Reklama
Strona 2 z 69 PierwszaPierwsza 12341252 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 1021

Temat: Grand Theft Auto V

  1. #16
    Avatar Rikimaru Uh
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Częstochowa.
    Posty
    1,039
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Ada$ Zawodowiec napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja mam tylko nadzieje, ze bedzie dobra optymalizacja gry.
    No wlasnie, ciekawe jak bedzie tym razem. GTA IV byla dobra, tylko nawet przy moim dobrym (w miare..) PC sie przycinala po instalacji dodatkow, patchy i addonow.

  2. #17
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Taviik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wytłumacz mi co w tym złego, bo nie ogarniam twojego problemu?
    Ja bym powiedział, że trudno się utożsamić z jedną postacią jeśli gra się trzema, no ale moze to jakoś fajnie rozwiążą

  3. #18
    Avatar Earn antropow
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Poznan
    Posty
    1,561
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ja na to patrze właśnie że łatwiej się utożsamić z jakąś jak ma się trzy do wyboru :) Z całej serii gta jako "postać" kierowana przez gracza jedynie Nico mi podszedł. Owszem, innowacja ale to nie jest jakieś mierne studio tylko rockstar fucking games, nie dadzą byle czego... Motyw trzech postaci mi się podoba właśnie z tego powodu że łatwiej się będzie w jakąś wczuć, każdy ma coś dla siebie, nie jest narzucona jedna tak jak w poprzednich kilku częściach...


  4. Reklama
  5. #19
    Avatar Kuzyn
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    875
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Taviik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wytłumacz mi co w tym złego, bo nie ogarniam twojego problemu?
    Że rozwiązanie jest istnie chujowe? Nie znam dokładnie fabuły jak każdy z nas, ale można spekulować, że będzie to na zasadzie głupkowatego horroru, w którym fabuła jest, ale tak pomieszana, że nie wiadomo o co chodzi. Albo jak ludzie na MoH się skarżyli, że w sumie nie wiadomo o co chodzi.

    Lepsze byłyby wstawki, retrospekcje gdzie wtedy kierujemy inną postacią raz na jakiś czas. A tak to się robi z tego jakiś syf.

  6. #20
    Avatar lipek
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Hyperbolic Time Chamber
    Wiek
    35
    Posty
    2,737
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Że rozwiązanie jest istnie chujowe? Nie znam dokładnie fabuły jak każdy z nas, ale można spekulować, że będzie to na zasadzie głupkowatego horroru, w którym fabuła jest, ale tak pomieszana, że nie wiadomo o co chodzi. Albo jak ludzie na MoH się skarżyli, że w sumie nie wiadomo o co chodzi.

    Lepsze byłyby wstawki, retrospekcje gdzie wtedy kierujemy inną postacią raz na jakiś czas. A tak to się robi z tego jakiś syf.
    Jaki znów syf. Nawet nie nakreślili szkieletu tej fabuły, a Ty już zakładasz, że to będzie gówno, argumentując to jakimś horrorem (?) i fpsem. WTF

    Dla mnie rozwiązanie jest zajebiste już na wstępie. Na bank dostaniemy rozbudowany system "karmy" znany z poprzednich części (najlepiej widoczny w rdr) + misje wielokrotnego wyboru. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeden bohater był przestępcą o złotym sercu, a drugi zimnym skurwielem.

    To jest sandbox i dużą część fabuły możemy dopisać sobie sami, w czym pomogą nam właśnie 3 postacie. Przynajmniej ja to tak widzę.

  7. #21
    Avatar Maroo17
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,286
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Że rozwiązanie jest istnie chujowe? Nie znam dokładnie fabuły jak każdy z nas, ale można spekulować, że będzie to na zasadzie głupkowatego horroru, w którym fabuła jest, ale tak pomieszana, że nie wiadomo o co chodzi. Albo jak ludzie na MoH się skarżyli, że w sumie nie wiadomo o co chodzi.

    Lepsze byłyby wstawki, retrospekcje gdzie wtedy kierujemy inną postacią raz na jakiś czas. A tak to się robi z tego jakiś syf.
    Ale właśnie.. o co Ci chodzi?!
    To źle? Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza. A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
    GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
    - nierealistycznie postać się nie męczy wcale i możemy grać bez przerwy
    - realistycznie postać zmęczy się po pewnym czasie i musi chwilę odpocząć, ale kto chce na to czekać?

    A wtedy podmieniamy bohatera wciąż grając :D
    Ta zmiana pomiędzy bohaterami była moim zdaniem koniecznością, żeby nie wejść w błędne koło. Poza tym to jest Rockstar Games gry z pod ich loga to nie jest byle co i myślę, że cokolwiek postanowili to będzie to bardzo dobra decyzja i sam się do niej wkrótce przekonasz.
    Ostatnio zmieniony przez Maroo17 : 09-11-2012, 19:09

  8. Reklama
  9. #22

    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    15
    Posty
    3,203
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>

  10. #23
    Avatar Earn antropow
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Poznan
    Posty
    1,561
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Słabo no ale na pewno grywalnie, jak już wydają na te konsole gry to raczej działają znośnie bo inaczej by się nie sprzedawały.

    W sumie naszedł mnie pomysł że GDYBY do czasu premiery gta jeszcze nic nie było słychu o dacie premiery na pc (Czytaj była by rok później lub nawet więcej) to może by zrobić tak żeby kupić używaną konsolę ps3, ogarnąć program do emulacji kontrolerów żeby grać klawą i myszką no i podłączyć to wszystko do monitora. Zmieścił bym się w jakichś 600-700zł łącznie z grą :) A jak by wyszło na pc to sprzedał bym konsole i miał już kasę na wersje pc "odłożoną" ;d
    Wychodzi dość tanio i znośnie.


  11. #24
    Avatar Kuzyn
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    875
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @lipek czy jak ci tam

    Widać, że nawet nie przeczytałeś informacji o bohaterach. Fabuła jest już dawno na nakreślona tak btw. od tego zaczyna się tworzenie gry (jeśli mamy już świat).

    @Maroo17

    Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza.
    Ja jebie, haha. Przecież tutaj będzie to samo. Jak ci się nie uda to i tak będziesz musiał to powtarzać. Zmiany postaci pewnie będą wymuszone bo, w niektórych misjach mają brać oni udział wszyscy na raz i jeszcze masz się między nimi zmieniać podczas gry jak w grach LEGO..

    A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
    Oświece cię i powiem, że większość misji bedzie taka sama. W GTA IV było to lepiej rozwiązane. Pierw graliśmy sobie Nicko, później tym kolesiem na motorach, a dalej tym murzynkiem. Takie coś jest okey, bo dostaliśmy praktycznie trzy osobne kampanie, tutaj będzie jedna najebana z 3 bohaterami na raz.

    Rozumiesz już różnicę?

    GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
    Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie. Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.

    @Taviik

    jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>
    Niby te zdjęcia z konsoli, ale spekulują ludzie, że robione na PC żeby jeszcze bardziej hype nakręcić, ale źle pewnie też nie będzie wyglądać.

  12. Reklama
  13. #25

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    88
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oświece cię i powiem, że większość misji bedzie taka sama. W GTA IV było to lepiej rozwiązane. Pierw graliśmy sobie Nicko, później tym kolesiem na motorach, a dalej tym murzynkiem. Takie coś jest okey, bo dostaliśmy praktycznie trzy osobne kampanie, tutaj będzie jedna najebana z 3 bohaterami na raz.

    Rozumiesz już różnicę?
    Czy ty przeczytałeś dokładnie? Oni będą mieli własne kampanie, tylko podczas free roamu i wspólnych misji będzie można ich zmieniać.
    sygnatura

  14. #26
    Avatar Birdman
    Data rejestracji
    2012
    Wiek
    31
    Posty
    836
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Earn antropow napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Słabo no ale na pewno grywalnie, jak już wydają na te konsole gry to raczej działają znośnie bo inaczej by się nie sprzedawały.
    GTA IV chodzilo fantastycznie wiec nie widze problemu. Takie PS3 bez problemu przyjmie na siebie gre tego rozmiaru, jesli dalo sie ze Skyrimem to i GTA V pojdzie
    Nie wiem czy juz wszyscy widzieli ale nie widzialem zeby w temacie ktokolwiek dawal linka: tutaj jest trailer
    http://www.rockstargames.com/V/

  15. #27
    Avatar Maroo17
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,286
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Maroo17
    Ja jebie, haha. Przecież tutaj będzie to samo. Jak ci się nie uda to i tak będziesz musiał to powtarzać.
    Przecież napisałem, że będziemy powtarzali misje, ale na inny sposób, np. zamiast jechać samochodem, będziemy strzelali z helikoptera i misja nie będzie w 100% taka sama.

    Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie.
    Jak to nie dążą? Ciągle rozwijają takie aspekty jak "życie miasta" itd. więc dążą do realistyki :x
    Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.
    Ale bzdury, nie wprowadzają lepszej grafiki bo konsole tej generacji tego nie uciągną. Na obecnych konsolach gra się na poziomie średnich ustawień tekstur i minimalnego zasięgu widoku.
    To nie wiem jak chcesz tutaj "fotorealistyczną" grafikę dać...
    Ostatnio zmieniony przez Maroo17 : 10-11-2012, 19:53

  16. Reklama
  17. #28
    Avatar Kuzyn
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    875
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Kurwa, wjebało mi treść posta W8 :(

    Cytuj abtor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy ty przeczytałeś dokładnie? Oni będą mieli własne kampanie, tylko podczas free roamu i wspólnych misji będzie można ich zmieniać.
    Mnie się pytasz czy przeczytałem, a sam głupoty gadasz.

    Cytuj Gamezilla napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1. Trzech protagonistów, między którymi można się przełączać w każdej chwili

    Grunt pod ten zabieg przygotowały już dodatki do GTA IV. Spojrzenie na Liberty City było pełne dopiero wówczas, gdy poznawaliśmy je z perspektywy nie tylko Nico Bellica, ale i Johnny'ego Klebitza i Luisa Lopeza. Ale powtórzenie tego zabiegu (kilka misji jednym gościem, kilka kolejnych innym) nie wchodziło w grę. Dlaczego w GTA V między bohaterami będzie można się przełączać w każdej chwili.

    Wielokrotnie zwracano uwagę, że Nico według scenariusza to rozdarta jednostka, która zabija, bo musi. Jak to się miało do faktu, że w grze - w samej rozgrywce - zabijał setki przeciwników? Teraz jako jedna postać nie musimy robić wszystkiego dookoła. Co więcej, jak mówi Dan Houser z Rockstar: "To pozwala grać protagonistami i antagonistami".

    2. (Nie)pełna kontrola

    Przy przełączaniu bohatera widok "odzoomowuje" niczym Google Earth. Gdy kontrolujesz jedną postać, pozostałe nie czekają aż łaskawie się na nie przełączysz. Mają swoje życie i wykonują różne codzienne czynności - ponoć nie raz mamy zostać zaskoczeni, gdy znienacka się doń przeniesiemy.
    Przełączamy kiedy chcemy, kampania leci jednym tempem.

    Cytuj Maroo17 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przecież napisałem, że będziemy powtarzali misje, ale na inny sposób, np. zamiast jechać samochodem, będziemy strzelali z helikoptera i misja nie będzie w 100% taka sama.


    Jak to nie dążą? Ciągle rozwijają takie aspekty jak "życie miasta" itd. więc dążą do realistyki :x

    Ale bzdury, nie wprowadzają lepszej grafiki bo konsole tej generacji tego nie uciągną. Na obecnych konsolach gra się na poziomie średnich ustawień tekstur i minimalnego zasięgu widoku.
    To nie wiem jak chcesz tutaj "fotorealistyczną" grafikę dać...
    Kiedy Ci się przyśniło, że misje będą wyglądać inaczej? Każdy bohataer ma swoje zadania.

    Nie dążą, ulepszają tylko gameplay. Gdyby GTA miałoby być realistyczne, to nie wiem czy ktoś by w to grał. Wyobrażasz sobie rozbijać hordy wrogów, dziesiątki policjantów przy systemie walki takim jak w ARMA?

    Fotorealistyczna grafika zabiłaby klimat, już tu wymagania nic do tego nie mają. Mogli by ją zrobić i w niższej rozdzielczości, ale po co.
    Popatrz na Minecraft przy standardowych grafikach, lub utrzymanych w klimacie fantasy a texture packami fotorealistycznymi. Nie pasują do uniwersum.
    Ostatnio zmieniony przez Kuzyn : 10-11-2012, 20:45

  18. #29
    Avatar Earn antropow
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Poznan
    Posty
    1,561
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kiedy Ci się przyśniło, że misje będą wyglądać inaczej? Każdy bohataer ma swoje zadania.
    Sam na to odpowiedziałeś właśnie, skoro każdy ma inne zadania to każdy robi co innego więc można przejść trzy razy mając co innego do roboty.

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie dążą, ulepszają tylko gameplay. Gdyby GTA miałoby być realistyczne, to nie wiem czy ktoś by w to grał. Wyobrażasz sobie rozbijać hordy wrogów, dziesiątki policjantów przy systemie walki takim jak w ARMA?

    Fotorealistyczna grafika zabiłaby klimat, już tu wymagania nic do tego nie mają. Mogli by ją zrobić i w niższej rozdzielczości, ale po co.
    Popatrz na Minecraft przy standardowych grafikach, lub utrzymanych w klimacie fantasy a texture packami fotorealistycznymi. Nie pasują do uniwersum.
    What the fuck
    Ale nikt by tego nie chciał z oczywistych powodów, myślałem że cały czas chodzi jedynie o oprawe audiowizualną, i tą też będą ulepszać, w swoim czasie, jako rockstar w swojej serii mam na myśli - piątka jest na tym samym silniku co czwórka więc cudów tu nie zdziałają. Zajebista grafika nie pasuje do gta? Pierwszy raz taką bzdurę czytam. Oddał bym nerkę za możliwość grafy w gta rodem z google street view przy zachowaniu całej reszty chodźby z czwórki.
    A dawać jako porównanie minecrafta to trochę śmieszne.

    @DOWN:

    Cytuj abtor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W GameInformerze wyczytałem jakoś, że każdy bohater ma TAKŻE swoje własne i tylko własne misje.
    GTAV.net mówi dokładnie to samo:
    Fix'd żeby nie było już nieporozumień.
    Ostatnio zmieniony przez Earn antropow : 10-11-2012, 22:24


  19. #30

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    88
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Kuzyn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mnie się pytasz czy przeczytałem, a sam głupoty gadasz.

    Przełączamy kiedy chcemy, kampania leci jednym tempem.
    W GameInformerze wyczytałem jakoś, że każdy bohater ma także swoje własne i tylko własne misje.
    GTAV.net mówi dokładnie to samo:

    -You can switch between them at any point when not on a mission. When you switch, the camera zooms out into the sky and then back down to the character you switched to.

    -You can switch to another playable character during missions where they work together. This happens instantly.

    -Some missions will only have one of the main characters, whereas in other missions it may be two or all three together.

    -Each one has its own personality, motivations and skillset. When you're not controlling them, their lives continue and you may be surprised to see what situations they find themselves in when you switch back.

    -Each character has his own story arc.
    up@
    Poprawione.
    Ostatnio zmieniony przez abtor : 10-11-2012, 22:29
    sygnatura

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Grand Theft Auto: San Andreas bug z ekranem
    Przez Rahilux w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-01-2018, 11:02
  2. Avast Anti Theft
    Przez tazx w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-12-2016, 00:13
  3. Grand Theft Auto IV
    Przez abtor w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-06-2014, 16:38
  4. Sprzedam Konto Steam z CS 1.6 CS:GO Grand Theft Auto IV
    Przez Jasiu_P1 w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-11-2013, 21:25
  5. Grand Theft Auto V
    Przez Imonek w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post: 05-12-2011, 02:56

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •