Brutalny Rzeznik napisał
Duzi przeciwnicy rzeczywiście są za mało agresywni, ale za to kilka utopców w asyscie baby wodnej potrafią spuścić srogi wpierdol(o ile są na podobnym poziomie jak gracz)
Trochę nie sprecyzowałem swoich myśli ;D
Walka jest trudna jednak po kilku godzinach walka wygląda tak,że po prostu upewniam się,że mam na sobie cały czas kłen gdy mob atakuje robię unik lub dwa(np w przypadku upiorów bo one robią jeden atak a potem taki pedalski młyn[pozdro misja z porońcem]) i wale swoje combo szybkich ataków, głównie ich używam bo mocne często nie działają na zwinne typy przeciwników.
I takim sposobem można pokonać praktycznie wszystko, do tego jakieś eliksiry/oleje zawsze łykam/smaruje coby nie musieć moba za długo łupać i ew do picia jaskółke na regen.
Poziom trudności walki polega na tym,że po prostu długo trwa i jest mały margines błędu bo potwory szybko składają wiedźmaka, ale gdy się nauczy dobrze grać to rzadko się zdarza paść, do tego czasami są bugi i przeciwnicy potrafią się zaciąć podczas animacji i można ich utłuc po prostu spamując ataki :D
Przydałoby się również,żeby igni miał większy dmg albo jakieś dodatkowe profity bo nawet jeśli jest przedstawiony jako słabość topielców to nie ma sensu go używać bo zadaje tyle dmgu co zwykły atak a zabiera cenną mane(?) chyba,że po upgradzie jest lepszy.
Tak czy siak jak dla mnie jedna z najlepszych w jakie grałem(obok red dead redemption, da:O,gothic 2), betshada i inni producenci mają teraz naprawdę wysoko postawioną poprzeczkę przy produkcji kolejnych części bo wiedźmin zjada dupą wszystkie obecne produkcje i będą one do niego porównywane.
Zakładki