2x doran zerki ie pd sytuacyjnie
madredy to na 100% nie core item
Wersja do druku
2x doran zerki ie pd sytuacyjnie
madredy to na 100% nie core item
to fakt, tzn dopiero 3 gry gralem, ale ludzie faktycznie sa milsi, coprawda zdarzaja sie idioci no i ja tez super spokojny mistrzem zen nie jestem, ale tutaj na pewno nie ma tak ze jesli grasz megazajebiscie to i tak przegrywasz
a co do tristany
w late/endgamie lepiej wychodzi build pure ad bez madreda + lastwhisper niz madred
[to prawda, kazde AD stackuje sie z crit chancem i pasywem IE i w koncu wychodzi ze za te 3,8k golda zamiast madreda lepiej wychodzi bloodrhister + doublepotka]
full build na tristane w late
Infinity Edge
Phantom Dancer
Phantom Dancer
Last Whisper
Bloodthrister
Bloodthrister
doublepotka 24/7
tak, buty w endgame sie sprzedaje na rzecz drugiego phantoma (movespeed i tak masz)
Czy Lux nie jest wspaniała ? :)
Jakie pingi na West?
swoja droga, po chuj uzywac rocket jumpa skaczac komus na glowe jesli ma 50 hp, jesli mozna po prostu skoczyc na bezpieczny dystans i dojebac go na 1/2 auto attacki?
Wiec idac tym tokiem myslenia nadal mam racje ;]
bo 'po laning phase' dmg z rocket jumpa z samym infinity edgem wynosi tyle, co 2 auto attacki nie cale
;]]]]]
ten sposob rocket jumpa jest po prostu lepszy, bo skoczysz na taka irelie z 50 hp to Cie zestunuje i jeszcze ucieknie, a skoczysz na bezpieczny dystans(trzeba kurwa korzystac z najwiekszego zasiegu w grze) po prostu klikniesz prawym przyciskiem myszy a przeciwnicy beda mad
'ofensywne' uzywanie rocket jumpa nie polega tylko na skakaniu komus po glowie ;]]]]
jak zwykle mam racje
tylko ze rocket jump jest aoe, zadaje magic dmg i ktos w twoim teamie moze miec will of the ancients, poza tym laning phase nie zawsze konczy sie jak juz zlozysz wszystkie core itemy
to ze nie wpierdalasz sie w srodek teamfightu na poczatku to jest logiczne, ale jak juz zuzyja CC i jakies bursty to mozna spokojnie skakac nawet na cele z np. 60% hp, dmg to dmg
ta, bo kazde cc ma 100 sekund cooldownu i jak skoczysz w srodek teamfightu to wcale Cie nie sfocusuja ;d
bullshit, rocket jumpa w teamfightach powinno sie uzywac glownie defensywnie. Ile grasz/grales tristana? Ja gram calkiem sporo, tak jak i cala reszta ranged ad carry, takze wiem o czym pierdole.
a core itemy to na tristane zerki, ie, pd. IE skladam w 13-15 minucie razem z zerkami. Kolo 20 minuty zazwyczaj jest tez phantom dancer. Z bota najczesciej wychodze ze statami kolo 4/1 4/0, bo jak juz mowilem, tristana ma najlepszy burst ze wszystkich ranged ad, z czego sie czerpie profity na lane phase.
po prostu przyznaj ze mam racje i juz przestan gadac glupoty o tristanie skaczacej w srodek teamfightu na target z 60% hp D:
@rocket jump aoe dmg i wota lololololo spellvamp
nie wiem do czego pijesz z tym wota, ale chyba do tego, ze sie uleczysz za 40 skaczac w dwie osoby >:D
Rocket jump po 15 minucie ma dmg rowny 2 auto attackom, jaki jest sens ryzykowac zycie po to, zeby walnac "AOE W CHUJ WIELKI DMG"?
Zanim wycastujesz i dolecisz tym rocket jumpem to z wlaczonym Q zrobisz 3+ auto attacki z phantom dancerem
;/
>>> grając AD range carry w teamfightcie bić co jest najbliżej - czyli jak najszybciej zabić ich tanka czy wbijać się jakos od boku by bić wprost ich carry - czy może zostawić ta funkcje Akali i Irelii ?
btw.
YO obiwanek pytałeś się o i nazwe użytkownika jak grałem soraką a Ty vayne - to ja
Myślałem, że na east będzie znacznie lepiej.
Trafił mi się team z francuzami.
Mid game, ja 6:1
Kiedy cały tim ma po 2:6
I jeden morde,który miał 6:5
Ofc defeat, i jeszcze nie chcieli surrenda zrobić.
;xxxxx