No wlasnie, ciekawe jak bedzie tym razem. GTA IV byla dobra, tylko nawet przy moim dobrym (w miare..) PC sie przycinala po instalacji dodatkow, patchy i addonow.
Wersja do druku
Ja na to patrze właśnie że łatwiej się utożsamić z jakąś jak ma się trzy do wyboru :) Z całej serii gta jako "postać" kierowana przez gracza jedynie Nico mi podszedł. Owszem, innowacja ale to nie jest jakieś mierne studio tylko rockstar fucking games, nie dadzą byle czego... Motyw trzech postaci mi się podoba właśnie z tego powodu że łatwiej się będzie w jakąś wczuć, każdy ma coś dla siebie, nie jest narzucona jedna tak jak w poprzednich kilku częściach...
Że rozwiązanie jest istnie chujowe? Nie znam dokładnie fabuły jak każdy z nas, ale można spekulować, że będzie to na zasadzie głupkowatego horroru, w którym fabuła jest, ale tak pomieszana, że nie wiadomo o co chodzi. Albo jak ludzie na MoH się skarżyli, że w sumie nie wiadomo o co chodzi.
Lepsze byłyby wstawki, retrospekcje gdzie wtedy kierujemy inną postacią raz na jakiś czas. A tak to się robi z tego jakiś syf.
Jaki znów syf. Nawet nie nakreślili szkieletu tej fabuły, a Ty już zakładasz, że to będzie gówno, argumentując to jakimś horrorem (?) i fpsem. WTF
Dla mnie rozwiązanie jest zajebiste już na wstępie. Na bank dostaniemy rozbudowany system "karmy" znany z poprzednich części (najlepiej widoczny w rdr) + misje wielokrotnego wyboru. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeden bohater był przestępcą o złotym sercu, a drugi zimnym skurwielem.
To jest sandbox i dużą część fabuły możemy dopisać sobie sami, w czym pomogą nam właśnie 3 postacie. Przynajmniej ja to tak widzę.
Ale właśnie.. o co Ci chodzi?!
To źle? Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza. A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
- nierealistycznie postać się nie męczy wcale i możemy grać bez przerwy
- realistycznie postać zmęczy się po pewnym czasie i musi chwilę odpocząć, ale kto chce na to czekać?
A wtedy podmieniamy bohatera wciąż grając :D
Ta zmiana pomiędzy bohaterami była moim zdaniem koniecznością, żeby nie wejść w błędne koło. Poza tym to jest Rockstar Games gry z pod ich loga to nie jest byle co i myślę, że cokolwiek postanowili to będzie to bardzo dobra decyzja i sam się do niej wkrótce przekonasz.
jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>
Słabo no ale na pewno grywalnie, jak już wydają na te konsole gry to raczej działają znośnie bo inaczej by się nie sprzedawały.
W sumie naszedł mnie pomysł że GDYBY do czasu premiery gta jeszcze nic nie było słychu o dacie premiery na pc (Czytaj była by rok później lub nawet więcej) to może by zrobić tak żeby kupić używaną konsolę ps3, ogarnąć program do emulacji kontrolerów żeby grać klawą i myszką no i podłączyć to wszystko do monitora. Zmieścił bym się w jakichś 600-700zł łącznie z grą :) A jak by wyszło na pc to sprzedał bym konsole i miał już kasę na wersje pc "odłożoną" ;d
Wychodzi dość tanio i znośnie.
@lipek czy jak ci tam
Widać, że nawet nie przeczytałeś informacji o bohaterach. Fabuła jest już dawno na nakreślona tak btw. od tego zaczyna się tworzenie gry (jeśli mamy już świat).
@Maroo17
Ja jebie, haha. Przecież tutaj będzie to samo. Jak ci się nie uda to i tak będziesz musiał to powtarzać. Zmiany postaci pewnie będą wymuszone bo, w niektórych misjach mają brać oni udział wszyscy na raz i jeszcze masz się między nimi zmieniać podczas gry jak w grach LEGO..Cytuj:
Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza.
Oświece cię i powiem, że większość misji bedzie taka sama. W GTA IV było to lepiej rozwiązane. Pierw graliśmy sobie Nicko, później tym kolesiem na motorach, a dalej tym murzynkiem. Takie coś jest okey, bo dostaliśmy praktycznie trzy osobne kampanie, tutaj będzie jedna najebana z 3 bohaterami na raz.Cytuj:
A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
Rozumiesz już różnicę?
Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie. Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.Cytuj:
GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
@Taviik
Niby te zdjęcia z konsoli, ale spekulują ludzie, że robione na PC żeby jeszcze bardziej hype nakręcić, ale źle pewnie też nie będzie wyglądać.Cytuj:
jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>
GTA IV chodzilo fantastycznie wiec nie widze problemu. Takie PS3 bez problemu przyjmie na siebie gre tego rozmiaru, jesli dalo sie ze Skyrimem to i GTA V pojdzie
Nie wiem czy juz wszyscy widzieli ale nie widzialem zeby w temacie ktokolwiek dawal linka: tutaj jest trailer
http://www.rockstargames.com/V/
Przecież napisałem, że będziemy powtarzali misje, ale na inny sposób, np. zamiast jechać samochodem, będziemy strzelali z helikoptera i misja nie będzie w 100% taka sama.
Jak to nie dążą? Ciągle rozwijają takie aspekty jak "życie miasta" itd. więc dążą do realistyki :xCytuj:
Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie.
Ale bzdury, nie wprowadzają lepszej grafiki bo konsole tej generacji tego nie uciągną. Na obecnych konsolach gra się na poziomie średnich ustawień tekstur i minimalnego zasięgu widoku.Cytuj:
Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.
To nie wiem jak chcesz tutaj "fotorealistyczną" grafikę dać...
Kurwa, wjebało mi treść posta W8 :(
Mnie się pytasz czy przeczytałem, a sam głupoty gadasz.
Przełączamy kiedy chcemy, kampania leci jednym tempem.Cytuj:
Gamezilla napisał
Kiedy Ci się przyśniło, że misje będą wyglądać inaczej? Każdy bohataer ma swoje zadania.
Nie dążą, ulepszają tylko gameplay. Gdyby GTA miałoby być realistyczne, to nie wiem czy ktoś by w to grał. Wyobrażasz sobie rozbijać hordy wrogów, dziesiątki policjantów przy systemie walki takim jak w ARMA?
Fotorealistyczna grafika zabiłaby klimat, już tu wymagania nic do tego nie mają. Mogli by ją zrobić i w niższej rozdzielczości, ale po co.
Popatrz na Minecraft przy standardowych grafikach, lub utrzymanych w klimacie fantasy a texture packami fotorealistycznymi. Nie pasują do uniwersum.
Sam na to odpowiedziałeś właśnie, skoro każdy ma inne zadania to każdy robi co innego więc można przejść trzy razy mając co innego do roboty.
What the fuck
Ale nikt by tego nie chciał z oczywistych powodów, myślałem że cały czas chodzi jedynie o oprawe audiowizualną, i tą też będą ulepszać, w swoim czasie, jako rockstar w swojej serii mam na myśli - piątka jest na tym samym silniku co czwórka więc cudów tu nie zdziałają. Zajebista grafika nie pasuje do gta? Pierwszy raz taką bzdurę czytam. Oddał bym nerkę za możliwość grafy w gta rodem z google street view przy zachowaniu całej reszty chodźby z czwórki.
A dawać jako porównanie minecrafta to trochę śmieszne.
@DOWN:
Fix'd żeby nie było już nieporozumień.
W GameInformerze wyczytałem jakoś, że każdy bohater ma także swoje własne i tylko własne misje.
GTAV.net mówi dokładnie to samo:
-You can switch between them at any point when not on a mission. When you switch, the camera zooms out into the sky and then back down to the character you switched to.
-You can switch to another playable character during missions where they work together. This happens instantly.
-Some missions will only have one of the main characters, whereas in other missions it may be two or all three together.
-Each one has its own personality, motivations and skillset. When you're not controlling them, their lives continue and you may be surprised to see what situations they find themselves in when you switch back.
-Each character has his own story arc.
up@
Poprawione.