Reklama
Strona 130 z 829 PierwszaPierwsza ... 3080120128129130131132140180230630 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,936 do 1,950 z 12421

Temat: Koronawirus SARS-CoV-2 (COVID-19)

  1. #1936

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    skad wy kurwa wzieliscie info ze ktokolwiek powiedzial zeby social distancing ZAMIENIC na noszenie maski?
    kurwa, przeciez nikt tak nie powiedzial, szukam w googlach od 10 minut, wszystkie przepisy odnosnie zgrupowan czy social distancingu sa bez zmian od poczatku wprowadzenia, dalej zachowujemy bezpieczny dystans, dalej sie nie grupujemy ale DOKLADAMY do tego maseczki
    ale o czym Ty pierdolisz? jaki to ma związek?

    tak ciężko ci zrozumieć, że social distancing i noszenie maseczek to są rzeczy tożsame w sensie walki z wirusem? już ci dam kurwa najprostszy możliwy przykład, to jest to samo, co przetarcie łap żelem antybakteryjnym i zwykłe umycie rąk

    TAK, stosowanie żelu antybakteryjnego zajebiscie pomaga, ale jeżeli i tak myjesz ręce, to jaką wartość ma po ich umyciu przetarcie ich jeszcze żelem? znikomą, i tak samo jest z maseczkami przy social distancingu
    jak wprowadzisz jedno, to drugie już nie daje takiego efektu

  2. #1937

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a jezeli cottonworldy pomagaja w 10% procentach, to zajebiscie, glupie gacie a moga teoretcznie w przypadku wspolczynnika transmisji 1.05 zbic go do 0.95 i zakonczyc epidemie.
    fun fact - w okolicy wlasnie takiego wspolczynnika retransmisji balansuje wiele krajow europy (:
    FUN FACT, cottonworldy mają zaniedbywalnie niską skuteczność przy wzięciu pod uwagę ŚWIATA RZECZYWISTEGO i REALIÓW w jakich się znajdujemy, a nie bazując tylko na "badaniach" w izolacji

  3. #1938
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nie no musze potwierdzić, że wcześniej na ulicach były totalne pustki i wszyscy siedzieli zesrani w domu, bo krążyły plotki, że policja wali mandaty na lewo i prawo za wyjście z domu. Od kiedy wprowadzono "odmrożenie" w moim mieście łazi więcej ludzi niż sprzed czasów epidemi. Dosłownie każdy chce teraz być poza domem, bo przecież już można. Oczywiście dominuje maska założona na same usta, albo zwisająca z szyi, no i oczywiście szaliki i golfy
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  4. Reklama
  5. #1939
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale o czym Ty pierdolisz? jaki to ma związek?

    tak ciężko ci zrozumieć, że social distancing i noszenie maseczek to są rzeczy tożsame w sensie walki z wirusem? już ci dam kurwa najprostszy możliwy przykład, to jest to samo, co przetarcie łap żelem antybakteryjnym i zwykłe umycie rąk

    TAK, stosowanie żelu antybakteryjnego zajebiscie pomaga, ale jeżeli i tak myjesz ręce, to jaką wartość ma po ich umyciu przetarcie ich jeszcze żelem? znikomą, i tak samo jest z maseczkami przy social distancingu
    jak wprowadzisz jedno, to drugie już nie daje takiego efektu
    chlopie ale o co ty sie tu kurwa wyklocasz, to co ty tu wypisujesz to nie jest prawda i to nie jest moja opinia czy cos xD
    w ktoryms z tych bedzie badanie w malym pomieszczeniu symulujacym np komunikacje miejska z zachowaniem social distancingu i wiesz co? maseczki kurwa dalej pomagaja

    wylacz chlopski rozum, wlacz normalny i wykurwiaj do badan, przeczytaj ze zrozumieniem, wtedy wroc i przepros, elo

    Cytuj Vailandur napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przecież już można
    no wlasnie kurwa nie xD
    i nie wiem skad to wzieliscie ze mozna, prosze po raz 9345, podlinkuje ktos zrodelko?

  6. #1940
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    24
    Posty
    14,183
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wiec o tutaj, test cottonworldow na mordzie: Simple Respiratory Mask
    Dobra koles odlecial juz calkiem i porownuje maske nad ktora ktos siedzial przez pare godzin zeby ja stworzyc, z 8 warstw koszulki, w dodatku bardzo szczelnie owinieta w okol ryja:
    Koronawirus SARS-CoV-2 (COVID-19)-screenshot_2020-04-24-click-image-zoom.png

    Do kawalka 1/2 warstwowego bawelnianego przescieradla na mordzie, ktore juz na pierwszy rzut oka sobie przeswituje.
    Wysiadam z tej karuzeli spierdolenia.


    gdzie kurwa, jak, kiedy, pokaz mi kto powiedzial "wychodzcie z domow, smialo, tylko zakladajcie szaliki na ryj", czekam @Master ;
    nie pokazesz bo nikt tak nie powiedzial i to znowu twoje pierdolenie i przeinaczenie. media mowia "jak juz musicie wyjsc z domu, to zakryjcie twarz maseczka, a jak nie macie, to czymkolwiek", jak nie widzisz roznicy no to cusz, nic nie poradze.

    a janusza wonsa nie skomentuje nawet, nie ma czego

    maski sa dobre i chuj
    A to juz ciezko skomentowac, nie sadzilem, ze coronaboy nie potrafi zrozumiec zwyklego posta na torguwie i trzeba mu tlumaczyc wszystko jak 8 latkowi. Nie sadzilem, ze kaze mi wskazac kto bezposrednio tak mowil i cytowac. Myslalem, ze to jasne, ze chodzi o sygnal wyslany spoleczenstwu, a raczej o to jakie moze miec konsekwencje i w jaki sposob jest interpretowany (juz po FB lata viralowa grafika, ze jak spotkaja sie 2 osoby z majtami na ryju to maja max 1% na zarazenie, kwestia czasu az stwierdza, ze chuj z ta kwarantanna cala jak jestesmy intouchable w cottonworldzie na pysku xD). Nie sadzilem, ze bede musial podac jakis inny przyklad w stylu - obnizamy stopy procentowe > ludzie biora wiecej kredytow. Nie sadzilem, ze coronaboy nie rozumie, ze pewne zachowania, nakazy i zakazy moga byc interpretowane w inny sposob przez spoleczenstwo, a czasem niestety nawet w odwrotny od oczekiwanego. Coz no prosty czlowiek to i proste myslenie, przepraszam.
    Masz racje.


    Gdyby to jeszcze ktos wprowadzil jak nalezy, najpierw social distancing, pozniej wyposazyl wszystkich w maseczki chirurgiczne takie jak nalezy, pozniej poluzowal distancing majac pewnosc, ze kazdy ma latwy dostep do odpowiednich maseczek, ktore lezalyby doslownie wszedzie jak w jakims jebanym Tajwanie. To ok. Zgodzilbym sie, bylaby to jakas metoda i mialoby to pewnie sens nawet pomimo tego, ze ludzie nie potrafia tych masek uzywac. Cokolwiek pewnie by pomoglo. A teraz jest jak jest, luzujemy se normy, cottonworld na morde i sobie mozna smigac xDD

    I dokladnie taka sama sytuacja byla z zamykaniem gospodarki i rozpierdoleniem swiata, dokladnie to samo jest z tymi pseudo testami. Gorzej niz jebane dzieci we mgle i efekt jest taki, ze wszystko jest rozjebane, a kazdy se mowi raz tak, raz tak jak bohater Szumowski i cala reszta tych debili. Mentzen dobrze opisal dzialania rzadu i podejmowane decyzje (i to nie tylko u nas, ale akurat tutaj zyjemy wiec mozemy brac jako przyklad) - siada se kaczafi z morawieckim siedza przez 5 godzin we dwojke w gabinecie mysla, mysla, mysla az nagle jebs, a to se wprowadzimy. A tamto se usuniemy. A to jest dobre, a to nie. LECIMYYYYY NIE SPIMYYYYYYYYYY. Chuj z jakas strategia dzialan, przemyslanymi decyzjami, sztabem ludzi, prognozowaniem pewnych dzialan. Dotyczy to tych maseczek, distancingu, zamkniecia gospodarki, stosunku do przedsiebiorcow (...)

    Masz racje coronaboy. Wypisuje sie z cyrku pzdr.

  7. #1941

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chlopie ale o co ty sie tu kurwa wyklocasz, to co ty tu wypisujesz to nie jest prawda i to nie jest moja opinia czy cos xD
    w ktoryms z tych bedzie badanie w malym pomieszczeniu symulujacym np komunikacje miejska z zachowaniem social distancingu i wiesz co? maseczki kurwa dalej pomagaja

    wylacz chlopski rozum, wlacz normalny i wykurwiaj do badan, przeczytaj ze zrozumieniem, wtedy wroc i przepros, elo
    przecież kurwa, wszystko co napisałem opiera się o badania, które zalinkowałeś, więc o chuj ci chodzi?

    pisze w nich, że cottony są nieskuteczne? pisze
    pisze w nich, że maskę trzeba umieć stosować? pisze
    pisze w nich, że najważniejsze jest ograniczanie ognisk? pisze

    to, że ty i paru innych dzbanów nie potrafi przeprowadzić odpowiedniej syntezy to już inna kwestia

  8. Reklama
  9. #1942

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Chłopie, jakim Ty jesteś Teoretykiem. Wajlandur cię podsumował z Masterem.

    "YYYY, NIKT NIE ZMNIEJSZYŁ OBOSTRZEŃ"

    Chuj, że rzeczywistość jest taka, że maseczki dają fałszywe poczucie bezpieczeństwa, a na ulicach jest więcej ludzi niż było.

    ŚWIAT RZECZYIWSTY SIĘ NIE LICZY, WAZNE SA USTAWY I BADANIA

  10. #1943
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pisze w nich, że cottony są nieskuteczne? pisze
    co to znaczy nieskuteczne czy skuteczne? jezeli chodzi o to czy zapewniaja bezpieczenstwo, to tak, sa nieskuteczne, jezeli chodzi o to czy w jakims stopniu ograniczaja rozsiewanie wirusa, to sa skuteczne.

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pisze w nich, że maskę trzeba umieć stosować? pisze
    tak, zeby zmaksymalizowac jej efektywnosc, ale zeby pomogla jakkolwiek wystarczy ja miec na ryju

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pisze w nich, że najważniejsze jest ograniczanie ognisk? pisze
    A KTO KURWA NAPISAL ZE NIE, JA PIERDOLE XD

    postawiliscie se z masterem teze ze KTOS uznal ze jak sa maseczki, to juz wszystkie inne zasady mozna olac i bohatersko udowadniacie teraz ze tak nie jest, no kurwa brawo xD

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ŚWIAT RZECZYIWSTY SIĘ NIE LICZY, WAZNE SA USTAWY I BADANIA
    o chuj ale fikol
    no nie wiem stary czym jest dla ciebie swiat rzeczywisty, moze antica moze tibianstis, ja ogolnie zyje se w tym samym swiecie rzeczywistym w ktorym byly przeprowadzane te badania oraz wprowadzane ustawy

  11. #1944

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    @Master ; ja uwazam, że kaczafi dobrze wie co robi
    on wie, że rozpierdol jest nieunikniony, albo gospodarki albo śmiertelności dojebanej, albo jedno i drugie
    te wszystkie decyzje i dekrety krulewskie nie mają żadnego związku z ograniczaniem korona, tu chodzi tylko o to żeby tak zafałszować obraz rzeczywistości żeby doszło do wyborów

  12. Reklama
  13. #1945

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    postawiliscie se z masterem teze ze KTOS uznal ze jak sa maseczki, to juz wszystkie inne zasady mozna olac i bohatersko udowadniacie teraz ze tak nie jest, no kurwa brawo xD
    nie, po prostu ciągle mnie śmieszy, że rozpatrzasz tylko zalety i to w izolacji, nie patrząc w ogóle na wady
    jaki jest sens noszenia maseczek, który pomagają w znikomy sposób

    po lesie też chodzisz w poszukiwaniu 10 groszówek,
    NO BO PRZECIEŻ JAK ZNAJDE JEDNĄ NA 10 LAT, TO ZARABIAM
    NIE POWIESZ, RZE NIE ZARABIAM
    POLACY CHODZCIE DO LASU ZBIERAC 10 groszowki

  14. #1946
    Avatar cowboy
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    9,602
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    a co do tego znoszenia obostrzen to sie nie doprosilem zrudelek od nikogo, ale chyba wiem o co wam chodzi - nie zostaly zmniesione zalecenia, tylko nakazy no i w sumie nie zniesione, tylko nie przedluzone dalej (po 19 kwietnia) - wiec to jest tylko kwestia tego, ze policja juz nie bedzie mogla tak latwo wpierdalac mandatow i bardzo dobrze bo bylo w chuj naduzyc

    jak czytamy na gov.pl:

    Podstawy nowej normalności – najważniejsze stałe zasady bezpieczeństwa

    Zależy nam przede wszystkim na dalszej ochronie obywateli, dlatego będą obowiązywać nas wszystkich niezmienne zasady bezpieczeństwa. Muszą się one stać podstawą nowej normalności. Są to:

    zachowanie 2-metrowej odległości w przestrzeni publicznej od innych,
    obowiązkowe zasłanianie nosa i ust w miejscach publicznych,
    utrzymanie pracy i edukacji zdalnej wszędzie tam, gdzie jest to możliwe,
    ścisłe przestrzeganie zasad sanitarnych w miejscach gromadzenia ludzi (dezynfekcja i utrzymanie odpowiedniego dystansu),
    kwarantanna i izolacja dla osób zarażonych lub potencjalnie zarażonych.
    tu sie nic nie zmienia

    Działalność gospodarcza – nowe zasady w handlu i usługach

    Od poniedziałku 20 kwietnia więcej osób jednorazowo zrobi zakupy w sklepie:

    do sklepów o powierzchni mniejszej niż 100 m2 wejdzie maksymalnie tyle osób, ile wynosi liczba wszystkich kas lub punktów płatniczych pomnożona przez 4.
    w sklepach o powierzchni większej niż 100 m2 na 1 osobę musi przypadać co najmniej 15 m2 powierzchni

    Życie społeczne – otwarte lasy, rekreacja, starsza młodzież na ulicach bez dorosłych

    Przemieszczanie w celach rekreacyjnych
    to sie zmienia, z super rygorystycznych obostrzen na bardzo rygorystyczne no i otwarcie lasow

    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    po lesie też chodzisz w poszukiwaniu 10 groszówek,
    NO BO PRZECIEŻ JAK ZNAJDE JEDNĄ NA 10 LAT, TO ZARABIAM
    NIE POWIESZ, RZE NIE ZARABIAM
    POLACY CHODZCIE DO LASU ZBIERAC 10 groszowki
    no tak janusz, jak ktos nie mial 10gr a teraz ma 10gr to ma wiecej, w kwestii finansow nazywamy to zarobkiem.

    i? xD

    a i sama analogia chujowa. ps przeczytaj badania
    Ostatnio zmieniony przez cowboy : 24-04-2020, 14:09

  15. #1947

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale to ma wplyw wylacznie na dzialania policji
    dokładnie dlatego na ulicach jest 10x więcej ludzi, bo ma to wpływ tylko na działanie policji xd

  16. Reklama
  17. #1948
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Ale jakie Ty chcesz źródła, przecież oficjalnie podano, że można już wychodzićz domu, pobiegać se, czy pojeździć na rolkach. Do poniedziałku za takie coś byl mandat
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  18. #1949

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no tak janusz, jak ktos nie mial 10gr a teraz ma 10gr to ma wiecej, w kwestii finansow nazywamy to zarobkiem.

    i? xD
    no nie wiem, może to że w czasie poszukiwań stracił tysiące godzin, które mógł wykorzystać lepiej

  19. #1950

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    2,109
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    kałboj wyjaśniany przez wajlandura xD
    trzeba opuścić ten fred

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. KORONAWIRUS ZAGŁADA
    Przez Dawox w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 09-10-2025, 11:20
  2. Kotonawirus SARS-CoT-2 (KOTVID-23)
    Przez moth w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 25-06-2023, 15:31
  3. Sars Covid-19 cz.2 KRAKEN
    Przez Vailandur w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-03-2023, 22:01
  4. urlop koronawirus
    Przez BialyMis w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-03-2020, 09:51

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •