Reklama
Strona 77 z 1443 PierwszaPierwsza ... 27677576777879871271775771077 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,141 do 1,155 z 21642

Temat: Wiadomości z kraju i ze świata

  1. #1141
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,278
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Dżordż Klunej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie ma dowodów na to, że taśmy są autentyczne, nie ma także dowodów na to, że to właśnie o tę budkę chodziło.
    Sowa i przyjaciele działali na zlecenie PISu i nagrywali i fabrykowali nagrania na PO (ale chcąc ugrać coś więcej mają także nagrania na PIS)
    Wojtunik (szef CBA): Widzisz, ale facet [Sienkiewicz, minister SW] nauczył ich, że on dzwoni i on im rozkazuje. I tak samo poszli, spalili budkę pod ambasadą, bo minister osobiście wymyślił taką... wiesz z takiego...
    Bieńkowska (wicepremier): Taką koncepcję, tak, tak.

    no rzeczywiście, wcale nie wynika, że chodziło o tę budkę pod ambasadą
    przecież w Polsce codziennie gdzieś płonie jakaś budka pod jakąś ambasadą xD

    reszty nie komentuję, bo już widzę, że troll albo mc boryny

  2. #1142
    Avatar Dżordż Klunej
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Hollywood
    Posty
    22
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wojtunik (szef CBA): Widzisz, ale facet [Sienkiewicz, minister SW] nauczył ich, że on dzwoni i on im rozkazuje. I tak samo poszli, spalili budkę pod ambasadą, bo minister osobiście wymyślił taką... wiesz z takiego...
    Bieńkowska (wicepremier): Taką koncepcję, tak, tak.
    Równie dobrze można powiedzieć, że zadzwonił do Zawiszy i Winnickiego, żeby szli podpalić...

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    reszty nie komentuję, bo już widzę, że troll albo mc boryny
    Jakie boryny?

  3. #1143
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    3,395
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przecież w Polsce codziennie gdzieś płonie jakaś budka pod jakąś ambasadą xD
    ja bym polemizowal ,ze chodzilo raczej o budke z kebabem w elku
    a spalic to synonim by pozbyc sie wlascicieli
    Ostatnio zmieniony przez Smok_Galana : 07-11-2018, 20:19
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  4. Reklama
  5. #1144
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,278
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Dżordż Klunej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Równie dobrze można powiedzieć, że zadzwonił do Zawiszy i Winnickiego, żeby szli podpalić...


    Jakie boryny?
    hmm, no nie wiem, pomijając fakt, że to niedorzeczne - bo z rozmowy wynika, że nie chodziło o zawiszę i winnickiego, tylko podległych mu funkcjonariuszy (ABW, CBA itd.) - to nadal nie podważa tego, że spalenie budki osobiście zlecił ówczesny minister spraw wewnętrznych

    natomiast twoja "prawda niezaprzeczalna" mówiła, że "wszystkie prowokacje miały na celu skompromitować władzę"
    czyli władza w osobie sienkiewicza chciała skompromitować samą siebie?
    jeśli tak, to trzeba przyznać, że to jedno im się udało, a przy okazji też tobie skompromitować siebie

  6. #1145
    Avatar wampiirr
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    5,864
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Smok_Galana napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jesli policja to ktos to gratuluje xD jak lekarz ci mowi nie pij alkoholu bo umrzesz to sie wkurzasz pewnie bo jak ktos moze ci mowic co masz robic

    i nie zapominajmy ze starsi, dzieci i kobiety byli rowiez nazistami wiec to zadne wytlumaczenie ,ze biora udzial w marszu
    Akurat w tym roku sama policja powiedziała, ze nie rozmawiała w ogóle z hgw o marszu, a ona mówi, ze zabroniła, bo policja. Co do twojego przykładu to natury nie oszukasz... równie dobrze marsz równości mógłby się tak zachować, bo w nim tez biorą udział agresywni ludzie. Nie robi się pewnych rzeczy, bo wiadomo jaki będzie skutek

  7. #1146
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    3,395
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj wampiirr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie robi się pewnych rzeczy, bo wiadomo jaki będzie skutek
    zgadzam sie ale troche nie kapuje, chodzi o:
    - zakazywanie przez policje czegos na marszu - bo sa tam agresywne osobniki
    - zakazie organizowaniu marszu - bo sa tam agresywne osobniki

    hm?
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  8. Reklama
  9. #1147
    Avatar Dżordż Klunej
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Hollywood
    Posty
    22
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj wampiirr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Akurat w tym roku sama policja powiedziała, ze nie rozmawiała w ogóle z hgw o marszu, a ona mówi, ze zabroniła, bo policja. Co do twojego przykładu to natury nie oszukasz... równie dobrze marsz równości mógłby się tak zachować, bo w nim tez biorą udział agresywni ludzie. Nie robi się pewnych rzeczy, bo wiadomo jaki będzie skutek
    Na marszach równości nie było takich burd jak 11.11, ale jeżeli by były to zakaz jak najbardziej byłby akceptowalny

  10. #1148
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,278
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    za burdy się każe tych, co je robią, to nie jest komuna, żeby stosować odpowiedzialność zbiorową i to jeszcze prewencyjnie

  11. #1149
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,278
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Ustalono, że zostanie zorganizowany wspólny, biało-czerwony marsz, który będzie miał charakter państwowy - poinformował na briefingu rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. Decyzję podjęli wspólnie prezydent Andrzej Duda i premier Mateusz Morawiecki.

    - Organizacją marszu zajmie się rząd RP. Zapraszamy wszystkich Polaków, by pokazać, że jesteśmy jedną, biało-czerwoną drużyną - powiedział podczas briefingu rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. Decyzja, jak podkreślił, została podjęta wspólnie przez Andrzeja Dudę i premiera Mateusza Morawieckiego podczas ich wspólnego spotkania w środę po południu.

    Ale propozycja wyszła od "srodowisk kombatanckich". Patronat narodowy nad pochodem obejmie prezydent RP.

    - Marsz będzie miał charakter uroczystości państwowych, więc inne marsze idące tą samą trasą z mocy samego prawa nie mogą mieć miejsca - podkreślił Spychalski. I zaznaczył, że prezydent zaprosił w środę do Pałacu premiera "w związku z decyzją prezydent Warszawy o zakazaniu Marszu, która może skutkować dalszymi niepotrzebnymi eskalacjami negatywnych emocji".
    Platforsmersy standardowo ograne jak dzieci. HGW wyszła na zrzędliwe antypolskie babsko, skrajne w poglądach, które najchętniej by wszystkiego zakazało, a PiS dobry wujek zrobi swój "spokojny marsz dla wszystkich", przy okazji odcinając się od narodowców i wszelkich skrajności z obu stron. Większość chętnych i tak się pewnie pojawi na tym marszu, co mniej zorientowani nawet nie zauważą, że to "inny" marsz. Tylko narodowcy będą sobie tam gdzieś burczeć na marginesie i bojkotować. A jak coś się odjebie, to będzie można na nich zwalić.
    Z tak nieogarniętą opozycją, to PiS może rządzić przez 100 lat, niestety.

  12. Reklama
  13. #1150
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Do tej pory mimo wszystko sympatyzowałem z PiS, ale po dzisiejszym - czara goryczy się przelała. Nigdy już nie zagłosuje na nikogo z listy PiS, ani na Dudę, ani na nikogo innego. Dopóki rządziła Szydło to w zasadzie moje poparcie mieli, odkąd stery objął Morawiecki to było ono na zasadzie popieram PiS żeby do władzy nie dorwali się globaliści albo lewacy. Dzisiaj dopięli swego i mają we mnie wroga. Już nie zagłosuje na mniejsze zło. PiS PO jedno zło.

    Mówię tutaj oczywiście o komunistycznym upaństwowieniu oddolnej inicjatywy zwykłych obywateli, jaką było maszerowanie obywateli ulicami Warszawy w święto niepodległości. Morawiecki, Kaczyński i Duda od samego początku wierzgali nóżkami i kombinowali jakby tu przejąć to wydarzenie, dzisiaj im się udało. HGW podjęła świetną decyzję o zakazaniu zgromadzenia, ucieszyłem się, bo to świetna promocja wydarzenia i znacznie przysporzyłaby ona mu popularności, mobilizująca elektorat patriotyczny.

    Aczkolwiek jebani PiSowscy komuniści, mimo, że urzędnicza decyzja HGW była nieprawomocna, postanowili ustanowić w tym samym miejscu uroczystość państwową na dokładnie takiej samej trasie, czym de facto rozwiązują zgromadzenie organizowane przez Stowarzyszenie MN. Ja jednak nie chcę brać udziału w uroczystości państwowej, chciałem wziąć udział w evencie organizowanym przez Stowarzyszenie. Jeszcze cwaniaczki ogłosili sobie start na 15:00, godzinę później niż planowany start SMN, specjalnie żeby podzielić ludzi na tych, którzy przyszli na Marsz i na tych, którzy przyszli na uroczystość państwową, która też jest marszem. Ale teraz prawnym organizatorem jest Państwo, więc nawet jak ktoś przyjdzie na 14, to i tak poczeka na tą 15 aby nie dzielić na dwa marsze, co jest wrogim przejęciem, zabiciem oddolnej inicjatywy zwykłych ludzi i przejęciem jej przez polityków.

    Odwieczny chuj w dupę. Zemszczę się przy urnach.

    Szkoda, że jak Kaczyński miał swoje miesięcznice smoleńskie z obrońcami krzyża, odmawianiem różańca, paleniem zniczy i jego przemowami, to Tusk nie był taki cwany jak teraz Kaczyński i mu nie robił państwowych uroczystości w dokładnie tym samym miejscu i czasie. Chociażby jakieś państwowe czytanie konstytucji czy coś.
    Ostatnio zmieniony przez Mandarke : 08-11-2018, 01:17

  14. #1151
    Avatar Taca
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    10,576
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    i na kogo bd glosowac
    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak riot games zakrecony niekumaty sam nie wie

  15. #1152
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    3,395
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Obstawiam Korwin
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  16. Reklama
  17. #1153
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    To niezly PiS prawica xD

  18. #1154
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    21


  19. #1155
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    24
    Posty
    14,183
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Cytuj Dżordż Klunej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak
    Czyli jednak wszyscy muzulmanie to terrorysci aha tak myślałem xD

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    za burdy się każe tych, co je robią, to nie jest komuna, żeby stosować odpowiedzialność zbiorową i to jeszcze prewencyjnie
    >Oczekiwanie od boryny niekomunistycznego myslenia w 21 wieku
    >aha
    Ostatnio zmieniony przez Master : 08-11-2018, 10:29
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 5 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 5 gości)

Podobne tematy

  1. Wyciek danych ze wszystkich komisji w kraju [link]
    Przez Kuzyn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-12-2024, 20:10
  2. Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 02-06-2014, 20:49
  3. Nowy pomysł na uzdrowienie kraju
    Przez Aureos w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 112
    Ostatni post: 21-02-2014, 17:04
  4. [Opowiadanie] Powrót z kraju zielonych liści.
    Przez Master_Tv w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2012, 17:27
  5. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-06-2012, 10:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •