Reklama
Strona 24 z 74 PierwszaPierwsza ... 14222324252634 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 346 do 360 z 1107

Temat: PGR Online - wersja beta

  1. #346
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Kaszub po prostu ostro gra, tylko jest w grze odrobinę dłużej.

  2. #347
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    no ja tez kazdego obsluguje od samego poczatku > wiecej kasy miec bym nie mogl (no chyba ze za kazdym razem bym coś utargowal)

  3. #348
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ja bym proponował jakąś zmianę co do profitów związanych z wodą ;p
    Powiedzmy robisz grę i od razu wszyscy pchają się tam gdzie jest i woda i las - na zasadzie kto pierwszy ten lepszy -masz wszystko co Ci potrzeba ;p
    Ja bym zrobił tak żeby gracze którzy nie mają tego bonusu "rzeki" mieli jakiś inny bonus. To przy okazji można rozbudować.. np. gracze przy wodzie są narażeni na "podtopienia" = zniszczenia, a gracze którzy nie mają dostępu do wody, takowego zagrożenia by nie mięli.

    To tylko przykład. Bo w tej chwili koleś się ustawi przy rzece, przy lesie a za X czasu braknie takich miejsc albo po prostu zaludnione będę tylko brzegi - zależy od ilości graczy.
    Ale tu nawet nie chodzi o to, że będzie milion graczy i połowa będzie beczeć o dostęp do wody, tylko o sam fakt, że wszyscy gospodarstwa będą mięli tylko wzdłuż rzeki - w takim wypadku ten bonus jakim jest szybszy transport, traci wartośc ; p Dobrze jakby tereny oddalone od wody również przyciągały zainteresowanie przyszłych "gospodarzy" : D

    #sory że tak chaotycznie napisane xd
    Ostatnio zmieniony przez Pyroflames : 21-04-2013, 23:49

  4. Reklama
  5. #349
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja mam teraz ciągle kupców którzy płacą po 200-300 złota także nie opłaca mi się ryzykować z targowaniem.


  6. #350
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @Pyroflames: Dobry pomysł, uwzględnię przy zdarzeniach losowych.

    @Kenji: targowanie zostało zmienione.

  7. #351
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    to jest juz 1/3 1/3 1/3?

    FrozenShade jak to sie dzieje ze kenji ma 200-300 a np. ja moze z raz mialem klienta powyzej 200, a reszta kolo 100 w porywach do 150? ;d

  8. Reklama
  9. #352
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Nie wiem, moi klienci maja 'rozrzut' od 80 do 200.

  10. #353
    Avatar Holczan
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kozienice
    Wiek
    32
    Posty
    645
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Pisalem kiedys o czasie naszej wyslki i widac na samym poczatku ile takie cos bedzie trwac, Jednak czy da sie sprawdzic np po 10 minutach za ile nasza przesylka gdzies dotrze? Sorry patrzylem i nie moglem znalezc. Jak jest to nie bijcie ;P

  11. #354
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    a wrzucę przykładową ofertę. :P



  12. Reklama
  13. #355
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Holczan: na chwilę obecną nie przewiduję śledzenia wysłanych towarów, ale to zawsze może się zmienić. Po prostu nie wiem, czy to jest aż tak istotne, żeby taką informację trzymać w pamięci gracza i potem odpowiednio nią zarządzać. Odebranie przesyłki przez gracza docelowego powinno np usunąć ta przesyłkę z widoku gracza wysyłającego. Niby proste, ale już wymaga synchronizacji dwóch zasobów.

    Największy problem w tym wypadku to mój brak doświadczenia z grami, dla 60 użytkowników być może to nie zrobi różnicy, ale przy 1000 lub 5000 może mieć ogromny wpływ na wydajność i dostępne zasoby, więc z założenia podchodzę do tego ostrożnie.

  14. #356

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Rybnik
    Wiek
    31
    Posty
    1,707
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Enay Palladynek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dostałem zapro tydzień temu, teraz dopiero zalogowałem, coś straciłem? jakieś premium czy coś? ;p
    a no i coś pisało o jakiejś gazecie na ławce, gdzie ona jest bo nie widze? ;d

    #edit mam premium 3dni jeszcze, co ono daje?
    odświeże moje pytanie

  15. #357
    Avatar Ligar
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    wielkość fizyczna określająca umiejscowienie danego ciała w przestrzeni.
    Wiek
    31
    Posty
    666
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Enay Palladynek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    odświeże moje pytanie
    Możesz zasiać i zebrać całe pole od razu. Do tego możesz się targować z klientami, ale z tym należy uważać, ponieważ jest szansa na to, że sobie po prostu pójdą.

    @top
    Ja odświeżam moją propozycję:
    Cytuj Ligar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przydałby się jakiś skrót na pole uprawne. Chyba, że już takie coś istnieje, a ja po prostu tego nie widzę.
    I czy dałoby się zrobić, żeby pokazywało ilość wolnych komórek na polu? Ułatwiłoby to kupowanie dokładnej ilości nasion, a jestem pewien, że nie każdemu chce się liczyć.

  16. Reklama
  17. #358

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    zrobil ktos zadanie 3? i wie jakie jest 4? :d

  18. #359
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @Ligar: zrobię podanie ilości wolnych kratek, ale dopiero po tym jak wstawię tło. Skrótu z gospodarstwa na pole raczej nie będzie, pól może być kilka i nie mam pomysłu jak to sensownie rozwiązać i gdzie taki skrót wrzucić.

  19. #360

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    a zmniejszenia czasu upraw kiedy bedzie mozliwa? :d

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-01-2018, 11:46
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-07-2015, 10:32
  3. TibiCos 8.6 STARTUJE WERSJA BETA SOBOTA 16.00!!!
    Przez Minorsonek w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2014, 01:14
  4. Trillbot od TIBIA24 (Wersja beta)
    Przez Trilbot w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-01-2012, 20:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •