.
    # kilka up 110km to mul? To jakie ty chcesz osiagi do takiego wozu? 6s do setki? -,-
    To, że auto ma 6s do setki nie znaczy, że cały czas się tak jeździ. Strasznie mnie bawią dzieci co mają auto z przyśpieszeniem 15s do setki i ciągną do odciny na kazdym biegu i potem mówią "noo ładnie nawet jeździ te auto". Samochód nie powinien być katowany, a wysokie obroty osiągać jak wyprzedzasz itp. A do takiej jazdy i na tak duży samochód naprawdę trzeba trochę więcej koni, bo nawet te 150 szału nie robi.

    W sumie ja i tak wolałbym coś mniejszego, ale zwinnego, ale to już kwestia preferencji.

  2. #6272

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Janek, normalnemu uzytkownikowi spokojnie wystarczy okolo 100KM - około 10-12 sek do setki. I do miasta i na trase.

    150KM to już można się pobawić, jak dla Ciebie 150 nie robi szału to kup sobie coś co ma 400KM i podniecaj się, że krecisz maksymalnie do 4tys i 'ciągnie Ci całkiem przyzwoicie"

    jak ktos jezdzi normalnie i czasem lubi depnąc to spokojnie takie auto co ma kolo 11sek do setki wystarczy (czyli kolo 90-110KM)
    dla takich co lubia troche bardziej dynamiczna jazde to kolo 135KM bedzie fajnym rozwiazaniem
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  3. #6273

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Janek, normalnemu uzytkownikowi spokojnie wystarczy okolo 100KM - około 10-12 sek do setki. I do miasta i na trase.

    150KM to już można się pobawić, jak dla Ciebie 150 nie robi szału to kup sobie coś co ma 400KM i podniecaj się, że krecisz maksymalnie do 4tys i 'ciągnie Ci całkiem przyzwoicie"

    jak ktos jezdzi normalnie i czasem lubi depnąc to spokojnie takie auto co ma kolo 11sek do setki wystarczy (czyli kolo 90-110KM)
    dla takich co lubia troche bardziej dynamiczna jazde to kolo 135KM bedzie fajnym rozwiazaniem
    Spójrz na auta firmowe: avensis, passat, exeo, octavia. Wszystkie mają ok. 150KM, bo to umożliwia przyjemną jazdę. Oczywiście nie mówie o niskobudżetówkach typu punto czy panda. Auto powinno mieć zawsze w zapasie troche mocy po to, żeby jazda była bezpieczna i przyjemna. Nawet powiem, że czasem 250KM to mało, bo miałem przyjemność jechać S klasą i szału nie ma.


    Dlatego ja osobiście wolałbym mała benzynę i jakieś 130KM. Do małego auta w sam raz.

  4. Reklama
  5. #6274

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Tyle ze firmowe chyba robią stosunkowo dużo km w trasie, a przecietna osoba najwiecej jezdzi w mniescie

    No i co do mocy, 150KM lub co co lepiej 250KM w rekach mlodego kierowcy, niedoswiadczonego mozliwe, ze jeszcze glupiego to przeciez czyste zagrozenie na drodze
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  6. #6275
    Avatar SłonyErikson
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    32
    Posty
    523
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Pamiętajcie że przelicznik jest ilość koni do masy samochodu.
    Więc nic wam nie da jak auto ma 300 koni a wazy kilka ton. ;d
    .

  7. #6276
    Avatar Nattann
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Elbląg
    Wiek
    33
    Posty
    1,088
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To, że auto ma 6s do setki nie znaczy, że cały czas się tak jeździ. Strasznie mnie bawią dzieci co mają auto z przyśpieszeniem 15s do setki i ciągną do odciny na kazdym biegu i potem mówią "noo ładnie nawet jeździ te auto". Samochód nie powinien być katowany, a wysokie obroty osiągać jak wyprzedzasz itp. A do takiej jazdy i na tak duży samochód naprawdę trzeba trochę więcej koni, bo nawet te 150 szału nie robi.

    W sumie ja i tak wolałbym coś mniejszego, ale zwinnego, ale to już kwestia preferencji.
    A mnie wlasnie bawia takie dzieci ktorym ciagle malo koni. Wez on ma tylko 150km to nie jedzie musi miec 400 i ch*j. I tacy narwancy jak ty gina albo innych zabijaja na drogach. Poza tym firmowe mozliwe ze w wiekszosci przydatkow maja mocniejsze silniki ale przeciez ty tych samochodow nie utrzymujesz tylko firma..
    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To , że Ty nie masz dość jaj, żeby spróbować Peggingu, nie oznacza, że ja ich nie mam.

  8. Reklama
  9. #6277
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    że czasem 250KM to mało, bo miałem przyjemność jechać S klasą i szału nie ma.
    Czegos tu nie rozumiem moj brat ma A6 w automacie, 2,7, diesel, cos okolo 200 koni w quattro. Depniesz gaz na maxa to cie wgniata w fotel, spokojnie bralem wszystkie Q7 i inne nowsze samochody co jechaly na expresowej, 200 km/h i jeszcze czuć bylo luz w gazie, na trasie ~30 kilometrow(olsztynek, nidzica itd) nie wyprzedzilo mnie żadne autko. I tu pytanie, po co w polsce ci tyle koni? Wszedzie masz ograniczenia, zle wyprofilowane drogi, dziury, fotoradary, po co ci 400 koni w polsce? Gdzie to wykorzystasz? Co z tym zrobisz? Chcesz osiagac niewiadomo jakie predkosci to kup sobie motor i zabij siebie, nie robiac krzywdy innym (motor vs samochod = samochod z takiego wypadku wyjdzie w owiele lepszym stanie)

    100 km dla zwyklego czlowieka jak najbardziej starczy, mozna depnac jak trzeba a w dodatku taki silnik jest ekonomiczny i malo pali (co w naszym wieku jest wazne, poki nie zarabiamy milionow xD)


    #down

    dla ciebie to by helikopter sie przydal. Czlowiek kupuje to, na co go stac i wyprzeda gdy droga pozwala. Po co wyprzedzac goscia, co jedzie 130 km/h skoro ty jedziesz tylko 120?
    Ostatnio zmieniony przez Loo King : 11-02-2013, 16:00

  10. #6278

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A mnie wlasnie bawia takie dzieci ktorym ciagle malo koni. Wez on ma tylko 150km to nie jedzie musi miec 400 i ch*j. I tacy narwancy jak ty gina albo innych zabijaja na drogach. Poza tym firmowe mozliwe ze w wiekszosci przydatkow maja mocniejsze silniki ale przeciez ty tych samochodow nie utrzymujesz tylko firma..
    Twoje argumenty są inwalidami. W obu przypadkach rozchodzi się o pieniądze. Co z tego, że ciągle mi mało skoro mnie na seicento nie stać. A polskie realia firm są takie, że prezesi skąpią jeszcze bardziej niż ty sam byś poskąpił. Po za tym to, że jest większa moc nie przekłada się od razu na spalanie.

    EDIT: Naprawdę nie wiem czy wy ograniczeni jesteście czy co, ale czemu za kazdym razem przekładacie moc na prędkość? To, że masz 8 litrowy silnik nie znacyz, że musisz non stop zapierdalać. Jeśli wy macie takie problemy to nie mój interes. Auto ma być dynamiczne i wyprzedzanie ma przechodzić gładko, a nie, że redukuje 3 biegi w dół, ciągne prawie pod odcine i na gazetę przeskakuję przed tira, bo prawie czołówka, bo droga była 1% pod górkę i już mocy brakowało.
    Ostatnio zmieniony przez Jaanek : 11-02-2013, 15:55

  11. #6279
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    paska wolałbym w tej wersji 130km + czip, bo na tak duże auto to 110km to jest muł masakryczny. To samo w sumie z audi. Auta mogę polecić, bo znajomi mają i dobrze się spisują, a spalanie nawet przy dynamicznej jeździe wynosi 9l.
    Gdzie muł, panie, 110KM fajnie lata przy niziutkim spalaniu. Wersja 130 konna to tylko więcej potencjalnych napraw, raczej dla kogoś ,kogo na nie stać.
    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    na tak duży samochód naprawdę trzeba trochę więcej koni, bo nawet te 150 szału nie robi.
    Tyś ,dobry panie, chyba nigdy tym autem nie jechał. Tak się składa ,że zarówno 110KM jak i 130KM jeżdżą całkiem podobnie i mają takiego buta jak się turbo włączy, że szok.
    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Janek, normalnemu uzytkownikowi spokojnie wystarczy okolo 100KM - około 10-12 sek do setki. I do miasta i na trase.
    Ja w bravo mam tak elastyczny silnik, że pomimo 1.2 i tych 82KM pięknie ciągnie prawie w całym zakresie obrotów. Przy spokojnej jeździe do 2-2,5tysiąca spala malutko ,a i naprawdę da się przyśpieszyć (spokojnie na piątce z ~50km/h do 80 w chwilę, wyprzedzanie jak najbardziej bez redukcji).
    Cytuj SłonyErikson napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pamiętajcie że przelicznik jest ilość koni do masy samochodu.
    Więc nic wam nie da jak auto ma 300 koni a wazy kilka ton. ;d
    Sczególnie, że takie auta jak np. wspomniana S-klasa to limuzyny, w których przyśpieszenia z założenia ma się NIE CZUĆ. Taki pro tip.
    Cytuj Harios napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czegos tu nie rozumiem moj brat ma A6 w automacie, 2,7, diesel, cos okolo 200 koni w quattro. Depniesz gaz na maxa to cie wgniata w fotel, spokojnie bralem wszystkie Q7 i inne nowsze samochody co jechaly na expresowej, 200 km/h i jeszcze czuć bylo luz w gazie, na trasie ~30 kilometrow(olsztynek, nidzica itd) nie wyprzedzilo mnie żadne autko.
    Czy przypadkiem ten silnik nie ma już odcięcia przy 250km/h? Anyway, chyba może tyle wycisnąć, zapierdala konkretnie.
    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Twoje argumenty są inwalidami. W obu przypadkach rozchodzi się o pieniądze. Co z tego, że ciągle mi mało skoro mnie na seicento nie stać. A polskie realia firm są takie, że prezesi skąpią jeszcze bardziej niż ty sam byś poskąpił. Po za tym to, że jest większa moc nie przekłada się od razu na spalanie.

    EDIT: Naprawdę nie wiem czy wy ograniczeni jesteście czy co, ale czemu za kazdym razem przekładacie moc na prędkość? To, że masz 8 litrowy silnik nie znacyz, że musisz non stop zapierdalać. Jeśli wy macie takie problemy to nie mój interes. Auto ma być dynamiczne i wyprzedzanie ma przechodzić gładko, a nie, że redukuje 3 biegi w dół, ciągne prawie pod odcine i na gazetę przeskakuję przed tira, bo prawie czołówka, bo droga była 1% pod górkę i już mocy brakowało.
    Ale Ty jednak czasem pierdolisz. Kurwa, ja moim kaszlakiem 1.2 BEZ NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU na piątce wyprzedzam, ew. jak jest naprawdę mało miejsca i trzeba ostro spiąć to redukcja do 4tego biegu i taki Jaanek będzie mi tu wciskał, że potrzeba minimum 130KM w aucie żeby to było bezpieczne. Błagam Cię, zanim znowu coś napiszesz pomyśl DWA RAZY ,a napisz RAZ.

  12. Reklama
  13. #6280
    Avatar Tazz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    32
    Posty
    2,822
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ściągniecie reflktora klosza etc Vectra B po lifcie
    Mam pytanko odnośnie ściągnięcia klosza reflektora czy jak to się tam nazywa. WYmieniałem dzisaj żarówke od kierunkowskazu lewwgo od kierowcy i z racji tego że 1 żarówka pekła mi w dłoni przy wciskaniu do zacisku postanowiłem drugą troche lżej włożyć i tak się niefortunie stało że przy zakładaniu juz kostki żarówka wypadła i jest w reflektorze problem jest taki że mogę tam sadzic palca itp ale wraz z paluchem nie miesci mi się zarówka i chyba juz w ostatecznosci bede musiał ściągnąc reflektor ale nie mam pojęcia jak ;/
    moze mi ktoś pomóc albo jakiś inny sposob moze ?

  14. #6281
    Avatar BialyMis
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    159
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dyskusja zeszła trochę na inny tor, jednak nikt nic nie wspomiał o bmw e46, jak wygląda sprawa z awaryjnością i częściami?

  15. #6282
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj BialyMis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dyskusja zeszła trochę na inny tor, jednak nikt nic nie wspomiał o bmw e46, jak wygląda sprawa z awaryjnością i częściami?
    nikt nie wspomnial o bmw e46 poniewaz nie kupi go za 10 tysiecy (chyba ze w oplakanym stanie z zagranicy + 2 tysie na przerejestrowanie), pali wiecej od poprzednikow, nie nadaje sie jako pierwsze auto dla poczatkujacego kierowcy ze wzgledu na tyl naped.

    #down, pewnie doradzajmy dla chlopaka zeby kupil na tyl naped i moze jeszcze niech ma 400 koni, to bedzie jeszcze bezpieczniej dla goscia co nie ma pojecia o jezdzcie samochodem?
    Ostatnio zmieniony przez Loo King : 12-02-2013, 08:33

  16. Reklama
  17. #6283
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Harios napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie nadaje sie jako pierwsze auto dla poczatkujacego kierowcy ze wzgledu na tyl naped.
    Jak masz pisać takie rzeczy to się nie udzielaj w tym temacie.
    Mug, use acid.

  18. #6284
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj BialyMis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dyskusja zeszła trochę na inny tor, jednak nikt nic nie wspomiał o bmw e46, jak wygląda sprawa z awaryjnością i częściami?
    Do 10kafli to sobie golfa albo a3 poszukaj, a nie e46. True story, zastosuj się, szukaj - jakby co to wal w temacie.

  19. #6285

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Do 10kafli to sobie golfa albo a3 poszukaj, a nie e46. True story, zastosuj się, szukaj - jakby co to wal w temacie.
    Ja bym wolał civica V w zajebistym stanie i dobrym silniku, albo jakąś okazję civica vi poszukać

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •