3. Splashe były aktualizowane więc znowu argument z dupy, chociaż fakt - mnie też część nie leży.
Byly aktualizowane kiedy? Przed worldsami 2014 r. Ostatnio pojawilo sie 5 nowych splashy do skinow, co cenie i w miedzyczasie splash do anivii i jeszcze jednego championa, nie pamietam jakiego.
Przez ten rok mozna bylo spokojnie wydac wszystkie podstawowe splashe do postaci, ktorym przydalyby sie nowe.
masa reworków postaci w drodze.
No tak w drodze, ze poppy do dnia dzisiejszego nie zobaczylismy, a zostala wpisana do listy nadchodzacych vu+rework ponad rok temu razem z maokaiem :) Czy nie uwazasz, ze po prostu idzie im to zbyt wolno?
Prawda jest taka, ze dla sprawnego grafika wykonanie samego high poly modelu to jakies 20-40h godzin pracy. Stworzenie pierwszego concept artu pewnie zajmuje podobnie, Nie wiem jak sprawa wyglada z vfx, vo, animacjami i samym programowaniem, ale pewnie nie robi sie tego przez tak dlugi okres czasu, wiec co zajmuje tym ludziom rok czasu?
Nie ma dla nich zadnego usprawiedliwienia i po prostu sie opierdalaja. Content powinnien wychodzic conajmniej dwa razy szybciej. Tymczasem mamy 1 patch nowa postac/rework, 3-4 patche gowno balansu+skiny.
W takim tempie nigdy nie doczekamy sie zreworkowanych i poprawionych wizualnie wszystkich postaci, zeby staly na podobnym poziomie, bo zanim zreworkuja wszystkie postacie z 2009/10 r. To w tym czasie te z 2011/12 beda juz odstawac. Na co i tak przyjdzie nam czekac latami i pewnie predzej nasze dzieci sie doczekaja niz my, zakladajac, ze gra wczesniej nie umrze smiercia naturalna.
Zakładki