bo ile można?
bo zanim uzbierasz na nowego najlepszego to meta się przewróci i staje się bezużyteczny?
bo nawet jak jest najlepszy wymaga ogrania kilku (nastu) gierek żeby ta gra miała większy sens niż dobrym, ale ogranym?
Wersja do druku
zobacz sobie profile graczy to zobaczysz, ze po 500 - 1k gier 1 czempionem nie jest az takie niespotykane
akurat firma rito zaradzila problemowi zbierania i mozesz go kupic ;))
no faktycznie ktos se gra pol zycia jakims czempionem, przychodzi dariusz po reworku i 3 gierkach na normalu i gwalci go na tym topie xD
to prawda, mnie tez to wkurzalo
mowicie ze 80% champow jest grywalna, tak, owszem, ale 5% jest super-grywalna
1. Nie, nie 150.
2. Kiedyś wychodziły częściej, po osiągnięciu założonej ilości zwolniono do obecnego tempa.
3. Splashe były aktualizowane więc znowu argument z dupy, chociaż fakt - mnie też część nie leży.
4. Np. na badania zachowań, psychologii tłumu i inne. Tak, riot wydaje na to pieniądze. Duże.
@Temat
Dwa czempiony są na wykończeniu(jedn wyjdzie lada moment), masa reworków postaci w drodze.
Problem zbyt duzej ilosci op postaci zaczalbym od wprowadzenia wiekszej ilosci banow, wtedy od czasu odkrycia opera, do czasu znerfienia go przyjemniej by sie gralo. Ale wiekszy problem to moim zdaniem postacie ktorymi nikt nie gra ani na soloq, ani na turniejach od 20 patchy, a i tak rito ich nie rusza, a takich postaci jest mnostwo. Gdyby chociaz probowali im cyferki poprawic to moze by sie cos zmienilo, ale Riot jakby w ogole ignoruje czesc championow.
Co do tematu wątku - moim zdaniem ilosc nowych postaci jest okej, ale brakuje mi troche takich prostych postaci jak kiedyś raz na jakiś czas, czegoś jak jakiś Cho'Gath czy Annie. Teraz wszystko jest jakieś takie przekombinowane.
urgot nie dawno był chyba nerfiony, po tym jak był top tier pickiem mid/adc. ale do reszty się zgodzę
Byly aktualizowane kiedy? Przed worldsami 2014 r. Ostatnio pojawilo sie 5 nowych splashy do skinow, co cenie i w miedzyczasie splash do anivii i jeszcze jednego championa, nie pamietam jakiego.Cytuj:
3. Splashe były aktualizowane więc znowu argument z dupy, chociaż fakt - mnie też część nie leży.
Przez ten rok mozna bylo spokojnie wydac wszystkie podstawowe splashe do postaci, ktorym przydalyby sie nowe.
No tak w drodze, ze poppy do dnia dzisiejszego nie zobaczylismy, a zostala wpisana do listy nadchodzacych vu+rework ponad rok temu razem z maokaiem :) Czy nie uwazasz, ze po prostu idzie im to zbyt wolno?Cytuj:
masa reworków postaci w drodze.
Prawda jest taka, ze dla sprawnego grafika wykonanie samego high poly modelu to jakies 20-40h godzin pracy. Stworzenie pierwszego concept artu pewnie zajmuje podobnie, Nie wiem jak sprawa wyglada z vfx, vo, animacjami i samym programowaniem, ale pewnie nie robi sie tego przez tak dlugi okres czasu, wiec co zajmuje tym ludziom rok czasu?
Nie ma dla nich zadnego usprawiedliwienia i po prostu sie opierdalaja. Content powinnien wychodzic conajmniej dwa razy szybciej. Tymczasem mamy 1 patch nowa postac/rework, 3-4 patche gowno balansu+skiny.
W takim tempie nigdy nie doczekamy sie zreworkowanych i poprawionych wizualnie wszystkich postaci, zeby staly na podobnym poziomie, bo zanim zreworkuja wszystkie postacie z 2009/10 r. To w tym czasie te z 2011/12 beda juz odstawac. Na co i tak przyjdzie nam czekac latami i pewnie predzej nasze dzieci sie doczekaja niz my, zakladajac, ze gra wczesniej nie umrze smiercia naturalna.
Testy mój drogi, testy. Zwłaszcza nowych mechanik. No i pomysły na sensowny rework, który pasuje do lore jak i nadaje sie do grania jako takiego. Co do tempa... Mogę tylko powiedzieć, ze nowy sezon i presezon Cie zaskoczy. :>
Wiem co wychodzi, bo codziennie sledze s@20 i twitter moobeata wiec jestem na biezaco jesli chodzi o pbe, mimo, ze sam konta nie posiadam.
Presezon, presezonem, ale tam zmiany dotycza glownie mechaniki i balansu. Chociaz raz w roku powinno byc jeszcze takie przywalenie z grubej rury (cos jak dodatek do wowa co roku), jak w ubieglym mielismy z nowym SR, tak w innych chociaz w jednym patchu kilka visual updatow, poprawy wizualnych aspektow gry. Powiesz teraz, ze co roku mamy jakis event typu freljord, bilgewater, ale wciaz chodzi mi o cos wiekszego. Tymczasem w tym roku straszna posucha, nie otrzymalismy nic na miare nowego SR, nie bylo takze nowego CGI, jak rok i dwa lata temu. Coraz czesciej jest za to spotykane zjawisko laczenia kilku skinow na jednym splasharcie, co tez ma za zadanie zmniejszenie nakladów pracy i wydojenia jeszcze bardziej graczy.
Wiem, ze wylewanie tutaj zali tak naprawde nic nie zmieni, ale smuci mnie to w jakim tempie posuwa sie ta gra do przodu.
#Edit
Albo chociazby wlasnie teraz kiedy robia rework marksmanow, mogliby walnac ze 2-3 vu/mt dla kilku z nich, np. corkiego+splash, cait, kog'mawa, gravesa, zeby modele godnie reprezentowaly to co przedstawiaja ich 'nowe' splashe z 2014 r. Ale znajac zycie i riot przyjdzie nam jeszcze poczekac ze 3-4 lata az ktorys z nich sie tego doczeka, bo kolejka do vu/mt bardzo dluga i posuwa sie zdecydowanie za wolno.
Pamiętajcie że rework danej postaci to też zmiana animacji każdej skórki a na to trzeba czasu.
daje przykład takiego GP dodali mu baryły o ile się nie mylę czyli całkowita zmiana skilla i muszą je dodać do każdej skórki gankplanka tak z każdym championem. Na ten przykład zmieniają nie wiem W poppy na potrójne salto w tył i kopniak z półobrotu to muszą zmienić animacje każdej skórki. Jakby zmieniali tylko przeliczniki to mają faktycznie zero roboty ale pełen rework nie jest taki łatwy jak się to może wydawać.