audi a8/bmw7 albo 5
oczywiscie te starsze
Vectra C nawet nawet, co do starych to nie lubie starych aut. znaczy nie jestem vintage czy jakos tak. Nie wiem hmm e46 ewentualnie ale bmek nie chce zbytnio;/
Śmiechłem, diesle opla to chłam.
Audi A8 D2, japierdole, piękna sprawa. 150 konny 2.5 TDI wyciągnie go spod domu i nawet coś pokaże na trasie. Bety bym nie brał nawet pod uwagę przy Audi.
Może i jesteś wkurwiający, ale czasem masz świętą rację.
Bezbek, nie weszłeś.
a czy 2.5 tdi nie sypie sie dosyc czesto?
cofnij parę stron do tyłu to się dowiesz o co mu chodzi
Szlak trafia wałki rozrządu, po prostu się wycierają. Wada fabryczna która dotyka każdego z tych silników. No i dużo pali.
Lepiej się opłaca benzyniak + gaz. 4.2 w gazie nie wychodzi dużo drożej niż ten tdi
@down
To lepiej jeździć ch*****m 2,5 tdi które się sra i na dodatek nie jedzie? Czy 300 konnym samochodem z niemal niezniszczalnym silnikiem?
A ty pewnie jesteś bogaczem, który ma veyrona i jeździ nim do gimnazjum...
I co do cholery mija się z celem? Jazda za 50% kasy? Co zasada działania silnika w a8 jest inna niż w poldku?
To się piszę normalnie, a nie teksty z podstawówki "nie weszłeś".
Tak na szybko mogę się odnieść, to bzdura, że auto pochłania bardzo dużo kasy.Benzyna + sekwencja i spalanie w okolicach 10 l/100hm , silnik 2.0 T. Części może i nie są tanie, aczkolwiek auta są solidne i rzadko co nawala. Chyba nie muszę dodawać, że limuzyna jaką jest volvo łyka te wszystkie niemieckie padaczki. Cena po lifcie to już ok 16tys.
Może i z tym przesadziłem, wykonanie stoi na takim samym poziome, silnik, cały sprzęt itp. Jednak porównaj sposób wykonania jak i całe wnętrze/deskę rozdzielczą volvo do np. audi, bmw itp. Oczywiście za podobne pieniądze. Jedynie bmw 7 i a8 może się z tym równać.
Reszta modeli to taki ubogi standard.