Mógłbyś powiedzieć, o której to było dokładnie godzinie? Tak żebyśmy wiedzieli o, której godzinie trzeba się rejestrować :d?
Wersja do druku
17.01 i już nie mogłem :(
Kurczę, jeszcze wczoraj nie było problemu z rejestracją :P
Jak ktoś chce spróbować zagrać, mogę mu udostępnić swoje konto na chwile. Warunek? Możesz jeździć moimi mechami, ale ich nie ruszaj :P
http://steamcommunity.com/profiles/7...5/screenshots/
kilka moich screenów :D
wywaliło mnie z gry i mam błąd podczas logowania, że coś tam z szyfrowaniem mojego konta jest nie tak. WTF
18 I SIĘ NIe da, może o 19 spróbuje ;D
Oo Dip, dawno Cię nie widziałem.
Fajna gierka, na razie tylko przetestowałem standardowe roboty, ale zapowiada się fajne budowanie ;D.
Zarejestrowałem się koło 19:39, za 3 kliknięciem.
Mam dla was, na rozgrzewkę i pobudzenie wyobraźni, dwa moje prototypy pojazdów naziemnych.
Moim celem było zbudowanie w miarę szybkiego pojazdu wsparcia, przeznaczonego do ataku z zaskoczenia - np z boku, bądź eliminowania pojedyńczych celów z dystansu. Jednym z podstawowych założeń było stworzyć pojazd, który wyciska ile tylko wlezie ze swojego tieru.
Tak oto przedstawiam dwa prototypy, które całkiem nieźle sobie radzą, można je porównać do człogów średnich ;)
TIER I: Scarab
Pojazd najniszego tieru, z trzema działami - głównym na górze za kierowcą, pomocniczym przed kierowcą, oraz snajperskim z przodu na masce.
Działo snajperskie, choć słabe, radzi sobie bez problemu z pojazdami I tieru. Zasięg 40 metrów nie jest może rewelacyjny, ale ułożenie tegoż działa z przodu pojazdu daje ci pewność, że na pierwszym teirze to ty oddasz pierwszy strzał. Dwa kolejne działa są w pełnu obrotowe - dają gwarancje, że raczej nikt cię zbytnio na polu bitwy nie zaskoczy.
Większość pancerza zbudowana jest z najsłabszego dostępnego tworzywa - plastiku (tier1), choć krytyczne miejsca pancerzą są wzmocnione opancerzonymi klockami (tier2) - tymi miejscami są klocki, do których przymocowane są koła oraz działa, oraz centrum przedniej maski.
Zastosowałem też standardowe koła (tier1)
Scarab ma dwa poważne minusy - jest bardzo kruchy, praktycznie każdy strzał powoduje awarie jakiegoś sprzętu, dwa strzały w maskę skutecznie usuwają z rozgrywki przednie działa, tak samo dwa strzały w w przednią oś eliminują podwodzie. Starałem się to poprawić montując osłonę na koła, ale ona również wysiada po strzale. Pojazd kruchy, ale niebezpieczny.
Załącznik 306537
Tier II: Prototype
Pojazd przenoszący Scaraba na drugi tier. Konstrukcja bardzo podobna, aczkolwiek wyższy tier pozwolił opancerzyć w/w prototyp mocniejszym pancerzem (t2), oraz wmocnić wrażliwe miejsca pancerzem t3. W tym wydaniu poprawiłem znacząco ochronę przedniej osi (kosztem przedniego snajperskiego działa, które nie zostało ulepszone do t2). Testy bojowe wyraźnie wskazują, że czołg jest o wiele odporniejszy na awarie przedniej osi. Pojazd może śmiało stać na drugiej linii, można też decydować się na bardziej dynamiczne i agresywne zagrania niż w Scarabie T1.
Załącznik 306538
Załącznik 306539
Załącznik 306540
Podobają wam się? :)
launcher sie odpalil ale wtedy error , widocznie mac nie ogarnia tej gry ;x
Kolejny dzień, a ja dalej mam problemy z rejestracją ;/
Ten Scarab fajny, jednak ja będę próbował tworzyć coś latającego :)
Nie moge sciagnac launchera :/ Sciaga sie i po czasie pisze Error : updating the files could not update all the files
Da siętutaj grać z kimś w jakimś plutonie?
Chyba nie dane zostało mi zagrać w tą grę. Konto zrobiłem o 12.37~, a teraz przy logowaniu wyskakuje mi error, że nie mam jakiegoś pliku WWWEx coś tam :/
Mogę spróbować rehostnąć wam clienta.
Chcecie?
Na razie nie, gra jest w fazie alpha.
Spróbujcie ściągnąć stąd: https://www.dropbox.com/s/9wt6faoc1bgvjmk/Robocraft.7z
Wrzućcie to do folderu gdzie macie launchera, tylko najpierw zróbcie backupa, nie wiem czy to zadziała :P