Reklama
Strona 1506 z 2010 PierwszaPierwsza ... 5061006140614561496150415051506150715081516155616062006 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 22,576 do 22,590 z 30146

Temat: League of Legends //dla potomnosci: League of Legends - temat ogolny.

  1. #22576
    Avatar Ryan Malvoro
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    167
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Co myślicie o frozen mallecie na AD carry? ostatnio coraz częściej widuję i w sumie taki perm slow i hp wydaję mi się niegłupie.
    I czy slow z rylaja działa w połączeniu z vorpal spikes cho gath'a?

  2. #22577
    Avatar Suczysyn
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    501
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    tez was tak wywala z gier ? ja jak do rankeda wbijam przy wyborze postaci , minute wszystko ok jest, nagle jakiegos zwisa łapie i wyskakuje napis w stylu "przekroczono czas na odpowiedz PVP cos tam " Nigdy mi sie to nie dzialo dopiero dzisiaj, -20 w plecy jak narazie

  3. #22578
    Avatar Tlenik
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    33
    Posty
    107
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    @Suczysyn
    Właśnie przed chwilą miałem podobnie. LOL złapał freeza, tzn. pisałem do ludzi, a oni nie odpisywali, czas nie leciał, wyłączyłem lola i teraz mam bana na 5 minut. : P Spróbuje jeszcze raz.

  4. Reklama
  5. #22579
    Avatar Luxik
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,657
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Ryan Malvoro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co myślicie o frozen mallecie na AD carry? ostatnio coraz częściej widuję i w sumie taki perm slow i hp wydaję mi się niegłupie.
    I czy slow z rylaja działa w połączeniu z vorpal spikes cho gath'a?
    Frozen Malltet na niektórych AD carry bardzo ok, Teemo, Urgot (może?;d). Większość AD carry ma i tak jakieś dashe/slowy/range, że nie potrzebują czegoś takiego. A HP nie potrzeba, bo nie masz podchodzić blisko d;

    A slow z Rylaia chyba jest procowany przez Vorpal Spikes, skoro zadają magic dmg, proponuję sprawdzić sobie na customie.

  6. #22580
    Avatar expmaniac
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    32
    Posty
    760
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    urgot jest vialable?wiem ze to ad, no ale ostatnio zbudowałem go na tanka no i calkiem przyjemnie mi sie nim gralo ;p tyle ze problem z mana byl tak czy siak

    jakie bulidy polecicie na gp, nasus solotop i jungla?
    Adapt

  7. #22581
    Avatar Oryks
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    2,672
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gramy różnymi kennenami. Maxuj dalej W, bo z Q nie możesz trafić =D
    Z tymże mój Kennen bije twojego NA LANE w takim razie.

    Nie uwzględniłem, że przeciwnicy to warzywa i stoją obok minionów żebyś mógł ich trafić i że przeciwny ap carry jest melee. SRY

    Wiadomo wszystko dostosowuje się do sytuacji i przeciwnika, ja jednak częściej maxuje W bo wole pewny dmg a Ty Q, tyle!

  8. Reklama
  9. #22582
    Avatar Luxik
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,657
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj expmaniac napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    urgot jest vialable?wiem ze to ad, no ale ostatnio zbudowałem go na tanka no i calkiem przyjemnie mi sie nim gralo ;p tyle ze problem z mana byl tak czy siak

    jakie bulidy polecicie na gp, nasus solotop i jungla?
    GP solo top:
    buty/cloth armor + poty
    latarnia
    philo (opcjonalnie, ja robię, bo wtedy Q co cd i właściwie non stop masz manę) / hog (ja lubię, więcej hp etc)
    sheen / giant's belt
    warmog
    atma
    triforce

    Oczywiście jak np. ich AD carry ma 7/1 to nie rushujesz warmoga, tylko kupujesz chain vesta do atmy etc.
    Jungle dokładnie ten sam build, buty oczywiście merce, ewentualnie Ioniany, jeśli nie mają hard cc.
    Nasus regrowth pendant na start, philo, merce, sheen, warmog (?), atma, fon, triforce, ga, coś takiego.

    Runki pod GP, wszystkie podane działają: flat mres, mres per lvl, flat armor, as, ms, full arpen.
    Runki pod Nasusa, jak wyżej. Chalice też czasem warto zbudować, jak masz na topie jakiegoś wkurwiającego mdmg dealera (np. Rumble).



    Cytuj Oryks napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z tymże mój Kennen bije twojego NA LANE w takim razie.

    Nie uwzględniłem, że przeciwnicy to warzywa i stoją obok minionów żebyś mógł ich trafić i że przeciwny ap carry jest melee. SRY

    Wiadomo wszystko dostosowuje się do sytuacji i przeciwnika, ja jednak częściej maxuje W bo wole pewny dmg a Ty Q, tyle!
    Lol, niby jak bije?:D Z autoataku go nie walniesz gwiazdką, bo się odsunie -> będziesz gonić, dostaniesz QW na ryj, a jego QW < Twoój shuriken + W. Z E nie podbijesz, bo to Kennen, odsunie się z E, walnie Ci gwiazdkę na ryj. Przy ganku gwiazdką zbijasz gdzieś 1/3 hp, bo masz przewagę lvlową i masę AP.

    Maxowanie Q zawsze było lepsze, poza tym lepszy sustain, nie mówiąc o tym, że 2-3 razy trafisz i masz zajebisty harass + pushując pod turret bardzo dobry poke.

  10. #22583
    Avatar Ozzie Zombie
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Kraniec Świata ^.^
    Wiek
    33
    Posty
    87
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Ryan Malvoro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I czy slow z rylaja działa w połączeniu z vorpal spikes cho gath'a?
    Tak, jak najbardziej działa. Poza tym, coś czuję powrót Cho do dżungli - z quintami movement speed i runkami aspd przeorałem dżunglę w rekordowym czasie bez pulla na blue; potem, ganki z tym całym, w gruncie rzeczy nie aż tak trudnym do wyprowadzenia knockupem (nie mówię o takim Fizzie czy Vayne z turlaniem) często pomimo flasha kończyły się zgonem (Cho w cholerę HP, można zjeść przeciwnika i pod wieżyczką :3). No teamfighty, inicjowanie z Q, wbijanie w sam środek, feral scream i wszyscy płaczą. ^^' Dodatkowe punkty za złożenie w pewnym momencie GA - nikt, NIKT nie podejdzie solo czy we dwójkę, bo rozrośnięty Cho z tą aurą wydaje się nieśmiertelny. Mrau. :3
    Cytuj Michaił Bułhakow napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za mną, czytelniku! Któż to ci powiedział, że nie ma już na świecie prawdziwej, wiernej, wiecznej miłości? A niechże wyrwą temu kłamcy jego plugawy język!

  11. #22584
    Avatar Luxik
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    1,657
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    HotShotGG kiedyś na streamie gadał, że GA ma teraz głównie efekt psychologiczny - grał na solo topie (hm, coś nowego ;d) i miał podobną farmę i itemy, co typ z drugiej drużyny - i jak nie miał GA, to typ 1v1 z nim walczył - HSGG cofnął się po GA i typ już nie próbował walczyć, tylko od razu uciekał.

    Ludzie po prostu wiedzą, że będą musieli Cię drugi raz zabijać, więc nikt nie chce Cię zabijać po raz pierwszy, bo Ty i tak będziesz żyć, a Twój team będzie mógł ich złapać z cooldownami.

    W ogóle fajnie by było jakby zrobili GA, które odradza z hp/maną zależnymi od AP. Takie jakby ulti Zileana dla casterów. Ale żeby bazowe staty i przeliczniki były takie, żeby TYLKO pure AP postaciom się to opłacało ;d

  12. Reklama
  13. #22585
    Avatar Ozzie Zombie
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Kraniec Świata ^.^
    Wiek
    33
    Posty
    87
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Zły pomysł, jak na moje. Nie mogę sobie wyobrazić teamfightów z takim scenariuszem. Poza tym, oznaczałoby to mniejszą popularność Zhonyii i właśnie ulta Zileana.
    Cytuj Michaił Bułhakow napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za mną, czytelniku! Któż to ci powiedział, że nie ma już na świecie prawdziwej, wiernej, wiecznej miłości? A niechże wyrwą temu kłamcy jego plugawy język!

  14. #22586

    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็ ObiWanek jest teraz offline
    Avatar ObiWanek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็
    Wiek
    32
    Posty
    1,605
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Ryan Malvoro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co myślicie o frozen mallecie na AD carry? ostatnio coraz częściej widuję i w sumie taki perm slow i hp wydaję mi się niegłupie.
    'a?
    w sumie to nie wiem. perma slow, chyba nawet większy niż redbuff?

  15. #22587
    Avatar Marvell11
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Osiedle Torgów
    Wiek
    31
    Posty
    607
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    frozen w lacie na tristane op
    na innych ad carry slabiej to widze

  16. Reklama
  17. #22588
    Avatar Fiolettowy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    758
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    jak ktos gral na smartach a brakowalo mu range skilli tera jest sposob

    Załącznik 275040



    link do topica
    http://www.reddit.com/r/leagueoflege...indicators_no/

  18. #22589
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj expmaniac napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    urgot jest vialable?wiem ze to ad, no ale ostatnio zbudowałem go na tanka no i calkiem przyjemnie mi sie nim gralo ;p tyle ze problem z mana byl tak czy siak

    jakie bulidy polecicie na gp, nasus solotop i jungla?
    build luxika okej jezeli latwo idzie, aczkolwiek ja nie polecam rushowania sheena. w early rola nasusa to farma, wiec na tym sie skup, do tego nie potrzebny Ci sheen. masterki 9/21/0, pakujesz armpen i full def drzewko koniecznie biorac talenty z cdr per lvl. spelle polecam ghost teleport, flash nie potrzebny, nie pushuj w early za mocno, z polowy lane przed gankami spokojnie obroni Cie samo w rzucone na junglera kiedy tylko go zobaczysz, a w tfach przed nikim nie bedziesz musial flashowac jezeli dobrze rozegrasz early ; d

    na start bierzesz buty + 3 poty/ward, idziesz na lane. jezeli grasz przeciwko ad to zbierasz 775g, recall, kupujesz armor + warda, farmisz dalej az do glacial ~~ (to z cdrem od frozen hearta), jezeli przeciwko ap to farmisz az bedziesz w stanie zlozyc spirit visage, mozesz kupowac w czesciach jezeli jestes ostro harrasowany. generalnie chodzi o to zeby szybko uzbierac duzo cdra i wtedy farmisz q jak pojebany, 300 w 15 min gdzie konczy sie early i sam wygrywasz gre. caly build wyglada mniejwiecej, jezeli enemy team jest zbalansowany - merce, s visage, frozen heart, triforce, banshee, last whisper, tani build, konczysz go miedzy 30-40 minuta, masz po 200 resistow, 3k hp (bez ulti ; d) i robisz wiekszy dmg w tfie niz Twoj carry (co do resistow, uzywam glyphow i quintow pod m res per lvl, seale flat armor, marki armpen).

    rozpisalem sie, ale nasus to moj main i sporo nim gralem ; d

  19. #22590
    Avatar Tlenik
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    33
    Posty
    107
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Ja chyba wole normalne rzucanie spelli. :P

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Star Wars: The Old Republic - temat ogólny
    Przez Mefistos w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post: 21-11-2012, 14:28
  2. NBA 2k12 - temat ogólny
    Przez Tlenik w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-12-2011, 23:24
  3. Cities XL 2012 - temat ogólny
    Przez Bezdomny w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-10-2011, 18:11
  4. Dragon Ball Legend temat ogólny
    Przez Mugenoo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 02-03-2011, 16:47

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •