Reklama
Strona 380 z 602 PierwszaPierwsza ... 280330370378379380381382390430480 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 5,686 do 5,700 z 9027

Temat: World of Warcraft World of Warcraft

  1. #5686
    Avatar Makaveli57
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Olesno
    Wiek
    32
    Posty
    73
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Może ktoś mi wytłumaczyć jak wygląda dokładnie dropienie lootu na lfr? I o co chodzi z tymi "monetkami"?

  2. #5687
    Avatar P@wcik
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    415
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    To wyglada tak:
    Jak zabijesz bossa na lfr to gra Ci losuje czy wygrywasz jaksi item czy nie.
    Wygrywasz item laduje w bagu.
    Przegrywasz dostajesz bag z goldem.

    Monety:
    Obecnie sa 3 typy:
    Lesser charms of good fortune, ktore zdobywasz za robienie daily questów.
    Greater charms of good fortune (mozna je uzywac w raidach T14) mozna je znalezc w scenariuszu Throves of the Thunder King, i za wykonywanie daily qeustow na Isle of Thunder jest szansa ze na koncu z baga jakeis wylosujesz.
    Mogu runes of fate (T15 content, ToT, Nalak, Oondasta) dostajesz 3 przez wymiane 90 lesser charms. (Mozna je wymienic raz na tydzien)

    Jesli uzyjesz monety gra na tej samej zasadzie, jakbys zabil bossa po raz pierwszy, losuje czy cos wygrales.
    Z tym ze jesli po raz drugi bedziesz robil ten lfr, to po raz kolejny mozesz uzyc tej monety na bossie ktorego juz w tym tygodniu zabiles, i gra po raz kolejny losuje czy cos wygrales czy nie.
    Ostatnio zmieniony przez P@wcik : 14-04-2013, 16:25

    Pawcik#2177 14/14HC

  3. #5688
    Avatar Err0rdin
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    369
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Dla mnie ta gra jest dead już.

    e: żadna postać mnie nie mogła wciągnąć na tyle, żeby chcieć nią wbić 90lvl.
    Ostatnio zmieniony przez Err0rdin : 14-04-2013, 18:34

  4. Reklama
  5. #5689
    Avatar Trickhor
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    2,037
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Err0rdin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie ta gra jest dead już.

    e: żadna postać mnie nie mogła wciągnąć na tyle, żeby chcieć nią wbić 90lvl.
    Grałeś druidem?
    Szkoda, że usuwasz postacie. Kiedyś zachce ci się zagrać w wowa znowu i nie będziesz miał do czego wrócić.

    Kiedyś to było, nie to co teraz...

  6. #5690
    Avatar Makaveli57
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Olesno
    Wiek
    32
    Posty
    73
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj P@wcik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To wyglada tak:
    Jak zabijesz bossa na lfr to gra Ci losuje czy wygrywasz jaksi item czy nie.
    Wygrywasz item laduje w bagu.
    Przegrywasz dostajesz bag z goldem.

    Monety:
    Obecnie sa 3 typy:
    Lesser charms of good fortune, ktore zdobywasz za robienie daily questów.
    Greater charms of good fortune (mozna je uzywac w raidach T14) mozna je znalezc w scenariuszu Throves of the Thunder King, i za wykonywanie daily qeustow na Isle of Thunder jest szansa ze na koncu z baga jakeis wylosujesz.
    Mogu runes of fate (T15 content, ToT, Nalak, Oondasta) dostajesz 3 przez wymiane 90 lesser charms. (Mozna je wymienic raz na tydzien)

    Jesli uzyjesz monety gra na tej samej zasadzie, jakbys zabil bossa po raz pierwszy, losuje czy cos wygrales.
    Z tym ze jesli po raz drugi bedziesz robil ten lfr, to po raz kolejny mozesz uzyc tej monety na bossie ktorego juz w tym tygodniu zabiles, i gra po raz kolejny losuje czy cos wygrales czy nie.
    Czyli jeśli zabiję bossa po raz drugi w tygodniu i nie użyję monety, to nie mam szans na żaden item? Dobrze rozumiem?

  7. #5691
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Dokładnie tak.

  8. Reklama
  9. #5692

    Notoryczny Miotacz Postów Jaziq jest teraz offline
    Avatar Jaziq
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    34
    Posty
    1,235
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Err0rdin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie ta gra jest dead już.

    e: żadna postać mnie nie mogła wciągnąć na tyle, żeby chcieć nią wbić 90lvl.
    kup bota i wbij 90
    ~

  10. #5693
    Avatar pabblo
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Nie
    Posty
    1,236
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Err0rdin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie ta gra jest dead już.

    e: żadna postać mnie nie mogła wciągnąć na tyle, żeby chcieć nią wbić 90lvl.
    Prawdziwa gra zaczyna sie na 90 lvlu, więc ocenianie postaci/gry/czegokolwiek przed wbiciem 90 lvlu to głupota.

  11. #5694
    Avatar Err0rdin
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    369
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj pabblo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Prawdziwa gra zaczyna sie na 90 lvlu, więc ocenianie postaci/gry/czegokolwiek przed wbiciem 90 lvlu to głupota.
    okej mowi mi to kazdy

    ja nie chce sie juz klocic, bo to nie ma sensu. Fakt jest taki, że wow jest faktycznie piękną grą, ale mnie po prostu nie kręci. W zasadzie wiem dlaczego. Mam wrażenie, że mam bardzo ograniczoną możliwość rozwoju postaci. Nie wiem jak to kiedyś było, ale imo same talenty to za mało...

  12. Reklama
  13. #5695
    Avatar wazorn
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    585
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ogólnie to jeżeli nie znasz genezy W3, ani fabuły związaną z sagą Warcrafta to wiadomo że ciężko będzie wytrwać do max lvla.

  14. #5696

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    628
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Err0rdin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    okej mowi mi to kazdy

    ja nie chce sie juz klocic, bo to nie ma sensu. Fakt jest taki, że wow jest faktycznie piękną grą, ale mnie po prostu nie kręci. W zasadzie wiem dlaczego. Mam wrażenie, że mam bardzo ograniczoną możliwość rozwoju postaci. Nie wiem jak to kiedyś było, ale imo same talenty to za mało...
    zacznij czytac questy, nawet nie wiesz jaka fajna fabule maja, a na niektorych mozna sie ze smiechu oszczac :P

  15. #5697
    Avatar Err0rdin
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    369
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Dobra kurde, bo ostatnio co grałem priestem, to grałem z tym zygor alliance guide.

  16. Reklama
  17. #5698
    Avatar LoRd)a(eRoN
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,630
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Dla mnie wow skonczyl sie po wotlku. Dungeon findery, quest helpery, smieszne talenty czy auto levelowania skilli. Niedlugo farm bota wbuduja.

  18. #5699
    Avatar Err0rdin
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    369
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Czyli stało się to samo co z tibią? Maksymalne uproszczenie? Może to jest konieczne, zwracając uwagę na dzisiejsze czasy oraz gry?

  19. #5700
    Avatar P@wcik
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    415
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Nie do konca to co z Tbia. na dobra sprawe w Tibii nie ma nic do roboty poza grindowanie expa bez celu zeby wtluc kolejny bezwartosciowy level. Czyli od samego poczatku gry w jakims stopniu doswiadcza sie jako takiego "endgame'u".
    W WoW'ie to wyglada inaczej gdyż, endgame jest zarezerwowany glownie (sa wyjatki, 70lvl arena braacket jest zaskakujaco aktywny chodziac nie zbalansowany) dla postaci z maksymalnym poziomem. Cala gra jest w tym momencie zbalansowana pod postacie na 90 lvl. Rzeczy typu wbudowany quest helper, lfd zostaly wprowadzone w celu w maire bezbolesnego przebrniecia przez proces levelowania.
    Nie jestem naprawde w stanie pojac jako osoba ktora levelowala postacie pre-wotlk za czym ludzie tak tesknia, nazekajac na obecnosc quest helperów i lfd. helpery zawsze byly, jak nie wbudowane to w postaci addon'ów albo w ogole trzeba bylo sie czasem posuwac do uzywanai przegladarki zeby skonczyc jakis quest (koordy itp.). Nie wspominajac ze levelowanie 1-60 to byl niesamowity koszmar przed Cata (w wotlk troche heirloomy pomogly, ale i tak questowanie w niektorych przedzialach levelowych bylo niesamowicie paskudne i czasem przez 1/2 poziomy trzeba bylo grindowac moby albo insty robic dla expa).
    No i tutaj sie pojawia tez kwestia LFD, ktore bylo zbawienne dla malych serwerów gdzie znalezienie 5 osob w danym przedziale levelowym chcacych robic ta sama inste co ty bywalo problemem. (Szukanie grupy na SM przez 3 dni bo mialem tam questy bylo bardzo fajne! Nie do konca.)
    Samo trenujace sie skille? Nie moge pojac gdzie tutaj lezy problem, usuniety gold i time sink. Wracanie do stolicy co 2-3 poziomy zeby nowego skilla sie nauczyc jedynie wydluzalo i sprawialo ze najmniej znaczaca czesc gry (leveling) stawal sie jeszcze bardziej monotonny.
    Zmniejszony system talentów, no niby zmniejszylo wrazenie progressowania postacia co level, bez mozliwosci rozdania tego 1 punktu, jednak w praktyce to wygladalo tak ze bierzesz najlepsze mozliwe talenty i przy nich zostajesz tak jak 90% serwera, pozostale 10% picknelo inne i ssie. Obecne specjalizacje maja wbudowane w siebie praktycznie wszystkie stare talenty które mozna bylo uznac za "obowiazkowe", a nowe talenty, chociaz jest ich malo, maja wplyw na to jak sie gra postacia (sam w ciagu jednego raidu sie "respecuje" praktycznie co walke, zeby dobrac najlepsze talenty do sytuacji). W poprzednich dodatkach w 95% przypadków kazdy uzywal tego samego buildu do kazdej sytuacji.

    Nie wiem naprawde co ludzi boli w to ze Blizz ulatwia najgorsza czesc gry, ale ludzie najwyrazniej potrafia tylko na wszystko nazekac albo nie sa w stanie pojac ze WoW to z zalozenia endgame, gdzie jest content dla kazdego. Casualowe bg/raidy jak i high end PvE i PvP.

    Moze jesli ktos spodziewal sie ze WoW jest jak Tibia czyli bezmysle wpierdalanie level'u za level'em bez wyraznego powodu, to jest szansa ze te argumenty o ulatwianiu gry sa w JAKIMS stopniu uzasadnione, ale z perspektywy osoby ktora naprawde cieszy sie obecnym stanem endgame'u (nerf prot palas) nie wyobrazam sobie powrotu do starego modelu gdzie 1-90 by sie klepalo pewnie z 1-2 miesiace zamiast 5-6 dni.


    yay :D nolajfienia ciag dalszy world 170 :D
    Ostatnio zmieniony przez P@wcik : 15-04-2013, 23:26

    Pawcik#2177 14/14HC

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam Konto battle.net z grami Hearthstone, Warcraft 3 RoC, WarCraft 3 TFT
    Przez ElderDruid777 w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-01-2014, 13:22
  2. World of Warcraft - Serwer Roleplay.
    Przez Corso w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-01-2013, 23:08
  3. [8.x]Lordaeron (World of Warcraft)
    Przez Collins w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 18-08-2009, 13:23

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •