Mam dla was, na rozgrzewkę i pobudzenie wyobraźni, dwa moje prototypy pojazdów naziemnych.
Moim celem było zbudowanie w miarę szybkiego pojazdu wsparcia, przeznaczonego do ataku z zaskoczenia - np z boku, bądź eliminowania pojedyńczych celów z dystansu. Jednym z podstawowych założeń było stworzyć pojazd, który wyciska ile tylko wlezie ze swojego tieru.
Tak oto przedstawiam dwa prototypy, które całkiem nieźle sobie radzą, można je porównać do człogów średnich ;)
TIER I: Scarab
Pojazd najniszego tieru, z trzema działami - głównym na górze za kierowcą, pomocniczym przed kierowcą, oraz snajperskim z przodu na masce.
Działo snajperskie, choć słabe, radzi sobie bez problemu z pojazdami I tieru. Zasięg 40 metrów nie jest może rewelacyjny, ale ułożenie tegoż działa z przodu pojazdu daje ci pewność, że na pierwszym teirze to ty oddasz pierwszy strzał. Dwa kolejne działa są w pełnu obrotowe - dają gwarancje, że raczej nikt cię zbytnio na polu bitwy nie zaskoczy.
Większość pancerza zbudowana jest z najsłabszego dostępnego tworzywa - plastiku (tier1), choć krytyczne miejsca pancerzą są wzmocnione opancerzonymi klockami (tier2) - tymi miejscami są klocki, do których przymocowane są koła oraz działa, oraz centrum przedniej maski.
Zastosowałem też standardowe koła (tier1)
Scarab ma dwa poważne minusy - jest bardzo kruchy, praktycznie każdy strzał powoduje awarie jakiegoś sprzętu, dwa strzały w maskę skutecznie usuwają z rozgrywki przednie działa, tak samo dwa strzały w w przednią oś eliminują podwodzie. Starałem się to poprawić montując osłonę na koła, ale ona również wysiada po strzale. Pojazd kruchy, ale niebezpieczny.
Załącznik 306537
Tier II: Prototype
Pojazd przenoszący Scaraba na drugi tier. Konstrukcja bardzo podobna, aczkolwiek wyższy tier pozwolił opancerzyć w/w prototyp mocniejszym pancerzem (t2), oraz wmocnić wrażliwe miejsca pancerzem t3. W tym wydaniu poprawiłem znacząco ochronę przedniej osi (kosztem przedniego snajperskiego działa, które nie zostało ulepszone do t2). Testy bojowe wyraźnie wskazują, że czołg jest o wiele odporniejszy na awarie przedniej osi. Pojazd może śmiało stać na drugiej linii, można też decydować się na bardziej dynamiczne i agresywne zagrania niż w Scarabie T1.
Załącznik 306538
Załącznik 306539
Załącznik 306540
Podobają wam się? :)
Zakładki