Teep Dhroat napisał
tylko ze rocket jump jest aoe, zadaje magic dmg i ktos w twoim teamie moze miec will of the ancients, poza tym laning phase nie zawsze konczy sie jak juz zlozysz wszystkie core itemy
to ze nie wpierdalasz sie w srodek teamfightu na poczatku to jest logiczne, ale jak juz zuzyja CC i jakies bursty to mozna spokojnie skakac nawet na cele z np. 60% hp, dmg to dmg
ta, bo kazde cc ma 100 sekund cooldownu i jak skoczysz w srodek teamfightu to wcale Cie nie sfocusuja ;d
bullshit, rocket jumpa w teamfightach powinno sie uzywac glownie defensywnie. Ile grasz/grales tristana? Ja gram calkiem sporo, tak jak i cala reszta ranged ad carry, takze wiem o czym pierdole.
a core itemy to na tristane zerki, ie, pd. IE skladam w 13-15 minucie razem z zerkami. Kolo 20 minuty zazwyczaj jest tez phantom dancer. Z bota najczesciej wychodze ze statami kolo 4/1 4/0, bo jak juz mowilem, tristana ma najlepszy burst ze wszystkich ranged ad, z czego sie czerpie profity na lane phase.
po prostu przyznaj ze mam racje i juz przestan gadac glupoty o tristanie skaczacej w srodek teamfightu na target z 60% hp D:
@rocket jump aoe dmg i wota lololololo spellvamp
nie wiem do czego pijesz z tym wota, ale chyba do tego, ze sie uleczysz za 40 skaczac w dwie osoby >:D
Rocket jump po 15 minucie ma dmg rowny 2 auto attackom, jaki jest sens ryzykowac zycie po to, zeby walnac "AOE W CHUJ WIELKI DMG"?
Zanim wycastujesz i dolecisz tym rocket jumpem to z wlaczonym Q zrobisz 3+ auto attacki z phantom dancerem
;/
Zakładki