Reklama
Strona 47 z 74 PierwszaPierwsza ... 37454647484957 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 691 do 705 z 1107

Temat: PGR Online - wersja beta

  1. #691
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Aktualizacja!
    Poprawione błędy, wstawione kilka nowych grafik.


    @Perkun: znalazłem!
    @Kenji: w ostatniej chwili zdążyłem to wrzucić do tej aktualizacji ;)

  2. #692

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    385
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Perkun: znalazłem!
    Co to było jeśli mogę spytać? Próbowałem nawet dziesiątki razy wchodzić ponownie i nie chciało mi się gówno pojawić ;/
    Ostatnio zmieniony przez Perkun : 08-05-2013, 19:58

  3. #693
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    To co wyskakuje to nie mam pojęcia, musi to być jakiś komunikat z przeglądarki. Na tymczasowej stronie jest tylko jedna rzecz możliwa do ściągnięcia - applet, można sobie to sprawdzić nawet w kodzie strony. Znajomy mi mówił, że czasem applet chce się ściągać jako archiwum tar.gz. Czemu? nie mam pojęcia.

    Błąd z kasą - w momencie zakupu pola uprawnego lub czegokolwiek z rynku, ze stanu aktualnego pobierana była kasa, info o aktualnym stanie leciało do appletu, wszystko wyglądało ok, wyświetlały się prawidłowe dane. Brakowało wysłania aktualnego stanu do opóźnionego zapisu. Jeśli po zakupie pola lub czegoś na rynku gracz zdobył doświadczenie, wydał kasę w inny sposób lub zarobił - błąd nie był widoczny bo pozostałe zmiany statusu gracza wyzwalały opóźniony zapis danych do bazy ;)

    Mam nadzieję, że to jakoś łatwo ująłem ;)

  4. Reklama
  5. #694
    Avatar Iksu
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Piła
    Wiek
    31
    Posty
    293
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Nie wiem, czy ktoś już to pisał, ale znalazłem mały błąd z bonusem:
    Załącznik 291918

  6. #695
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    :D dziś logując się, zwróciłem uwagę na zablokowaną możliwość wpisywania znaków specjalnych :D Czyżby ochrona przed injectionem?


  7. #696
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @Iksu: dzięki

    @Kenji: przed injectionem bronię się po stronie serwera ale teoretycznie już sama biblioteka obsługi bazy zapewnia mi jakąś tam podstawową ochronę. Zabezpieczenie pól edycyjnych to bardzo słabe zabezpieczenie, wystarczy, że wbijesz się w transmisję i podłożysz jakiś pakiet zawierający injectiona w miejscu zawartości np pola tekstowego. Oczywiście, żeby się wbić w moja transmisję trzeba jeszcze rozszyfrować pakiety - możliwe do zrobienia, ale jest to już kolejne utrudnienie.

    Czemu więc filtruję znaki? Moje pola edycyjne mają typy: login, name, number, float, alphanum, text.
    Zobacz jakie znaki są dostępne w treści maila, tam ograniczeń prawie nie ma a mimo wszystko powinno być bezpiecznie.

    Wykonanie każdego 'polecenia' od klienta rozpoczyna się serią testów jednostkowych i weryfikacji danych przychodzących. Lata programowania nauczyły mnie takiej małej paranoi.

  8. Reklama
  9. #697
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Przyjemnie czyta się takie wiadomości: "Z życia programisty".
    Przeglądając internet zauważyłem grę rolniczą właśnie o nazwie PGR
    http://gry-przegladarkowe24.eu/gry-dla-dzieci/pgr.html

    Zastanawiam się czy nie wpłynie to na tytuł twojej gry :P


  10. #698
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Widziałem to, ta gierca nie ma nic wspólnego z PGRami, to słabizna.
    Poza tym moja gra to "PGR Online" a sama nazwa PGR nie jest zastrzeżona, w dodatku to skrót używany w normalnym języku.

  11. #699
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    O różne rzeczy się czepiają.
    Jak tam kodzenie klubów.
    Tak się zastanawiam.
    Gracze będą mogli zrzeszać się w kluby i w jakiś sposób je rozwijać[Rozbudowywać]? Np. w celu dostawania lepszych zadań.
    Czy planujesz by gra była tylko i wyłącznie oparta na koegzystencji graczy, czy jednak będą możliwości zaszkodzenia swoim rywalom?

    Standardowo zapytam jak tam topka:D?


  12. Reklama
  13. #700
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Kluby na razie w fazie projektu i przemyśleń - kończę kilka innych rzeczy, w tym 'pole premium' tylko pod zabudowę. Raczej ostateczny obraz nie będzie sie róznił od tego, o czym juz pisałem.
    Kluby być może będą miały poziomy okreslaące maksymalną ilość graczy. Zadania będą równiez wymagały konkretnego poziomu, ale nie będa miec wymagań co do ilości członków.
    Nie przewiduję żadnych działan ofensywnych - tu ma być grzecznie.

    Top kasa:

    Kamysz 1438450
    FrozenShade 1233628
    Kenji 979256
    Aureos 882026
    Perkun 805795
    Hajki 748089
    Palldino 667845
    Maro 649660
    Pyroflames 618414
    Mikol 583524
    Paulina 444377
    Kaszub 432330
    Holczan 374156
    JojoKapitan 353054
    Anonim 349488
    Ebonita 309151
    neuromaniac 254363
    Opok 251291
    Ligar 231755
    Bat 206797


    Top exp:

    kustra 405331
    FrozenShade 368818
    BoxKustry 327875
    Kenji 286659
    Kaszub 251948
    Palldino 203623
    JojoKapitan 199522
    Perkun 188987
    Holczan 179353
    Hajki 162272
    Mikol 157948
    Maro 144613
    Aureos 141498
    Kamysz 135961
    Pyroflames 131060
    Opok 122220
    Sunek 119331
    Wootang 114432
    Fente 113120
    CSNaoczni 106438
    Ostatnio zmieniony przez FrozenShade : 09-05-2013, 23:33

  14. #701
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w tym 'pole premium' tylko pod zabudowę.
    sorry ale to przesada
    premium powinno ułatwiać/uprzyjemniać grę(przykład - LoL, GW2), a nie dawać wyraźną przewagę (przykład - Tibia, Settlers Online)

  15. #702
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie przewiduję żadnych działan ofensywnych - tu ma być grzecznie.
    Czyżby to decyzja podjęta pod presją małżonki?
    Często mówisz, że gra musi być maksymalnie grzeczna, ciekawi mnie tego powód;)


  16. Reklama
  17. #703
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Takie pole będzie dostępne dopiero przy drugim gospodarstwie. Są tam miejsca na 2 budynki, czyli połowa normalnego pola. Jest to 1/8 bonusu, przy czym budynki nie zapewniają aż takiej przewagi, zarówno w doświadczeniu jak i dochodach, da się nawet bez nich grać. Z własnego doświadczenia wiem też, że nie 'pracują' one 24/7. To jest niewielki bonus który wygląda na trochę większy niż w rzeczywistości i dodatkowo przywiązuje gracza do posiadania premium. A jest to potrzebne, bo serwer nie opłaci się sam, sam też z przyjemnością wypił bym od czasu do czasu jakąś lepszą flachę siedząc i kodząc kolejne rzeczy do gry.

    Wiem niestety, jak to wygląda w grach, gdzie takie premium lub dotacja nie daje nawet minimalnych, realnych korzyści. Znajomy, który bawił się w stawianie serwerów lineage 2 na każdy koniec miesiąca dokładał z własnej kieszeni kasę po to, żeby inni mogli grać za darmo. W końcu mu się znudziło. Ta gra ma na siebie zarobić i być może, w przyszłości być podstawą do założenia mojej własnej działalności gospodarczej. Mam już 33 lata i coraz mniej mi się chce pracować dla innych. Może tak dla odmiany, za jakiś czas sam bym zatrudnił parę zdolnych osób.

    Wracając do premium, dostęp do tego będą mogli mieć również gracze, którzy nie kupią monet za złotówki - spółdzielnia umożliwi handel monetami, doskonale się to sprawdzało w grach które obserwowałem i analizowałem. Sam przez rok gry w WF miałem premium nie wydając ani grosza, przy czym w WF z premium można było mieć 18 pól, bez premium chyba 10 czy 11. To nieporównywalnie większe korzyści.

    @Kenji: Zarywałem noce w ogame polując na floty i złom, siedziałem w pracy i niepostrzeżenie próbowałem wykampić wojska przeciwnika w travianie. Spędziłem niezliczoną ilość wieczorów 'nołlajfując' w wyścigu szczurów na różnych serwerach lineage. To męczy. A ja nie chcę męczyć ludzi ;)
    Ostatnio zmieniony przez FrozenShade : 10-05-2013, 00:06

  18. #704
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cóż jako były murzyn zarządzający forami od GameForge rozumiem twój tok myślenia :) pamiętam dźwięk budzika zrywający mnie o 3 w nocy w celu sprawdzenia czy nie znajdę czegoś ciekawego.
    Może gdy PGR osiągnie sukces pomyślisz o jakimś casualu bojowym;P
    Ostatnio zmieniony przez Kenji : 10-05-2013, 00:12


  19. #705
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Najpierw to niech szanowny PGR raczy na siebie w ogóle zarobić, definicje sukcesu ustalimy potem. A te wszystkie 'milijony' z 20 żywych serwerów zacznę wydawać dopiero jak je zdobędę ;D

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-01-2018, 11:46
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-07-2015, 10:32
  3. TibiCos 8.6 STARTUJE WERSJA BETA SOBOTA 16.00!!!
    Przez Minorsonek w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2014, 01:14
  4. Trillbot od TIBIA24 (Wersja beta)
    Przez Trilbot w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-01-2012, 20:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •