expmaniac napisał
urgot jest vialable?wiem ze to ad, no ale ostatnio zbudowałem go na tanka no i calkiem przyjemnie mi sie nim gralo ;p tyle ze problem z mana byl tak czy siak
jakie bulidy polecicie na gp, nasus solotop i jungla?
GP solo top:
buty/cloth armor + poty
latarnia
philo (opcjonalnie, ja robię, bo wtedy Q co cd i właściwie non stop masz manę) / hog (ja lubię, więcej hp etc)
sheen / giant's belt
warmog
atma
triforce
Oczywiście jak np. ich AD carry ma 7/1 to nie rushujesz warmoga, tylko kupujesz chain vesta do atmy etc.
Jungle dokładnie ten sam build, buty oczywiście merce, ewentualnie Ioniany, jeśli nie mają hard cc.
Nasus regrowth pendant na start, philo, merce, sheen, warmog (?), atma, fon, triforce, ga, coś takiego.
Runki pod GP, wszystkie podane działają: flat mres, mres per lvl, flat armor, as, ms, full arpen.
Runki pod Nasusa, jak wyżej. Chalice też czasem warto zbudować, jak masz na topie jakiegoś wkurwiającego mdmg dealera (np. Rumble).
Oryks napisał
Z tymże mój Kennen bije twojego NA LANE w takim razie.
Nie uwzględniłem, że przeciwnicy to warzywa i stoją obok minionów żebyś mógł ich trafić i że przeciwny ap carry jest melee. SRY
Wiadomo wszystko dostosowuje się do sytuacji i przeciwnika, ja jednak częściej maxuje W bo wole pewny dmg a Ty Q, tyle!
Lol, niby jak bije?:D Z autoataku go nie walniesz gwiazdką, bo się odsunie -> będziesz gonić, dostaniesz QW na ryj, a jego QW < Twoój shuriken + W. Z E nie podbijesz, bo to Kennen, odsunie się z E, walnie Ci gwiazdkę na ryj. Przy ganku gwiazdką zbijasz gdzieś 1/3 hp, bo masz przewagę lvlową i masę AP.
Maxowanie Q zawsze było lepsze, poza tym lepszy sustain, nie mówiąc o tym, że 2-3 razy trafisz i masz zajebisty harass + pushując pod turret bardzo dobry poke.
Zakładki