Zapytaj tych którzy mają Rovera, w latach 90 mieli razem ślub.
Jakbyś mieszkał bliżej mógłbyś sprawdzić mojego r214. W sumie dobre autko, tylko wyje**łem już tylne amory na naszych pięknych drogach (250zł sztuka ;x). Wygodny, ale powyżej 100 strasznie buja. Nie wiem czy myślisz o 8v czy 16v, ale jeśli weźmiesz słabszą wersję po kilku tygodniach zacznie brakować Ci tego "czegoś"
Mój znajomy ma Honde Civic, powiem Ci, że przyśpieszenie ma nie najgorsze, ogólnie komfort jazdy jest. Jeździ nią +90 km/h gdzie się da i trzyma się dobrze.
Jak pisze Fox, przy +100 może bujać, ale tą zależność zauważyłem nie tylko w civicach...
Czołem, można zrobić jakiś test na stan UPG czy trzeba dorwać się do głowicy? Ewentualnie orientuje się ktoś czy ciężko sprawdzić czy poszła uszczelka? Niech mnie ktoś pocieszy i powie, że spory, biały dymek z wydechu może być winą czegoś innego :((
zajedź do mechanika i spytaj czy mają możliwość sprawdzić czy jest pęknięta uszczelka. Są na to sposoby.
http://www.toolmar.pl/userdata/gfx/d...ccb57f11da.jpg
coś takiego wsadza się w wlew plynu chlodzącego i pompuje na chodzącym silniku. Jeżeli płyn się odbarwi to znaczy, że CO2 przedostaje się do plynu chlodzącego, więc jest pęknięta uszczelka albo glowica. Robiłem taki test u siebie i mechanik mówił, że uszczelka jest ok. U mnie też występuje duży dym z wydechu. Jednak mam zamiar zrobić ten test jeszcze raz, bo mechanik który mi to robił, nie znał się za dobrze na tym.
W moim golfiku dziś zauważyłem, że kielich (górne mocowanie) amortyzatora znajduje się wyżej nad błotnikiem od drugiego amortyzatora (oba przód). Jest to normalne? Nie mam za bardzo czasu i kasy by jechać z tym gdzieś, a golf jak na 20 lat idzie równo, nie wykazuje problemów z zawieszeniem, a te kielichy mnie trochę zastanawiają. Może ktoś wie czemu to tak? Przeszłości samochodu za bardzo nie znam i z poprzednim właścicielem nie mam kontaktu ;f
Dobra może ktoś zna lepiej te samochody.
Jutro dzwonię żeby zobaczyć osobiście .
http://otomoto.pl/chrysler-300c-4x4-...C16638836.html
Bardzo mi się te 300C podobają.. :)
Ten ma podtlenek lpg, co może świadczyć o tym, że właściciel mógł oszczędzać na samochodzie bądź też nie sprostał spalaniu silnika. Posłuchaj co ma do powiedzenie o aucie. Przebieg wygląda na w miarę wiarygodny. Zawieszenie w tym modelu jest wrażliwe na polskie drogi, więc upewnij się, że nie wpakujesz się w dodatkowe koszty, no i na jakość elektryki w tym modelu zwróć uwagę. Imho jedyną wadą tego modelu są koszty utrzymania, a nie każdy "burżuj" sprawiający sobie taki wóz się z tym liczy, a później płaczą ile to im auto pali i tną po wydatkach na auto, więc pamiętaj żetoby nie dawać się emocjom tylko na spokojnie przemyśl kupno, choć patrząc na ofertę w internecie to krajsler wygląda interesująco :)
Mozecie mi podac kilka nazw, klasycznych amerykanskich samochodow ?
Typu chevrolet impala itd.
Z gory dzieki.
@down
dzieki wielkie, wlasnie tego szukalem.
Buick Electra
Lincoln Continental
Cadillac Eldorado
Cadillac Deville
Cadillac Fleetwood
Buick GSX
Chevrolet Chevelle
Dodge Challenger
Chevrolet Camaro
Dodge Charger
Dodge Coronet
Ford Mustang
Pontiac GTO
Pontiac Trans Am
Plymouth Fury
Plymouth Road Runner
Shelby GT500
Jaka może być przyczyna dymienia z rury? Plynu z chlodnicy mi nie ubywa, oleju też nie, więc to nie uszczelka.
Tak jak kolega wyżej. Jeśli masz diesla to nie ma nic dziwnego, że przy ruszaniu lub większym obciążeniu będzie Ci dymić. A jeśli benzyniak to może dostaję po prostu zbyt bogatą mieszankę ??
mam e39 2,5 litrowy benzyniak + gaz. jak podpiąłem pod komputer, żeby usunąć błędy to pokazywało, że coś z tą sondą jest nie tak. Kolor dymu raczej taki biały, jak para. O spalaniu nic nie powiem, bo samochód mam 2 miesiące. czasem zdarza się, że samochodem troche "trzęsie" przy ruszaniu. Przyśpiesza bardzo dobrze.
Wcześniej myślałem, że to uszczelka pod głowicą. Układ cały czas się zapowietrzał, ubywało płynu z chłodnicy. Płyn się nagrzewał. Wlałem ponad 10 litrów plynu do chłodnicy. Zrobiłem test i okazało się że uszczelka jest dobra. Później zauważyłem, że spod zbiornika wyrównawczego chłodnicy kapie płyn. Okazało się, że chłodnica była pęknięta. Po wymianie chłodnicy płynu nie ubywa, temperatura stoi w pionie, wszystko jest ok.
Gdzie kupie wycieraczki samochodowe wraz z ramionami (nie same pióra)? Rozumiem, ze allegro, gielda samochodowa to są pewniaki, ale w jakich jeszcze miejscach powinienem szukac? Potrzebuje ich dosc szybko. W Norauto powinny byc?
Moja fura to Opel Corsa B, wiec dosc popularny wóz.
Alien w Sziku?
cze
zastanawiam sie nad jakąś betą... pojemnosc maksymalnie raczej 2.0 bo gadalem z tata to pierdoli ze jak powyzej 2.0 to oplaty duzo drozsze i ogolnie trzeba bardziej dbac o takie auto, duzo wiecej pali itd.
no i raczej max 2.0 chyba ze dacie jakies argumenty zeby przekonac go na 2,5L w benzynie najlepiej xD
bmw to raczej 5 drzwiowe bo bede jezdzil z kumplami/kumpelami to nie chce mi sie tych siedzien rozchylac...
chcialbym aby ta beta nie byla awaryjna (raczej to nie mozliwe, bo sa dojebane przez drechów?)
spalanie jakos mnie specjalnie nie obchodzi. chcialbym aby byla tam dobra skora, jakies elementy drewaniane tylko zeby ta beta nie bylo dla starego dziadka tylko pasowala dla osoby w moje wieku mam 18lat...) to moze lepiej coupe? ale pozniej lipa z tym przesuwanie foteli i malo miejsca jest...
co sadzicie o tym? pozdrawiam.
Ahh, jedna z najlepszych i najpiękniejszych marek na rynku, a kojarzona przez 99% społeczeństwa z dresami ;( Jakże to boli. Wskocz na allegro, ustaw pojemność, liczbę drzwi i hulaj dusza piekła nie ma :D
Tutaj, jesli jestes leniwy
Filtrowanie, 2.0 4/5 drzwi na moto.allegro
jak nie ściągasz zza granicy to pojemność ma wpływ tylko na ubezpieczenie. Ja za swoje E39 2,5 litrowe płace 744zł za rok, mam prawko od 8 miesięcy + zniżka od współwłaściciela. Rzadziej dojebane są piątki i siódemki, chociaż to i też loteria. Elementy drewniane w E39 wyglądają o wiele gorzej niż te ciemne. E38 ciężko ci będzie utrzymać, a najmniejszy silnik w E38 to 2,5 litrowy TDS.
Podaj ile pieniędzy możesz przeznaczyc przeznaczyć na kupno samochodu.
to stac mnie tylko na e36 z 2.0 i to nie jedzie? czemu? za ciezki i za malo kuni?
znowu e39 2.5 nie dostane w tej cenie?
i znowi czemu na e38 3.0 np bym nie wyrabial z tymi czesciami? co tam sie jebie? to taki wyczynowiec? nie chodzi o paliwo.
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=75&t=48259 masz tutaj koszty utrzymania e38..
W e39 się nie wtrącam, bo nie miałem do czynienia.
Ja swoje e39 kupiłem za 12700. 1996 rocznik, prawie początek produkcji, ale nieźle wyposażony. Cena trochę mała, ale później się dowiedziałem dlaczego - pęknięta chłodnica i kilka rzeczy dziwnie naprawionych (na przykład taki czujnik. Zamiast tego białego został wstawiony kawałek węża gumowego. Efekt? Często wyskakiwał mi komunikat, że brakuje płynu w chłodnicy, nawet jeżeli płyn był właśnie dolany). Za taką cenę trzeba się dobrze rozejrzeć.
E38 728i z 1996-98 trzeba dać jakieś 15-16 tyś zł. Na start musisz wymienić olej pozmieniać filtry, świece i takie tam pierdoły które kosztują. Musisz liczyć się ze spalaniem 14/15 litrów po mieście a nawet i więcej jak będziesz go piłował.
Co do 3.0 V8, wiadomo więcej cylindrów więcej mocy, większy zużycie paliwa, droższe naprawy.
Inne zawieszenie inne hamulce zresztą jak w każdym V8.
To tyle w temacie.
Oczywiście możesz kupić E38 za 15 tyś ale podejrzewam że będzie ciągle stał w garażu/parkingu czy gdzieś tam :)
Dla przykładu podam cenę czujnika absu do e38 200 zł ~ oczywiście można kupić ten "czujnik" za 70 zł ale nie na długą metę.
Wielu fanatyków bawarek w temacie, to może i ja się zapytam o model tej marki, a konkretnie M5 E39. Moje zapytanie to: czy można kupić takie ///M za niespełna 40k bez ukrtytych wad technicznych? Troszkę wierzyć mi się nie chce, widziałem wcześniej takie auto na aukcji, jakiś czas później zobaczyłem na żywo w akcji (jazda bokiem po rondzie rotfl). Poprzedzam zapytania, to była na bank M5 rocznik '99, żadna 'podróba'. Samochód chyba został już opchnięty, bo nie mogę nigdzie znaleźć tej oferty. Ten sam lakier co tu: http://allegro.pl/bmw-m5-2001-lift-d...447730542.html
P.S. Tamta BMW nie miała czujników parkowania i ekranów w zagłówkach. Przebieg chyba jakoś koło 180k km o ile dobrze pamiętam.
EDIT: Znalazłem ją w archiwum, sami oceńcie: http://moto.archiwumallegro.pl/?item...99_r_v8_400_km
Hej, polecicie jakieś radio do ~300 PLN? Póki co nie zamierzam wstawiać żadnego wzmacniacza ani tuby, więc fajnie jakby dobrze grało samo z siebie. Będę szukał też jakiś głośniczków, ale jak fundusze znajdę, czyli "po pierwszym" ;pp samochód Fiat Bravo.
Póki co mój faworyt: http://allegro.pl/pioneer-deh-2300ub...443607929.html
Można brać? Głośniki to myślałem nad jakimiś Hertzami, ale powoli :)
bardzo dobre radio. Mój znajomy je ma + wymienione głośniki z tyłu na niskotonowe więc muzyka jest świetna :) Polecam !
Ja ostatnio kupiłem sobie takie:
http://allegro.pl/jvc-kd-r311-312-ta...447495213.html
Przekonało mnie możliwościami korektora graficznego - nie dość że masz regulację BAS/MID(czego nie widziałem w żadnym z tanich radyjek)/TREB, to do tego możesz sobie wybrać czy basy chcesz podbić na 60Hz, 80 Hz itd. To jest na wielki + tego radia. Wzmacniacze wszędzie siedzą takie same - Mosfet, więc wielkich różnic nie będzie.
A tutaj masz już model na 2011 rok
http://allegro.pl/nowy-2011-jvc-kd-r...446180934.html
#down
Jest wersja KD-R411/412 i ona ma USB
wg mnie nie opłaca się brać radia bez usb, więc jak już, to bierz to na 2011 rok;)
Dzięki za pomoc, teraz muszę zdecydować się czy DEH-2300 czy ten KD-R422. Ale dużej różnicy chyba nie ma, prawda?
Ehh no i Rover sprzedany ;D chciałem dzwonić w niedziele a w sobotę już sprzedany : /
Do wyboru :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17462166
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17462001
Za i przeciw proszę.
Wow niezłe fury jak na pierwsze auto chyba że to dla twoim rodziców.
Chevrolet lepszy, ładniejszy, większy silnik. Ale jak chcesz coś z napędem na 4 koła to weź Jeepa 4.7 V8 i zagazuj go :) Taniej wyjdzie.
Z resztą wątpie żeby ktoś tutaj jeździł takimi dobrymi samochodami i się nie wypowiedzą ale ja jestem negatywnie nastawiony do nowych diesli.
Jeszcze w gre wchodzi :
http://otomoto.pl/kia-sorento-salon-...C17312520.html
Potrzebuję od czasu do czasu wjechać w ostre błoto |wysoki śnieg.
Widziałem że Kia nawet ogarnia takie sprawy.
Jeżeli od czasu do czasu to czemu szukasz diesla? Diesla się kupuje po to by nim bić kilometry.
Oglądałeś takie? http://moto.allegro.pl/jeep-grand-ch...461539771.html
Ale jak chcesz brać już coś z tego co podałeś to weź Chevroleta. KIA CEE'd niektóre rdzewieją to nie wiadomo jak będzie z tą.
Skoro wcześniej padło pytanie o radio to też zapytam, a co :d
http://www.euro.com.pl/glosniki-samo...tml#content_3c
+
http://www.euro.com.pl/radioodtwarza...tml#content_3c
do rovera 214. Obędzie się bez wzmaka?
Zastanawiam się właśnie co robić, czy wziąć tamten zestaw na raty i w miarę możliwości dokupić wzmacniacz czy jeździć na tym co mam. Trochę wydatków teraz będzie bo muszę zmienić tylne amory, kupić akumulator bo wczoraj wyzionął ducha, pasowałoby zmienić rozrząd i muszę zapłacić mandat 300zł ;D
taki wzmak by to ogarnął? http://www.euro.com.pl/wzmacniacze-s...tion-two.bhtml
@twardy
masz rację, niestety :(
Kozek, rozrząd to sprawa pierwszorzędna tak jak inne części mechaniczne. Car-audio może poczekać na lepsze czasy:)
Mam do dyspozycji 8 tyś (jeżeli bedzie cos naprawde dobre i po okazyjnej cenie to 10k)
Szukam auta na 2-3 lata,będzie to pierwszy samochód.
Interesują mnie marki niemieckie Bmw,Vlokswagen,Mercedes,Opel jak i japonce Honda,toyota,Francuzy nie wchodzą w gre ! z góry dzięki za propozycje :)
Mniej więcej czego szukam :
Coupe,nie więcej niż 2l pojemności,dynamiczny,i sportowy kształt.
moze to nie coupe ale moim zdaniem fajnie wyglada i do tego dobre auto
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-...C17425763.html
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-...C16880714.html
http://otomoto.pl/honda-prelude-C17372368.html
fakt ze wszytkie juz troche stare auta ale w tym przedziale cenowym nie znajdziesz raczej mlodszych aut