Volvo kupione :D Ma nawet czujniki cofania, czego nie wiedzialem. Oby tylko nic z zawieszeniem sie nie stalo,bo to four-c :P
Volvo kupione :D Ma nawet czujniki cofania, czego nie wiedzialem. Oby tylko nic z zawieszeniem sie nie stalo,bo to four-c :P
Na czym lepiej jezdzic zeby wolniej sie zuzywalo to zawieszenie? Sport czy Comfort? Czy bez roznicy?
A to już sobie poczytaj. W ogóle fajnie jakbyś się zainteresował budową tego zawieszenia. Te wszystkie czujniki i sprawy elektroniczne jeśli nie są awaryjne to nie ma co się martwić, sama zawiecha pewnie będzie siadać dość szybko (komfortowe, wieloelementowe konstrukcje nie lubią naszych dróg) ale to będzie koszt zapewne do 2tysięcy max.
Mi się wydaje że to dużej różnicy nie ma, ale mogę się mylić to moje zdanie. A co do czujników w limuzynie, to ostatnio parkowałem vectrę b w sedanie i jak na razie nie wyobrażam sobie jakiejś dłuższej jazdy takim autem do tyłu spoglądając jedynie w tylną szybę :D. Także w takim dużym wozie jak s80 to zbawienna sprawa. I gratuluję mecenasowi zakupu. Nie ma co się oglądać na innych, Ty będziesz jeździł tym autem. Od siebie mogę tylko życzyć bezawaryjności i przyjemnego połykania kilometrów :) regularne serwisowanie wszystkiego na czas i nic nie powinno się dziać ;)
Stary nie spodziewalem sie, ze w 9 letnim samochodzie znajde czujniki parkowania. Tylko bede musial sie do nich przyzwyczaic, bo inaczej ,,pipkają" niz w samochodzie matki i prawie bym w niego uderzyl dzisiaj :D
Ironię schowaj do kieszeni i łap dowód:
http://otomoto.pl/lexus-gs300-3-0-24...C25618052.html
1994 rok, dziwne co? Już nie mówię o VAGach trochę nowszych ,szczególnie audi od A6 w górę.
@in your face, biatch!
http://otomoto.pl/fiat-bravo-2000-2001-C27224854.html
czujki jak się patrzy.
Panowie, co powiecie o Porsche Boxster, rocznik 2002-2004? (oprócz hasełek w klimatacie "Porsche dla biednych)
Pamiętam, gdy grałem w NFS: Porsche 2000 (jak ten czas leci...) to marzył mi się taki egzemplarz w garażu. Mineło wiele lat, a sympatia do tej marki nie mija... Modele z serii 911 są trochę zbyt drogie jak na moje możliwosći finansowe dlatego chętnie poczytam Wasze opinie o Boxsterze.
polak wyjdzie z polski, polska z polaka nigdy
prosze cie usun sie z tego forum
nie chce nic mowic, ale oprocz tego ze ten twoj fiat jest ohydny, to jeszcze te czujniki na jakies 99% nie byly na wyposazeniu samochodu w standardzie, tylko po prostu ktos sobie kupil jakies 'domowe' na allegroCytuj:
Ironię schowaj do kieszeni i łap dowód:
http://otomoto.pl/lexus-gs300-3-0-24...C25618052.html
1994 rok, dziwne co? Już nie mówię o VAGach trochę nowszych ,szczególnie audi od A6 w górę.
@in your face, biatch!
http://otomoto.pl/fiat-bravo-2000-2001-C27224854.html
czujki jak się patrzy.
aha, no te pierwsze montowane czujniki tez nie byly jakichs najwyzszych lotow
Są zatopione, a raczej włożone, to przecież jeszcze stary typ jest ;d Czujniki znalazłem w paru bravo i bravach więc myślę ,że jak najbardziej fabrycznie. Lexus to akurat wiadomo, że mógł mieć.
Koszt zakupu niski, ale podobno lubią się popsuć, a to już wiadomo ile kosztuje. Ori części są horendalnie drogie, zamienników właściwie nie ma, żaden prywatny serwis nie zabierze się do Porsche z boxerem. Jak bardzo chcesz mieć Porsche to już lepiej dołożyc te 20tysi do Carrery, bo i tak na naprawy wydasz podobny hajs i musisz go mieć dużo w zapasie.
To ciekawe co piszez, bo jednym z głównych czynników, którymi się kierowałem była właśnie niezawodoność. Gdzies wyczytałem lub usłyszałem, że to jedne z najrzadziej psujących się samochodów. Nie twierdzę, że nie masz racji, po prostu powtarzam to co obiło mi się o uszy.
Zawsze wydawało mi się, że Carrera będzie z 30-40 tyś droższa, ale to akurat dobrze, że tak nie jest :)