Reklama
Strona 1 z 17 12311 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 254

Temat: Unreal Tournament 99 - zagraj z nami na serwerze TORG!

  1. #1
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny Unreal Tournament 99 - zagraj z nami na serwerze TORG!

    Wstęp

    Temat ten służy do zadawania wszelkich pytań dotyczących gry Unreal Tournament 99 jak i torgowego serwera UT oraz ogólnej dyskusji o grze i naszym serwerze, jak i wszystkim co z tym związane.
    Informacje o tym skąd ściągnąć grę znajdziecie tutaj.

    Wszelkie sugestie, co jeszcze powinno znaleźć się w tym mini-poradniku, jak i sugestie co do działania naszego serwera, są tutaj mile widziane.


    Unreal Tournament 99 - Co to takiego?

    UT99 jest jedną z pierwszych (a chyba nawet pierwszą) gier FPS typu "Arena-FPS", czyli FPSów, w których naszym zadaniem nie jest przechodzenioe mniej lub bardziej liniowych poziomow, tylko walka z przeciwnikami na zamkniętej arenie, gdzie śmierć nie oznacza końca gry i konieczności rozpoczęcia poziomu od początku, a jedynie odrodzenie się w innym miejscu wraz z osiągniętym do tej pory wynikiem punktowym.


    Dlaczego UT99?
    1. Instalka zajmuje tylko 300MB i gra pojdzie na praktycznie każdym sprzęcie.
    2. Gra dostepna na PC, Linux i Mac, jak również niektóre konsole.
    3. Pomimo swojego wieku gra nadal ma znakomita grywalność i znalezienie serwerów z aktywynymi graczami nie jest żadnym problemem.
    4. Wiele trybów gry, począwszy od klasycznego Death Match, poprzez Team Deatch Match i Capture The Flag, na Bunny Track i Monster Hunt skończywszy.
    5. Wysoka sztuczna inteligencja botów.
    6. Znakomicie uzupełniające się bronie, z których każda ma dwa tryby strzału.
    7. Unikalny mechanizm 'dodgingu', o którym szerzej niżej.
    8. Mapy z niską grawitacją.
    9. Ogromna lista dodatków (mutatory, mapy).


    Spis treści
    1. Popularne tryby gry.
    2. Dostępne bronie.
    3. Kluczowe pick-upy.
    4. Dodging.
    5. FAQ.
    6. [TODO] Popularne mapy.

    Inne:
    Wskazówki do gry CTF.

    Serwer TORG

    Z powodu zbyt małego zainteresowania, serwer został wyłączony
    Ostatnio zmieniony przez spleen : 03-12-2013, 15:48 Powód: .
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  2. #2
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    I. Popularne tryby gry
    1. Death Match (DM)
      Najpopularniejszy tryb rozgrywki - każdy przeciwko wszystkim.Wygrywa ten, kto w wyznaczonym czasie zdobędzie największą liczbę fragów, lub osiągnie wyznaczoną liczbę fragów w najkrótsym czasie.

    2. Team Death Match (TDM)
      Analogicznie jak przy DeathMatch, jednakże gracze podzieleni są na druzyny oznaczone kolorem. W tym trybie rozgrywki Friendly Fire (FF) ustawiony jest zwykle na 100%, a zabicie kolegi z drużyny kończy się odjęciem punktu.

    3. Capture The Flag (CTF)
      W tym trybie każda z drużyn ma za zadanie zdobycie flagi przeciwnika i doniesienie jej do własnej flagi, która musi znajdować się w bazie. Grę wygrywa ta drużyna, która wykona najwięcej przejęć w zadanym czasie, lub najszybsciej osiągnie zadany limit przejęć. W tym trybie rozgrywki Friendly Fire (FF) ustawiony jest zwykle (tradycyjnie) na 0% co pozwala nie tylko "bezkarnie" strzelać do kolegów z drużyny, ale również wykonywać akcje niedostępne przy FF ustawionym na 100% (jak przedłużanie skoków partnerów strzałem w plecy).

    4. Domination (DOM)
      Tryb drużynowy, w którym punkty przyznawane są za kontrolowanie wyznaczonych punktów na mapie. Wygrywa ta drużyna, która po określonym czasie zdobędzie najwięcej punktów, lub osiągnie określony wynik punktowy w najkrótszym czasie. Tryb niezbyt popularny na serwerach w sieci.

    5. Last Man Standing (LMS)
      Tryb, w którym gracze nie respawnują się po śmierci. Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się przy życiu. Tryb niezbyt popularny na serwerach w sieci.

    6. Assault (AS)
      Tryb, w którym jedna z drużyn ma do wykonania określony cel (np. zniszczenie bazy przeciwnika), a druga z drużyn ma za zadanie jej w tym przeszkodzić.
      Nie grałem wiele w tym trybie, więc nie wiem jak wygląda jego popularność.

    7. Monster Hunt
      Tryb w którym gracze walczą wspólnie przeciwko potworom. Jako, że element bezporśedniej rywalizacji jest tu znikomy, a potwory nie grzeszą inteligencją i pokonują graczy wyłącznie przewagą liczbową i siłą ognia, tryb ten nie przypadł mi do gustu, więc również wiele więcej o nim nie powiem.

    8. Bunny Track (BT)
      Tryb, w którym gracze muszą jak najszybciej przemiescic się z punktu startowego, do punktu końcowego mapy. Mapy projektowane są w specyficzny sposób, gdyż nie służą do walki, a do wykorzystania specyficznych umiejętnośći szybkiego poruszania się (zwykle opierają się na trickjumpingu).
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    II. Dostępne bronie
    1. Impact hammer (młotek, albo pompka)
      Broń służąca do walki wręcz, oraz do efektownych (i efektywnych) skoków na duże wysokości/odległości, zwana potocznie "młotkiem".



      Pierwszy tryb strzału: przyciśnij i przytrzymaj do czasu osiągnięcia pełnej mocy (ok. 2s). Dotknięcie przeciwnika w tym momencie zwykle powoduje śmierć.
      Drugi typ strzału: pojedyncze uderzenie z bliskiej odległości, którego raczej nikt nie używa. Legenda głosi, że może też służyć do odbijania rakiet z Rocket Launchera, jednakże historia nie zna skutecznych przypadków zastosowania tej właściwości.
      Obrażenia przy trafieniu: do 135hp przy pełnym naładowaniu.
      Tips & tricks: "młotek" używany jest zwykle do skoków na duże odległości. Naładuj do pełna (ok. 2s) i patrząc w ziemię skocz i równocześnie puść przycisk strzału - odrzut młotka wybije Cię na dużo większą wysokość.

    2. Enforcer / Double enfrocers
      Zykły pistolet. Jedna z dwóch broni dostępnych po respawnie. Punktowe strzały z dużą dokładnością, lecz niewielkimi obrażeniami.



      Pierwszy tryb strzału: pojedynczy pocisk, wystarzliwany z niewielką częstotliwością i w miarę dokładny.
      Drugi typ strzału: pojedynczy pocisk, wystrzeliwany z większą częstotliwością kosztem mniejszej dokładności.
      Obrażenia przy trafieniu: 25hp za każdy pocisk.
      Tips & tricks: podniesienie drugiego enforacera zapewnia możliwość 2x szybszego strzelania.

    3. Bio Rifle
      Pistolet strzelający toksycznym śluzem, potocznie "glutownica". Śluz leci po łuku i przykleja się do trafionych powierzchni pozostając tam do 4s, po czym wybucha. Wybuch następuje również przy kontakcie z graczem, lub na skutek trafienia przez inna broń wybuchową (np. Rocket Launcher)



      Pierwszy tryb strzału: pojedyncza porcja śluzu, lecąca po łuku i przyklejająca się do trafionej powierzchni.
      Drugi typ strzału: umożliwia załadowanie do 10 porcji i wystrzelenie ich na raz z dużym rozpryskiem przy trafieniu w dowolną powierzchnię.
      Obrażenia przy trafieniu: od 60hp przy pojedynczym strzale do >350hp przy bezpośrednim strzale z broni załadowanej do pełna.
      Tips & tricks: bezpośrednie trafienie z glutownicy załadowanej do pełna zabija każdego na miejscu, niezależnie od liczby punktów hp i pancerza.
      Pokrywanie śluzem drogi za sobą (przy ucieczce), wąskich przejśc itp. pozwala na zaskoczenie niespodziewających się tego, lub goniących Cię graczy.

    4. ASMD Shock Rifle
      Karabin plazmowy, strzelający promieniami lub kulami plazmy, potocznie zwany "Szokiem". Jedna z najpotężniejszych borni w grze. Trafienie w wystrzeloną wcześniej kulę plazmy powoduje jej wybuch, tzw. combo, skutkujący bardzo dużymi obrażeniami.



      Pierwszy tryb strzału: pojedynczy promień energii, którym mozna strzelać również na długie dystanse, jednakże opóźnienie i mniejsze obrażenia niż stał ze snajperki powodują, że nadal snajperka lepiej nadaje się do tego celu.
      Drugi typ strzału: wolno orbitująca kula plazmy, zadająca trochę większe obrażenia niż skupiona wiązka pierwszego trybu. Możliwe jest jej zestrzelenie strumieniem energii z pierwszego trybu w celu wywołania potężnego wybuchu (combo).
      Obrażenia przy trafieniu: 60hp przy trafieniu pierwszym trybem, do 247hp przy trafieniu combem z bliskiej w bliskiej odległości od przeciwnika.
      Tips & tricks: broń idealnie nadaje się do przewidywania - dobrze wykonane combo w wyjściu z korytarza, w którym akurat pojawi się przeciwnik w większości wypadków powoduje, że nie ma co z niego zbierać.

    5. Pulse Gun
      Pistolet plazmowy, potocznie zwany "spawarką".



      Pierwszy tryb strzału: niewielkie kulki plazmy poruszające się z dużą prędkością, wystrzeliwane z umiarkowaną prędkością.
      Drugi typ strzału: silny strumień plazmy o średnim zasięgu, dużo bardziej efektywny od kulek z pierwszego trybu na średnie i krótkie dystanse.
      Obrażenia przy trafieniu: 30hp przy trafieniu każdą kulką, średnio ok. 108hp na sekundę przy strumieniu w drugim trybie.
      Tips & tricks: ciągła zmiana odległości od przeciwnika zwiększa obrażenia (w przypadku stałej odległości obrażenia maleją w czasie).

    6. Ripper
      Wyrzutnia dysków balistycznych ;)



      Pierwszy tryb strzału: ostre jak brzytwa dyski, wystrzeliwane z umiarkowaną prędkością, które odbijają się od scian do 6x, zanim nie trafia przeciwnika.
      Drugi typ strzału: wolniejsze dyski, które wybuchają przy kontakcie ze ścianami, podłogą lub przeciwnikiem.
      Obrażenia przy trafieniu: 45hp przy trafieniu w pierwszym trybie, 157hp przy trafieniu w głowę (Head Shot), do 52hp przy bezpośrednim trafieniu w drugim trybie.
      Tips & tricks: Ripper z powodzeniem zachowuje się jak mini Rocket Launcher - jeśli chcesz skorzystać z tej właściwości w walce na krótkie i średnie dystanse strzelaj w sciany lub podłogę obok przeciwnika.

    7. Minigun
      Karabin maszynowy, korzystający z tej samej amunicji co Enforcer.



      Pierwszy tryb strzału: pociski wystrzeliwane ze średnią prędkością.
      Drugi typ strzału: pociski wystrzeliwane z dużo większą prędkością, lecz mniejszą celnością.
      Obrażenia przy trafieniu: 15-21hp za każde trafienie.
      Tips & tricks: drugi tryb mini przydatny jest szczególnie na niewielkie odległości, lecz trzeba się liczyć z dużym zużyciem amunicji.

    8. Flak Cannon
      Skrzyżowanie typowego shotguna z granatnikiem.



      Pierwszy tryb strzału: jak shotgun, wystrzeliwujący 8 szrapneli.
      Drugi typ strzału: granat odłamkowy wystrzeliwany po łuku, rozpryskujący się na 5 szrapneli po uderzeniu w przeszkodę.
      Obrażenia przy trafieniu: 24hp za każdy szrapnel, który trafi w przeciwnika, 105hp + 5*24hp za bezpośrednie trafienie drugim trybem.
      Tips & tricks: Zabójczy na krótkie dystanse, można się nim ostrzeliwać "zza rogu".

    9. Rocket Launcher
      Wyrzutnia rakiet połączona z granatnikiem, umożliwająca załadowanie i równoczesne wystrzelenie do 6 rakiet/granatów.



      Pierwszy tryb strzału: tryb rakietnicy. Przytrzymanie przycisku strzału przez dłuższy okres czasu powoduje ładowanie kolejnych rakiet - po jego puszczeniu wystrzelimy wszystkie na raz. Uwaga: po załadowaniu 6 rakiet nastepuje automatyczny wystrzał.
      Drugi typ strzału: tryb granatnika. Granaty wyrzucane są po łuku i wybuchaja po chwili lub w momencie kontaktu z przeciwnikiem. Przytrzymanie przycisku strzału przez dłuższy okres czasu powoduje ładowanie kolejnych granatów - po jego puszczeniu wystrzelimy wszystkie na raz. Uwaga: po załadowaniu 6 granatów nastepuje automatyczny wystrzał.
      Obrażenia przy trafieniu: do 112hp przy bezpośrednim trafieniu pojedynczą rakietą. Do 120hp przy bezpośrednim trafieniu pojedynczym granatem.
      Tips & tricks: na średnie i krótkie dystanse najlepiej strzelać rakietami tak, aby trafiły w ścianę/podłogę w okolicy przeciwnika.
      Dłuższe przytrzymanie celownika na przeciwniku powoduje zmianę celownika w czerwony znacznik - rakiety wystrzelone w tym momencie stają się rakietami samo-naprowadzającymi.
      Naciśnięcie i przytrzymanie przycisku strzału drugiego trybu w momencie zwalniania przycisku strzału pierwszego trybu po załadowaniu kilku rakiet, powoduje, że skupiają się one w jednym punkcie. Analogicznie dla trybu granatnika.

    10. Sniper Rifle
      Karabin snajperski. Jedna z najpotężniejszych broni w grze.



      Pierwszy tryb strzału: pojedynczy pocisk o dużej sile rażenia i dalekim zasięgu.
      Drugi typ strzału: zbliżenie. Im dłużej przytrzymasz przycisk, tym większe powiększenie uzyskasz. Powrót do normalnego trybu po ponownym naciśnięciu przycisku.
      Obrażenia przy trafieniu: 67hp trafienie w sylwetkę gracza, 150hp trafienie w głowę gracza (Head Shot).
      Tips & tricks: staraj się celować w głowę, chyba że wiesz, że przeciwnik ma mało HP. Staraj się naciskac spust tylko wtedy, gdy jesteś pewien, że trafisz. Broń dobrze spisuje się na dalekie i średnie dystanse, przy mistrzowskim opanowaniu również na krótkie.

    11. Redeemer
      Kieszonkowa wyrzutnia pocisków atomowych ;)
      Na większości serwerów broń ta, ze względu na swoją siłę rażenia, jest wyłączona.



      Pierwszy tryb strzału: rakieta o dużym polu rażenia, zabijająca wszystko w swoim zasięgu.
      Drugi typ strzału: możliwość zdalnego sterowania pociskiem i zdalnego odpalenia go w dowolnym momencie.
      Tips & tricks: w czasie zdalnego sterowania rakietą Twoja postać stoi bezbronnie w miejscu - przed skorzystaniem z tego trybu warto się dobrze ukryć.
      Lecący pocisk z radeemera można zestrzelić (najłatwiej za pomoca combo z shocka) - wtedy nie czyni on wielkich szkód.

    12. Translocator
      Urządzenie teleportujące.
      Na większości serwerów broń ta jest wyłączona.



      Pierwszy tryb strzału: wystrzeliwuje dysk określający miejsce, do którego potem teleportuje się Twoja postać (w momencie naciśnięcia przycisku strzału drugiego typu). Ponowne naciśnięcie przycisku (bez teleportacji) powoduje "przywołanie" dysku z powrotem do urządzenia - w celu korekty poprzedniego strzału.
      Drugi typ strzału: teleportacja do wystrzelonego wcześniej dysku.
      Tips & tricks: wystrzelony dysk można zostawić na dowolnie długi okres czasu - zostaw go w "bezpiecznym miejscu", do którego w razie kłopotów sie teleportujesz, znikajac przeciwnikowi z zasięgu wzroku.
      Pozostawiony dysk może zostać zniszczony przez przeciwnika (najłatwiej to zrobić combem z shocka, albo paczką rakiet z rakietnicy) - próba teleportacji do zniszczonego modułu powoduje natychmiastową śmierć. Śmiercią również kończy się próba zdalnego przywołania takiego modułu - jedynym ponownym sposobem na odzyskanie możliwości teleportacji w przypadku zniszczonego dysku jest zebranie go poprzez przejście po nim (analogicznie do zbierania apteczek, broni, amunicji itp.).
      Translocator daje możliwość zabicia każdego przeciwnika, niezależnie od poziomu hp i pancerza - wystarczy trafić go dyskiem i telportować się w tym samym momencie - Ty pojawiasz się w miejscu gdzie był on, a on rozpryskuje się na kawałki.
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  5. #4
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    III. Kluczowe pick-upy
    1. Shield belt (pas)
      Pas zapewnia 150pkt ochrony i absorbuje 100% otrzymanych obrażeń, co oznacza, że dopóki masz pas, obvrażenia będą najpierw odliczane z pkt dodanych przez pas.
      Respawn pasa następuje co 54,5s.



    2. Armor (zbroja)
      Zbroja zapewnia 100pkt ochrony i absorbuje 75% otrzymanych obrażeń, co oznacza, że jeśli otrzymasz 100pkt obrażeń, to wartość ochrony zbroi zmniejszy się do 75pkt, a z życia ubędzie Ci 25pkt.
      Respawn zbroi następuje co 27,3s.



    3. Thigh Pads (pady)
      Pady zapewniają 50pkt ochrony i absorbują 50% otrzymanych obrażeń, co oznacza, że jeśli otrzymasz 50pkt obrażeń, to wartość ochrony padów zmniejszy się do 25pkt, a z życia ubędzie Ci 25pkt.
      Respawn padów następuje co 27,3s.



    4. AntiGrav Boots (buty antygawitacyjne)
      Buty pozwalają na znacznie wyższe niż normalnie skoki, a dodatkowo zapewniają znaczną redukcję obrażeń przy upadkach z dużych wysokości (często nawet aż do zera). Buty pozwalają na 3 skoki, po czym automatycznie znikają
      Respawn bytów następuje co 27,3s.



    5. Damage Amplifier (wzmocnienie broni)
      Po jego wzięciu wszystkie bronie zadają trzykrotnie większe obrażenia. Broń gracza posiadającego wzmocnienie świeci silną fioletową poświatą, która jest widoczna nawet przez cieńkie ściany, jeśli przechodzi on blisko nich. Na najpopularniejszych ustawieniach gry efekt ten trwa 27s.
      Respawn wzmocnienia następuje co 109,1s.
      Na wielu serwerach wzmocnienie jest wyłączone.



    6. Big Keg O' Health
      Apteczka o wartości 100pkt życia.
      Respawn następuje co 90,9s.



    7. Invisibility (niewidzialność)
      Czyni gracza praktycznie przeźroczystym co utrudnia (lecz nie uniemozliwia) dostrzeżenie go.
      W najpopularniejszych ustaiweniach gry efekt ten trwa 45,5s, a respawn niewidzialności następuje co 109,1s.

    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  6. #5
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    IV. Dodging

    Dodging to unikalny, niespotykany w żadnej innej grze FPS (a przynajmniej ja nie słyszałem jeszcze o takiej grze), mechanizm, pozwalający na szybki odskok w dowolnym z czterech kierunków. Dodging jest de facto skokiem o dużo niższej wysokości niż normalny skok, ale pozwalającym na szybkie pokonanie znacznie większej, niż przy normalnym skosku, odległości.

    Dodging przydaje się do unikania pocisków (np. lecących w Twoją stronę rakiet), albo skakania w miejsca niedostępne za pomocą zwykłego skoku (np. skoki z kilku miejsc mapy na kładkę z pasem na Decku16).

    Aby wykonać dodging musisz szybko dwukrotnie nacisnąć dowolny z klawiszy kierunku ruchu.
    Dodgingi w przód dla innych graczy widoczne są jako salta, jednakże gracz wykonujacy dodging nie widzi tego w ten sposób.

    Dodging jest to jedna z podstawowych umiejętności, które powinieneś opanować, jeśli chcesz poważnie myśleć o graniu w UT.

    Dodging można zaobrserwować na tym filmiku, od ok. 30s (sorki za napisy, ale nie mogłem znelźć żadnej rozsądnej wersji w normalnym języku).

    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  7. #6
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    V. FAQ

    Q: Jak obejrzeć swoje statystyki w trakcie gry?
    A: W domyślnych ustawieniach za pomocą klawisza "F1".

    Q: Jak otworzyć konsolę?
    A: Za pomocąż klawisza tylda: "~".

    Q: Jak mówić do innych?
    A: W domyślnych ustawieniach za pomocą klawisza "t".
    Jest to skrót do komendy "Say". Można też otworzyć konsolę i wpisać: Say wiadomosc_tutaj.

    Q: Jak w trybie CTF/DM/DOM mówić tylko do członków swojej drużyny?
    A: W domyślnych ustawieniach za pomocą klawisza "y".
    Jest to skrót do komendy "TeamTalk". Można też otworzyć konsolę i wpisać: TeamTalk wiadomosc_tutaj.

    Q: Jak podłączyć się jako spectator (widz)?
    A: http://torg.pl/showthread.php?416961...=1#post6327626
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  8. #7
    Avatar Jerem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Warszawka
    Wiek
    29
    Posty
    2,440
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    spleen jest za dobry, zglaszam protest *.*

  9. #8
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    cos tam umiem, nikt nie mowil, ze bedzie latwo :)
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  10. #9
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    2,962
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Wynik -27, no problem :D
    Fajnie by było w więcej osób pograć, tak z 10 - fragi everywhere :D

  11. #10
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    max na serwerze poki co bylo 4osoby, ale moze jeszcze czesc osob nie wie...
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  12. #11
    Avatar camile
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    243
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Chętnie zagram. Patrzę - ktoś tam na serwie jest, ssie mi się UT, pobrany, a tu już po grze. Może na początek ustalić jakieś godziny, gdzie wszystkim będzie najwygodniej, żeby rozkręcić interes?

    @down
    chętnie wbiję, ale dopiero koło 21 wracam do domu
    Ostatnio zmieniony przez camile : 31-08-2012, 01:12

  13. #12
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    6
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    ja zwykle moge w godzinach 18-23.
    mozemy sie jutro na 18 umowic :)
    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  14. #13
    Avatar eRbe
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    1,023
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jestem pelen podziwu
    rewelacyjny pomysl zarowno z UT jak i CS
    oby tak dalej


    oczywiscie na sto procent dzis wpadne na troche pograc w obie gry


    im glad


    @chce wlaczyc gre po zainstalowaniu gry i patcha oraz po skopiowaniu cracka, a tam:



    mam windowsa 7, probowalem odpalac ze zgodnoscia xp z service packiem i jako administrator, ciagle to samo
    Ostatnio zmieniony przez eRbe : 31-08-2012, 18:34

  15. #14
    Avatar Aboroth
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    In the court of the Crimson King
    Posty
    1,853
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Sciagnales wersje GOTY z TPB ?
    "Blues is easy to play, but hard to feel."

  16. #15
    Avatar Kucyk
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    3,586
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    elec too op

    nerf him plx

    Kazdy 1-3 fragi, elec juz 30 XD

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. 7.4 tournament 1vs1 na zasadach jak w boksie
    Przez Legendary Bobas w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-08-2019, 17:42
  2. Pythera - zagraj z nami!
    Przez Rafix w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-09-2015, 11:49
  3. WoW 2.4.3 TBC - torgu, zagraj z nami!
    Przez Aien w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 99
    Ostatni post: 31-08-2015, 13:48
  4. =Unreal Tournament= Powraca w wielkim stylu!
    Przez Heinrich Maneuver w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-04-2015, 20:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •