Reklama
Strona 522 z 2010 PierwszaPierwsza ... 2242247251252052152252352453257262210221522 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 7,816 do 7,830 z 30146

Temat: League of Legends //dla potomnosci: League of Legends - temat ogolny.

  1. #7816

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    to uczucie gdy troluje cie roam shaco i szaft... n/c

  2. #7817
    Avatar Fiolettowy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    758
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    to uczucie gdy czytasz tego typu post co ten nademna i myślisz chuj mnie to, na chuj on to tu pisze?
    srsly co niektórzy tutaj jada kolesi opisujących akcje low lvl na normalach to nie wiem co to ma być to. Trolluje cię shaco i ktostam
    i n t r e s t i n g

  3. #7818
    Avatar Freon
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    35
    Posty
    760
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    to uczucie czy nie wiesz komu dac warna i sie zastanawiasz na chuj oni w ogole pisza.. i n t e r e s t i n g

    @edit: ashe style



    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio zmieniony przez Freon : 22-06-2011, 01:55
    Mój skromny stream. Zapraszam.

    ONLINE

    http://www.twitch.tv/zuberix

  4. Reklama
  5. #7819
    Avatar maslo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    trzymiasto
    Wiek
    32
    Posty
    2,368
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Jax

    Leap Strike attack damage ratio reduced to 0.7 from 1
    Hoho, naprawde duzo zmieni to w jaxie :/

  6. #7820

    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็ ObiWanek jest teraz offline
    Avatar ObiWanek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็
    Wiek
    32
    Posty
    1,605
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    NERF HAMMER


    slaby nerf dla rumbla i jarvana

    me gusta

    w reszte mam wyjebane

    podoba mi sie buff dla udyra :D

  7. #7821

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    87
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nunu

    Consume damage reduced at earlier ranks to 400/525/650/775/900 from 500/600/700/800/900
    Ice Blast slow reduced at earlier ranks to 20/30/40/50/60% from 40/45/50/55/60%
    chyba ich pojebalo slabe ganki teraz beda

    vayne tez ladnie znerfili ;<

  8. Reklama
  9. #7822
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj RUN napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chyba ich pojebalo slabe ganki teraz beda

    vayne tez ladnie znerfili ;<
    Wiesz jak duza iloscia jest (a wlasciwie bylo) 40% slowa na pierwszym lvlu!? Bez flasha NIE MA SZANS przed tym uciec.

  10. #7823
    Avatar Hammett
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,580
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj RUN napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chyba ich pojebalo slabe ganki teraz beda

    vayne tez ladnie znerfili ;<
    no chyba Ciebie pojebało jeśli uważasz, że perma slow 40% na 1lvlu był normalny 'o'

    vayne dojebali już całkiem, generalnie dużo mało ważnych zmian i bug fixów.

    #down
    A dla mnie jest ok, i tak nigdy nie kupowałem więcej jak 1 philo stone i 1 hog ;d (inna sprawa, że philo stone regen udupili trochę )
    Ostatnio zmieniony przez Hammett : 22-06-2011, 10:26

  11. #7824
    Avatar coke
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    33
    Posty
    148
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    The gold per 10 component of Philosopher's Stone, Heart of Gold, Kage's Lucky Pick, and Avarice Blade is now unique to itself

    Wards and spawned minions that don't attack are no longer targetable/manipulated by spells (except Summoner Teleport). This means, for example, that wards will no longer be able to block Rammus' Powerball, Mushrooms will not block skillshots, and Jax is no longer able to Leapstrike onto a ward
    OMG, zawsze do czegoś się dobiorą i zje*** na maxa.
    Ostatnio zmieniony przez coke : 22-06-2011, 10:27

  12. Reklama
  13. #7825

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    2,147
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    AAAAAA
    Hextech Revolver spell vamp reduced to 15% from 20%
    OMGGGGGG
    Spirit Visage now increases your lifesteal and spell vamp
    no wreszcie

    Minimum gold for killing a player on a long death streak reduced to 15 gold from 90 gold

    czyli co, teraz nie będzie się nobków opłacało zabijać skoro dają mniej golda od miniona lol

    vayne będzie miała nadal op laning i jak ktoś umiał nią grać to nadal będzie carryować.

    Nether Blade
    Passive mana restore increased at earlier ranks to 8/11/14/17/20 from 4/8/12/16/20
    Active changed to 20/30/40/50/60 (+0.15 ability power) bonus magic damage dealt on hit instead of 7/15/25/38/50 armor penetration

    no i koniec mojego ad kassadina

    Leap Strike attack damage ratio reduced to 0.7 from 1

    koniec jaxa który wali na 2 lvlu za 300


    no i to co najbardziej mnie ucieszyło - nerf nunu
    Ostatnio zmieniony przez Shaft : 22-06-2011, 10:33

  14. #7826
    Avatar Fiolettowy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    758
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    # Transcendent Blades

    * Now heals Irelia based on the actual damage dealt (instead of a % of the raw damage dealt), but the heal is not reduced if the damage is shielded

    czyli co bo nie czaje. wczesniej niby bylo ze nie wazne ile dmgu sie zadalo to leczylo tyle samo (np na 1 targecie) ?

  15. #7827
    Avatar Arinori
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    日本
    Wiek
    32
    Posty
    2,566
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cho'Gath
    Wróg zostanie oznaczony, jeśli Uczta będzie mogła go zabić.

    To mnie cieszy :D

    #
    Eve bez stuna LOL xD
    Ostatnio zmieniony przez Arinori : 22-06-2011, 11:06

    Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

  16. Reklama
  17. #7828

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Piła
    Posty
    654
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj maslo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hoho, naprawde duzo zmieni to w jaxie :/
    Nieeeeeeeeeeeeeeeeee ; C Nienawdze ich

  18. #7829

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    16
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Riot może forgive leave? Miałem ostatnio sytuację, że po disconnect byłem wciąż martwy bez odliczania, więc zresetowałem grę i zostałem przywitany przez login servers offline. >.> Jest sens pisać do nich o forgive, czy i tak tego nie robią?

  19. #7830
    Avatar Radgos
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    34
    Posty
    1,889
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Fiolettowy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    # Transcendent Blades

    * Now heals Irelia based on the actual damage dealt (instead of a % of the raw damage dealt), but the heal is not reduced if the damage is shielded

    czyli co bo nie czaje. wczesniej niby bylo ze nie wazne ile dmgu sie zadalo to leczylo tyle samo (np na 1 targecie) ?
    Juz tlumacze. Teraz leczenie bedzie rowniez zalezne od tego, ile miales bonusowego dmg (ze wzgledu na przeliczniki). Do tej pory liczylo za bazowa ilosc (nie pamietam wartosci).
    Dla przykladu jesli na 1 lv ulti zadajesz 50 bazowe + 30 ze wzgledu na przelicznik AD, to leczylo Cie za (nie pamietam wartosci) 20% z 50 bazowych, nie z calkowitych 80. Teraz ma byc odwrotnie.
    Troche to zawile, ale mam nadzieje, ze zrozumieliscie o co chodzi :) To samo tyczy sie ulti Swaina.
    Ostatnio zmieniony przez Radgos : 22-06-2011, 12:49
    Vincere non e importante, e l'unica cosa che conta!

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Star Wars: The Old Republic - temat ogólny
    Przez Mefistos w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post: 21-11-2012, 14:28
  2. NBA 2k12 - temat ogólny
    Przez Tlenik w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-12-2011, 23:24
  3. Cities XL 2012 - temat ogólny
    Przez Bezdomny w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-10-2011, 18:11
  4. Dragon Ball Legend temat ogólny
    Przez Mugenoo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 02-03-2011, 16:47

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •