Vailandur napisał
A masz informacje jak taki elektryk wychodzi kosztowo (zakup, paliwo, eksploatacja) do takiego solarisa CNG albo diesla?
nie mam, nie interesuję się tym, nie wiem też jak te hybrydy, elektryki i wodory wychodzą całościowo pod kątem wpływu na środowisko
natomiast tu chodzi o wpływ w miejscu eksploatacji, czyli zamieszkania
bo prąd do akumulatorów to pewnie idzie z elektrowni, czyli de facto z kopcenia wynglem, ale stary autosan będzie ci śmierdział i hałasował pod nosem, a elektrownia gdzieś tam w jakimś bełchatowie
Koczek napisał
Wszystko jest fajnie póki jest na gwarancji, ogólnie rzecz ujmując najtaniej wychodzi w zakupie i serwisie diesel potem cng i na końcu elektryk jeszcze podobno w Koninie? kupili wodorowe

chyba nie tylko w koninie? w pile już jakiś czas temu jeździły, tak jak pisałem, chociaż w sumie teraz nie pamiętam czy one były kupione czy testowane, ale były na ulicach
ogółem mzk piła ma jeden z najnowocześniejszych taborów w polsce, teraz już chyba same solarisy i to w większości 4 generacji, nie wiem w końcu jak z tymi wodorami, ale na bank są hybrydy i elektryki
Zakładki