Arinori napisał
A Łapacz myśli jest słaby??;d Bo szczerze broń palna mi sie mega wydaje fajna ;D
Każda postać jest dobra. Łapaczem Myśli nigdy nie grałem, więc ciężko jest mi się wypowiedzieć. Spoglądając na arkana Łapacza, są całkiem fajne, bo zwiększają wpływy lub charyzmę. Wpływy zwiększają życie przy ataku, natomiast charyzma zwiększa życie w obronie. Co więcej, przy 50 poziomie i przejściu do II aktu, otrzymuje dodatkowe arkano, które przejmuje agentów przeciwników czyli zwiększa Ci spostrzegawczość i życie. Palniaki są fajni i mocni, ale przy Łapaczu niestety dużo nie pomogę.
Broń palna to taka broń, gdzie masz dużo ataków, a odporność nie daje tak dużej obrony przed nią, jak przed bronią białą.
Siła - większe obrażenia z broni białej oraz możliwość założenia cięższych przedmiotów
Zwinność - decyduje o tym, kto pierwszy uderza. Pozwala unikać ciosów z broni białych, jak i trafiać częściej.
Odporność - obrona.
Wygląd - nic nie znacząca statystyka. Wymagana tylko do niektórych budynków i przedmiotów.
Charyzma - więcej życia w razie napadu kogoś na Was.
Wpływy - więcej życia, kiedy my napadamy kogoś.
Spostrzegawczość - to samo co zwinność, ale tyczy się broni palnych.
Inteligencja - do budynków i przedmiotów.
Wiedza - do budynków i przedmiotów. 1/3 wiedzy zwiększa obrażenia z broni palnych.
~Chudy~ napisał
Dla broni białej jednoręcznej ssakiem trenować sile, zwinność i odporność?
Przyznam, że rzadko widywałem ssaków z broniami białymi. Częściej widziałem ich jako palniaków i dystansowców, ale jeżeli grasz bronią białą to tak, zwiększasz przede wszystkim siłę, zwinność, wpływy i odporność.
Zakładki