kuba 31 wyszedl
u mnie dzialalo to moze ja zaloze
Wersja do druku
dlugo sie gra takie aram?
Strasznie zależy od postaci, jak dostaniesz team z dobrym poke to krótko
Kayle + Doran ring + berki + malady +wits end + madred + nashor = gg
@up
Równie dobrze mogę napisać':
Irelia + triforce + ga + merce + fon + wits end + omen + red + blue + nashor + tarcza janny + tarcza karmy =gg
jasne miales chujowego picka :< ja mialem blitza, bysmy wygrali, po co to zrobiles!;[
http://pokazywarka.pl/eovwec/
pozdrawiam nunu z red / blu sunfirem banshim i 17 kilami no normalnie lata i sam zabija ; D
Problem w tym, ze Kayle zeby zadawac SICK dps potrzebuje wlasciwie tylko itemow za 8k, nashor nie jest potrzebny, tak samo jak dorans ring ktorego lepiej zastapic philo - heal na W jest chujowy a health regen pozwoli ci wziac kogos takiego jak Janna bez heala na linii ale z bonusowym AD z tarczy, dodatkowo manaregen i gold zwracajacy sie po 15 minutach afair, do 25 - 28 minuty farmisz malady, wits i madredy a potem pentakille =o
Dodatkowo Kayle nie potrzebuje solo linii, dobrze sprawdza sie na bocie z supportem. Dodatkowo nashors tooth jest slabe, lepiej zamiast zlozyc black cleaver/cos do defa/cos do lifesteala/sword of the divine zeby zadawac kolejny onhit 100 magic damage =D
@up
Mi tez sie cholernie podoba, problem w tym ze cale high-Elo twierdzi, ze nowa Kayle jest bezuzyteczna a ten build nie ma prawa bytu. Nie wiem, moze maja racje, ale ja po zlozeniu wits, malady i madredow rwalem przeciwnikow na strzepy...
Musze jeszcze to przetestowac, ale jakos nie widze guinsoo na tej postaci jako ze jej ap ratio na E i W sa tragiczne a Q zwieksza teraz damage tylko o 5%... No i nie wiem jak Kayle z wlaczonym E jest liczona - jako ranged (brak dodatkowego czasu z youmuus) czy jako melee (dodaje ci czas trwania youmuu).
Cytuj:
Her E scales with AD and AP. You would be in fact better off building AD/AS items on her than a bloodrazor/malady/wit's end in order to do damage. For this reason, wouldn't Cleaver/Youmuu's/Guinsoo's be a better idea? Especially since once they fix and buff kayle's passive it will synergize well with these items?
Bloodrazors do 80 damage to a 2000 HP foe with no MR. (+30 Damage) Wit's end will consistently do 42 damage with no MR. Malady will do 20 damage with no MR. (24 MR Reduc maxed, 25 AP)
Black Cleaver will do 55 damage with no MR. Youmuu's does 30 (+20 Arpen) with no MR. Guinsoo's does 35 (+45 AP, 48 additional AP)
In terms of extra damage from righteous fury, Malady, Wit's end and Bloodrazors give (30AD+25AP) for a total of (12+5) 17 extra damage on the splash.
The second build gives: (55AD+30AD+35AD+92AP) for a total of (22+12+14+18) 66 extra damage on the splash.
Let's go over the extra damage versus single target.
Let's assume a target with 2000 HP.
Wit's end gives 42 magic damage+40% Aspd Bloodrazors gives 4% of their HP in magic damage+40% Aspd+30 Damage Malady is 20 Magic damage+50% Aspd+25 AP
Magic Damage: 42(WE)+80(MBR)+20(M): 142 Attack Damage: 30(MBR) Attackspeed: 40+40+50: 130% Additional Effects: MR Shred for 24, 25 AP
Magic Damage: n/a Attack Damage: 55(BC)+30(YGB)+35(GRB): 115 Attackspeed: 30%(BC)+50%(YGB)+32%(GRB):112% Additional Effects: 20 Arpen, 15% Crit, 15% CDR, 92 AP, 45 Armor reduc.
Because of the additional damage dealt by the splash damage, the AD build wins out over for damage. This continues to be so until roughly 3500 HP I think. You can keep your E up longer, use your Q more with the CDR, and the armor shred/arpen is 65 over the magic resist shred of 24.
Cost of Build: 7787
TL;DR: If you really want to push lanes, kill people, and do good damage to everyone with Kayle, Guinsoo's+Youmuu's+Black Cleaver is a better option.
ej zinc a tak na powaznie, gdybys mial wybor normalny ad carry na bocie/kayle to co bys wybral?
tbh ja ad carry, kayle to jest postac pod ktora sie powinno skladac team, a nie ktora sie do jakiegos teamu doklada, i generalnie nie widzi mi sie ona na soloq, szczegolnie na pierdolonym uposledzonym eu nordic east elo <1800 gdzie kretyni powiedza ze jesli nie grasz ashe/corkim/caitlyn to jestes jebanym trollem, masz 9 reportow, surrenderuja w 20 i afcza od poczatku
i naprawde, za duzo ma tych wymagan kayle, duzo farmy, potrzebny ten i ten support, tu health regen, tutaj 3 itemy po ponad 2k
troche manipulujesz anywayz, to nie jest tak ze kayle nie potrzebuje sololinii, kayle jest w tej chwili na sololane po prostu chujowa, ze wzgledu na praktycznie bezuzyteczny heal
kayle wystarczy kupic malady zeby byla w stanie zdominowac klasycznego AD carry, a potem jest juz tylko lepiej. Fakt jest taki, ze pierwsze pare lvli to jest spina supporta, zeby kayle utrzymac przy jakims w miare porzadnym cs, ale w sumie gralismy tez kayle + leona jako support na przyklad, gdzie leona za duzo nei robila tbh a i tak wykrecalo sie z tego carry. Dalismy tez rade carrnac gre w 2 gdzie oboje zabijalismy na lane i oboje podbieralismy sobie CSy, zinc gral kayle a ja cho'gathem i i tak kayle po 15-20 minutach byla juz MOCNO grozna. Osobiscie AKTUALNIE wole kayle, niz ad carry (no moze poza ashe, ale to tylko dzieki ulti)
gralem xin'em 3 raz i muszę powiedzieć że champion dośc zacny :P ale i tak wole fidd bo więcej żydów pada tylko mam zawsze problem że ktoś jak mnie leje to za pół hp (jak juz oro jest i każdy ma 18lvl)
I widzisz, tu sie roznimy - ja lubie innowacje. Ludzie nie maja zielonego pojecia czego sie spodziewac po Kayle. Problem jest w tym, ze z AD carry kontruje ja w tym momencie co... Teemo z blindem i Ashe, jezeli trafi strzala z daleka. Bijesz sie z przeciwnym AD carry, ktory ma podobna farme do ciebie? Sup, 5% zwiekszony damage + 260 dmg z Q, slow, movement speed i niesmiertelnosc. Nikt nie wie co z tej postaci zrobisz i to jest w niej fenomenalne.
Slucham? Jezeli sie nad tym zastanowisz to zadnej roznicy nie robi ci to jaki jest support i dobrze o tym wiesz. Kazdy "AD carry" potrzebuje duzo farmy, problem jest w tym ze nie kazdy ma taki push power jak Kayle i nie kazdy z nich dostaje darmowego B.F. Sworda w magic damage na skillu. Cala reszta zeby miec spokoj z lasthitami kupuje kilka doranow, inaczej ich base damage jest tak nikly ze miniony zabieraja ci wiekszosc cs na tym "<1800" elo. Health regen nie jest wymaganiem jak juz pisalem - jest swietnym dodatkiem, ktory cholernie ulatwia ci zycie. Trzy itemy po ponad 2k? Synu, nie dosc ze Malady + Wits End to jest 4k, to Corki wymaga triforce za 4k i kolejnego AD itemu. Ashe wymaga Infinity Edge za prawie 4k i Phantom Dancera za prawie 3, dodatkowo nie potrafie sobie wyobrazic Ashe z trzema sekundami niesmiertelnosci zeby moc zadac swoj damage jak Kayle - dodaj wiec do tego Banshee's Veil zeby nie byla jedzona przez byle jakiego AP carry na combo za kolejne 2,7k. Kayle z Wits Endem ma ten komfort, ze ma 100 magic resista wlasciwie z dupy. Idiotyczny argument. Dodatkowo nie wydaje mi sie by kazdy AD carry byl w stanie bez zadnych konsekwencji w swoim buildzie skladac madredy, bo to przeciez troche mpena wymaga - od tego masz Malady. Zastanawiam sie nad zmiana markow aspd na magic pen, bo 15% to w sumie nie jest az tak duzo.
Przypomne tez, ze magic resist jest turniej stackowac bo nie masz tak duzej mozliwosci przy itemach jak przy armorze - Banshee's Veil/QSS (wybierz jedno, 50/56 mresa) + Guardian's Angel jako ostatni, mocno luxury item (+38) na carry. Na armor masz Wriggle's Lantern, Madred Bloodrazor, Guardian Angel, Atmas (odpowiednio: 30, 25, 68, 45). Na AP carry masz Zhonye (+50 armor) + Frozen Heart (coraz czesciej to widze, +99 !!!). Co z mresa masz na AP? Banshee's, bo wlasciwie nikt nie sklada juz Abyssala.
Ona nie potrzebuje solo linii. Ona potrzebuje 9 lvl, bo wtedy dostaje +60 magic damage na E, a do tego nie trzeba miec solo. Kayle potrzebuje wzglednie spokojnej mozliwosci farmienia, co dobry support powinien byc w stanie zapewnic.
Heal notabene bezuzyteczny jest tylko w early - na 5 lvlu wciaz leczy po 205 (+0.35 ability power, wiec za 214 z malady). Regen z Philo tez nie jest nikly. Quinty na health regen rowniez daja sporo, jezeli ktos je ma (a jak gra duzo Irelia to powinien miec). Jezeli wciaz masz problem z leczeniem sie a koniecznie masz parcie na solo linie cholera, zloz sobie Bloodthirstera/Starksa zamiast Malady.
Kayle ma ta zalete, ze jest niesamowicie wszechstronna i mozesz robic wlasciwie jakakolwiek kombinacje on-hit/as/ad itemow jaka chcesz, czego wiekszosc ad ranged carry nie posiada. Co prawda dzieki bonusowi na E z damage dziala troche tak jak Teemo, wiec on-hit w teorii powinny dzialac lepiej, ale mozesz zbudowac wszystko.
Cholera, dzieki twojemu postowi wpadlem na ulepszenia do swojego buildu. 9/21/0 (dodaj 3 punkty w Ardor mastery, daje dokladnie to samo co 4 punkty w Alacrity; 1,9 AS, ponad 2,1 z green potem na 18), 2140 hp bez zadnych itemow do tego, 123 armora (armor seale), 92 mresa (112 ze stackami z Wits Enda, mres glyphy), 33 mpena ze stackami z Malady (+15% z masteries, marki pod mpen) PLUS oczywiscie gdy naprawia pasywa (obecnie jest zbugowany i jest bezuzyteczny) 10% mresa zdejmowane (przyjmujac ze Ashe z banshee's bedzie miala 80, kolejne 8 mresa zdjete). 41 mpena + 15% z masteries idzie w plecy. Z tego co slyszalem, pasyw maja jeszcze buffowac (Morello chcial, by redukowal 20% armora i mresa po nastackowaniu i bez jego wiedzy ktos zmniejszyl to do 10%) tak samo jak pewnie sama Kayle przy obecnych narzekaniach ludzi, ktorzy nie potrafia sobie poradzic. Juz jest silna, jezeli ja zbuffuja - bedzie imo kurewsko silna.
Zagraj najpierw, potem ocen.
Chlodna historia bracie, ale... kogo to obchodzi ze masz problem i nie potrafisz sobie poradzic, bo budujesz 4 rabadony?Cytuj:
kck napisał
Zrobiłem właśnie małą akutalizację moich stron run, teraz tak się one prezentują;
ranged ad carry:
armpen
manaregen at 18
cdr
armpen
mage
mpen
manaregen at 18
cdr
flatap
tanky:
flatarmor
flararmor
mres per lv
flathp
offtanksolo
apen
manaregen per lv
mres flat
2flat hp 1arm pene
jungle:
apen
flatarmor
mresperlv
arm pen
SPOCZKO SETUP OR NOT