A tutaj stan moich summonów ( dzisiaj Bernard na 6* wpadł ^^):
Załącznik 345433
A tu projekt czysto for fun (a później na Necro się przyda):
Załącznik 345434
Runki vio/guard (def%/def%/hp%). Ale jeszcze nie jestem zadowolony z tego.
Myślę nad zmianą na def%/cd%/hp%, albo zupełnie runki na guard 3x lub energy + guard 2x.
@
Shao ;
W założeniu powinno być coś w stylu Zeratu na przecenie :D
Jeśli chodzi o Necro, to po prostu cudo. Szczególnie jeśli masz go na violentach. Stun na pierwszym skillu całkiem spoko (2-3 hity), AoE atb decrease na drugim i 6-8 hitów na 3.
Jeśli chodzi o dmg, to trochę zawodzi. Z moimi statami, na czysto (bez def breaka na przeciwniku i buffa na Drillerze) wali po 600~900 dmg na hita (bez crita).
Ale jeśli dostanie def buffa (a że uderza od defa, to dmg mu wzrasta) i jak przeciwnik ma def breaka, to już całkiem ładnie potrawi uderzyć ~2.5k dmg per hit (z 1 i 3 skilla), a jak crit wpadnie to nawet i koło 3-5k dmg per hit.
Załącznik 345437
Więc jakby mu podbić crit dmg (i crit rate), to całkiem spoko by to mogło działać.
Jedyny problem, to że jak dostanie def breaka (a każdy na arenie ma def breaka :P) to jednocześnie spada mu dmg. No ale jakiś Veromos w team'ie i problem znika.
Ale tak jak pisałem, nie jest to jeszcze optymalny build pod niego. Będę jeszcze coś tam ogarniać, ale z odpowiednim setup'em (Bawiłem się używając Emmy, Bernarda i Belladona do tego) może być całkiem ciekawy ^^
No i największy plus : WYGLĄDA KOZACKO!
Zakładki