Reklama

Pokaż wyniki sondy: Na kogo zagłosujesz w wyborach parlamentarnych 2019

Głosujący
117. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • PiS

    13 11.11%
  • PO-KO

    15 12.82%
  • Lewica

    9 7.69%
  • Konfederacja

    63 53.85%
  • PSL - Koalicja Polska

    2 1.71%
  • Inny komitet wyborczy

    3 2.56%
  • Nie będę głosować

    12 10.26%
Strona 1 z 106 1231151101 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 1056

Temat: Wybory parlamentarne 2019

  1. #1

    Notoryczny Miotacz Postów Wind jest teraz offline
    Avatar Wind
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    25
    Posty
    1,015
    Siła reputacji
    6

    Domyślny Wybory parlamentarne 2019

    Witam torgowiczów!

    Początkowo zastanawiałem się, czy jest sens tworzyć nowy temat skoro i tak wszyscy siedzą w "Wiadomości z kraju i ze świata", a liczba aktywnych użytkowników to jakieś 20 osób. No ale istnieje ryzyko, że do następnych wyborów ta liczba zmniejszy się do mniej niż 10, więc to może ostatnia szansa, żeby stworzyć nowy temat z ankietą, w której odda głos więcej niż 20 użytkowników.

    A więc, w tym temacie dyskutujemy na temat nadchodzących wyborów parlamentarnych w 2019 roku, do których zostało już tylko 40 dni. Wypowiadamy się na temat kampanii, kandydatów, na kogo będziemy głosować, wrzucamy ciekawe newsy związane z kampanią, a po zakończeniu ciszy wyborczej będziemy dyskutować o wynikach.

    Do tematu dołączam ankietę z wszystkimi komitetami ogólnopolskimi. Co prawda PKW nie podała jeszcze, które partie zarejestrowały listy we wszystkich okręgach, ale pewne jest, że wszystkie partie z ankiety zarejestrują te listy (w tym Konfederacja, o czym dzisiaj poinformował Jacek Wilk).

    Discuss

    Sorry za ten śmietnik tutaj i w owionie, ale coś popsułem przy tworzeniu poprzedniego tematu i musiałem ogarnąć jakże skomplikowaną procedurę dodawania ankiety

  2. #2
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    27
    Posty
    6,061
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    przydałoby się żeby naród coś w końcu zrobił z tym socjalistycznym betonem

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    24
    Posty
    10,333
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Poczytam co tutaj piszecie i na tej podstawie zagłosuję na tą partie która mnie przekona albo nie zagłosuję wcale
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  5. #4
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    25
    Posty
    16,093
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Poczytam co tutaj piszecie i na tej podstawie zagłosuję na tą partie która mnie przekona albo nie zagłosuję wcale
    Typie głosuj na Kurwina albo w ogóle
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  6. #5
    Avatar bogluto
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    2,874
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    kurwin 4ever

  7. #6
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    2,219
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    Jak ktoś jestw przedziale wiekowym 20-40, ma normalną pracę i głosuje na partie systemowe to albo jest idiotą albo masohistą

  8. #7
    Avatar LordCompi
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    24
    Posty
    2,688
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Mam dwie firmy (DG I Spzoo) i nie głosuje na tych debili bo co jeden to wiecej kasy mi zabiera. Tfu
    Kurwy złodziejskie, chuj im w dupe, pisowi, po, lewicy, prawicy, koalicji, konfederacji, korwinowi i innej mendzie która ma odwage zwać się politykiem
    Tfu postokroć

  9. #8
    Avatar Zodiakk
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Stalowa Wola
    Wiek
    25
    Posty
    2,592
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    mimo ze juz dawno wyroslem z kurwina to glosuje na niego
    spytacie dlaczego?
    dla beki i tak mam wyjebane w te zrogowaciala polske xD
    (SZOK!) HOSTINGI TS3 GO NIENAWIDZA!! DARMOWE KANAŁY TS3 MODE DLA ZAUFANYCH UZYTKOWNIKOW TS.INVD.PL

  10. #9
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    18
    Posty
    9,561
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Vailandur napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak ktoś jestw przedziale wiekowym 20-40, ma normalną pracę i głosuje na partie systemowe to albo jest idiotą albo masohistą
    Ja ostatnio rozmawialem z kolezanka (28 lat, ma normalna prace), ze jezeli nie glosuje na PO lub PiS to jestem idiota bo to tak jakbym oddal pusty i niewazny glos i nie poszedl na wybory. Kazdy kto glosuje na inna partie wyrzuca swoj glos i niszczy kraj (xD). Takze jak tak mlodzi ludzie maja taki beton wpierdolony do glowy to co tu sie dziwic, ze kraj socjalistyczna republika polski sobie powoli zdycha (jak cala Europa zreszta).

    Ja se zaglosuje na Kurwinxa standardowo. Obecna partia komunistyczna mi nie pasuje, KO to zywczajni kretyni i jezeli nie potrafia wygrac z tak slabym PiSem to sie po prostu faktycznie nie nadaja.
    Kampanie w skrocie i pierwsze przemowienia.

    KO:
    - pis jest zly
    - naprawimy wszystko zus, podatki, wszystko bedzie idealnie
    - pis jest zly
    - kaczynski mowa nienawisci
    - naprawimy emeryturki, nfz wszystko bedzie idealnie
    - pis jest zly
    - nie zabieremy 500+
    - pis jest zly

    PiS:
    - damy, damy wszystko
    - rozwuj gospodarki dzienki nam wyjebal w kosmos wiec damy, damy wszystko
    - damy jeszcze wiecej niz juz dalismy bo NAS stac
    - damy wiecej niz 500 na dzieciaka, chuj damy 1000!! tak jest dobrze w kraju

    Zreszta nwm na chuj te wybory i tak wygra PiS bo patusiarnia i tak na nich zaglosuje bo oni im daja. A te kurwy jebane nie zrozumieja, ze oddaja 2x tyle w podatkach bo sa zajebanymi baranami nadajacymi sie do gazu. Jak ja dojde do wladzy juz to w wieku 20 lat bedzie test na bycie pierdolonym pedalem najpierw, a pozniej z podstaw ekonomii. Jak ktos sie okaze pedalem to do gazu. Jak nie zna ekonomii to na krzyz. A jak oba to go wypierdalamy na emigracje do innego kraju zeby sluzyl glupota somsiadowi.

  11. #10
    Avatar wampiirr
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    3,001
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Naćpany kaczdogan musiałby przejechać na pasach zakonnice w ciąży, która miała zielone światło i podczas jazdy moawiecki robiłby mu laske, żeby PiS przegrał wybory hehe


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •