Właśnie przeszedłem. DI jest nowe. To pierwsze prawdziwe rpg w świecie opanowanym przez zombie (bez przesady, ale deadrising nie można nazwać poważnym rpg ;d). Bardzo zaawansowana fizyka. Chyba najlepszy coop w jaki grałem i gigantyczny otwarty świat. Całość podzielona na 4 akty, w tym 3 z wielką mapą i ostatni z trochę mniejszą. Dużo aktywnych npc (z którymi możesz pogadać/wziąć misje), dużo easter eggów, Strasznie dużo broni i ulepszeń. Osobiście dostaje ode mnie 9/10(jeszcze nie ma gry, której dałbym 10 ;d). Jest świeży. Nikt wcześniej nie brał się za stworzenie poważnego rpg w świecie opanowanym przez zombie, a studiu techland zdecydowanie się udało. Fabuła jest świetna. Sceny dramatyczne, komediowe, jak i takie rodem z zombieland'a ;d Kupiłem kolekcjonerkę i nie żałuje. Już dawno nie było tak dobrego i mocnego rpg na konsoli.
@@ Dużym plusem jest to, że po ukończeniu gry możemy dalej rozwijać swoją postać. Zaczynamy od początku, ale tą postacią, którą mieliśmy, z tymi przedmiotami, które mieliśmy ;d
@down. jedyne minusy to, że nie można podnosić członków grupy gdy zdarzy im się paść (co w czteroosobowej drużynie jest bardzo łatwe bo zombie biją niesamowicie) i to, że przejście gry za pierwszym razem wykonując wszystkie misje zajmuje ~20h. Fabuła jest fajna, broni jest dużo, grafika nie jest zła, fizyka gry na wysokim poziomie. Dead island, przynajmniej w wersji na x360, większych wad nie ma.
@@2x down. A ile niby razy chcesz przechodzić grę rpg ? ;d czasy, gdzie wychodziła jedna dobra gra na rok się skończyły i teraz przechodzi się raz (lub 2 razy) i gra leci na półkę, dopóki jakiś dodatek nie wyjdzie ;d I o jakie elementy ci chodzi ? "przytrzymaj X aby otworzyć" albo o wywarzanie drzwi ? nie ogarniam trochę.
Zakładki