Reklama
Strona 61 z 74 PierwszaPierwsza ... 1151596061626371 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 901 do 915 z 1107

Temat: PGR Online - wersja beta

  1. #901
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Czekaj na nowych klientów, być może okażą się opłacalni. Pomysł skupu jest ciekawy....pomyślę nad tym, ale to nie jest kwestia najbliższych dni. Docelowo nie będzie kilkudziesięciu graczy tylko mam nadzieje kilkuset (kilka tysięcy). W grze, na której wzorowałem swoje rozwiązania rynkowe nie było takich problemów, ale tam serwer był zaludniony. W każdej grze jest tak, że pierwsi gracze mają najtrudniej i ciężko to przeskoczyć, wprowadzanie mechanizmów ułatwiających, które potem nagle zostaną wyłączone nie wchodzi w grę. Coś takiego odbija się potem przysłowiową czkawka przez długi czas (sprawdzone w L2).

    EDIT: kasa w drodze, kupiłem coś.
    Ostatnio zmieniony przez FrozenShade : 08-06-2013, 01:24

  2. #902

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    340
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dzieki za kase, teraz juz troche rusze. Na poczatku za nim sie nie ma drugiego pola powinni `NPC` skupowac czasami (np 1 na 10) towary wylacznie z jednego pola. Zeby nie bylo za latwo, ale tez zeby nie bylo sytuacji gdzie musisz kupowac nasiona zeby je potem sprzedac.

  3. #903
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Po części tak jest, do 4 poziomu klienci skupują tylko to, co możesz wyprodukować na pierwszym polu. Jednak dalsze poziomy to wyższa poprzeczka. Zauważ, że nie każdy będzie miał pole równinne i leśne już na samym początku gry. Niektórzy będą musieli poczekać na drugie gospodarstwo - ale gra jest silnie nastawiona na handel, jest to niedogodność przy małej liczbie graczy, ale na zaludnionym serwerze nie powinno stanowić problemu. Mając tylko pola równinne będziesz zawsze miał nadwyżki pewnych roślin, sprzedając je zyskasz fundusze na zakup pozostałych roślin i produktów.

    Da się również rozwinąć bazując tylko na własnej uprawie i kupowaniu ze sklepu - prekursorzy tych testów byli do tego po prostu zmuszeni, testy zaczęły się zanim powstał rynek!

  4. Reklama
  5. #904

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    3.7k kartofli i 4.2k rydz to jak ma ktos cos na sprzedaz? albo wymienic za kalafior/muchomorki czy cos ;d

  6. #905
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Juz wystawiam swoje nadwyzki.

  7. #906

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    dzieki ;) 4 pole zrobione ;d

  8. Reklama
  9. #907
    Avatar Jojo Kapitan
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Człuchów/Gdynia
    Wiek
    31
    Posty
    885
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Kupię wszystkie kurki, marchewki i paprocie ! Na rynku pusto ;d.

  10. #908
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Paprocie wystawiam.

  11. #909
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    :D co tam jak tam.
    Przydałyby się aktualne statystyki bo dawno nic nie było:)
    Jak idą prace?


  12. Reklama
  13. #910

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    num jak tam kluby ida jakos? :d

  14. #911
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Kluby jakoś idą, dziś/jutro powinna powstać lista klubów. Lista będzie dostępna poprzez gazetę oraz ikonkę klubu (tylko w przypadku, gdy gracz nie należy do żadnego klubu).
    Lista będzie wyglądać podobnie do tej z rynku (listy ofert dla danego produktu). Będzie więcej kolumn (nazwa klubu, punkty, poziom, ilość członków, rekrutacja on/off) z możliwością sortowania po każdej, oprócz nazwy i rekrutacji. Po wybraniu jednego z klubów pojawi się jego dodatkowy opis oraz (ewentualnie) opcja złożenia podania o przyjęcie. Przy okazji wypróbuję trochę inne podejście do formularza - takie bardziej thin-clientowe, z wykorzystaniem technik, które powstały przy tworzeniu rynku.
    Z poziomu okna wywołanego z ikonki (nie z gazety) będzie można dodatkowo założyć własny klub.

    Zaraz potem, na bazie mechanizmów listy klubów zrobię listę graczy.


    Wyświetlenie takiej listy to nie ot takie wzięcie i posortowanie danych.

    Przykładowo - wstępna wersja algorytmu - dla listy graczy:

    kontekst każdego zalogowanego gracza istnieje w pamięci. Na osobnej liście istnieje skrócony kontekst wszystkich graczy istniejących w systemie. Podczas zmiany wartości kasy/expa/poziomu ten skrócony kontekst musi być aktualizowany.
    Wyobraźmy sobie, że ktoś chce wyświetlić listę wszystkich graczy posortowaną po expie. W trakcie takiego sortowania nie można zmienić wartości expa w jakimkolwiek elemencie (kontekscie skróconym). Blokowanie aktualizacji kontekstu skróconego na czas sortowania nie jest rozwiązaniem.
    Mój sposób postępowania wygląda mniej więcej tak:

    W sytuacji gdy wymagane jest wyświetlenie listy graczy pobierana jest indywidualna dla każdego gracza lista-kopia (jeśli istnieje). Odpowiednio posortowana itp. Lista taka posiada swój numer aktualizacji. Następuje porównanie z listą-kopią skróconego kontekstu, jeśli indywidualna lista gracza nie istnieje lub ma nieaktualny numer aktualizacji zastępowana jest kopią listy-kopii skróconego kontekstu (jeśli ta lista-kopia nie istnieje to jest tworzona a na czas jej tworzenia blokowane są aktualizacje skróconego kontekstu).
    Fakt aktualizacji skróconego statusu będzie powodował zwiększenie numeru aktualizacji listy-kopii oraz usunięcie listy-kopii, co przy następnym żądaniu wyświetlenia listy spowoduje wygenerowanie aktualnej wersji.

    Indywidualna kopia listy-kopii będzie po krótkim czasie (kilka min) usuwana z kontekstu gracza.

    Ktoś kiedyś pisał, że lubi takie wynurzenia programistyczne ;)



    kasiorka:

    FrozenShade 3751520
    Anonim 2105581
    Kaszub 1791346
    Perkun 1721595
    Kamysz 1438450
    Opok 1304973
    Palldino 1293706
    kustra 1065127
    JojoKapitan 1002302
    Kenji 997247
    OAdamska 805185
    Hajki 748089
    Pyroflames 743100
    Xplosive 725814
    Paszczak 717705
    nowy 707011
    Mikol 662382
    Bat 658177
    Maro 617711
    Paulina 606460


    exp:

    FrozenShade 1201028
    Kenji 901970
    kustra 814851
    Palldino 733164
    JojoKapitan 639181
    BoxKustry 616319
    Kaszub 585495
    Anonim 496304
    Pyroflames 399597
    Perkun 337079
    Zoltan 334382
    Paszczak 326418
    Opok 257823
    Sti 252995
    Bat 245648
    Nemesh 237896
    Aureos 234104
    PvP 214248
    Ereis 206513
    CSNaoczni 194547

  15. #912
    Avatar Jojo Kapitan
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Człuchów/Gdynia
    Wiek
    31
    Posty
    885
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Na temat kodowania i tak nic nie kumam ;dd ale zajeboza, że kluby będą. Może Torgowy klub zrobimy :D?

  16. Reklama
  17. #913
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny


  18. #914
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Z screena wychodzi na to, że gracze nie będą mogli tworzyć własnych klubów :D
    No bo jeśli ktoś zakłada klub to w ilości członków powinien być przynajmniej 1 osobnik;P

    Tak wiem czepiam się, a tak naprawdę to chciałem upnąć temat.


  19. #915
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Tam jest 0 w kolumnie czlonkowie bo to sa istniejace kluby stworzone z palca w bazie. Będzie dobrze.

    Btw, zrypalem troche przy doborze roslin na koleje poziomy za bardzo sugerowałem sie questami. Zapomnialem o budynkach. na np 11 poziomie wypadalo by wprowadzic cos nowego, z wykorzystaniem dostepnych roslinek. Najlepiej zeby to byl juz mix (2 wymagane skladniki) z roslin lesnych i rowninnych. Ktos ma jakiś pomysł?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-01-2018, 11:46
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-07-2015, 10:32
  3. TibiCos 8.6 STARTUJE WERSJA BETA SOBOTA 16.00!!!
    Przez Minorsonek w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2014, 01:14
  4. Trillbot od TIBIA24 (Wersja beta)
    Przez Trilbot w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-01-2012, 20:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •