shadow007 napisał
Nikt nie mówi, że paladyn ma problemy z zarabianiem. Ale w porównaniu do reszty zarabia jednak najsłabiej.
Druga sprawa, że "profit kilku k" to rzecz względna, bo nie wiem czy masz na myśli "na 2 bp boltów kilka k profitu" czy na "1k boltów".
Zresztą, nadal nie wiem jak wy to robiliście. Jakieś czary. Sam na 2bp boltów na kopalniach wewnętrznych w kazoo (soldy i guardy) zarobiłem jakieś 20k. Odliczając koszt boltów od graczy zostało jakieś ~10-12k zysku. Wszystko to na ~40 lvl z ~73 distem.
Ty na podstawie jednej miejscówki uważasz, że paladyn zarabia najsłabiej, spoko. To jest kwestia miejscówki, a nie tego, że jesteś paladynem. Sorc/druid/knight na guardach na tym samym levelu zarobiłby pewnie jeszcze mniej. Poza tym nie wiem czemu nie używałeś strzał, ale mniejsza o szczegóły.
Porównaj skillowanie palka i reszty. Druid/sorc może usiąść raz na 15 minut i tylko hotkeye na runy kliknąć, knight zmienić raz na jakiś czas slime'a, a paladynem? Musisz non-stop siedzieć i podnosić te speary, co 8-10 rzutów zmienić monka na drugiego i liczyć na to, że się uleczy zanim drugiego red hp zjedziesz.
Co nie znaczy, że skillowanie jest niemożliwe - jak wcześniej napisałeś. Z tym slimem "raz na jakiś czas" to w ogóle mnie rozwaliłeś :D Zresztą paladynem w ogóle nie trzeba trenować tak naprawdę.
Czyli według Ciebie nie ma różnicy między 25 paladynem 85 distem, a 25 paladynem 65 distem w zarabianiu gp'ków? Odpowiedz sobie sam.
Co ty pieprzysz? Napisałem, że level ma wpływ na expienie - odpowiedziałeś "level nie ma znaczenia, bo hity zależą od skilli". Napisałem "tak, hity zależą od skilli, ale level ma wpływ na to i na to" - odpowiedziałeś "to twoim zdaniem skille nie mają znaczenia?". Kurwa, czy ty w ogóle czytasz co ja piszę?
I wiadomo, że pisząc o tym zarabianiu 5k/h 25 palkiem nie miałem na myśli ani takiego z distem 90 ani 45, tylko takiego, który mieści się w normie. Sam miałem na tym lvlu dist z 60 pewnie.
Chodzi mi o fakt, że usilnie chcesz przyjąć, że każdy będzie nosił co wylootuje. I ciągle się tego trzymasz.
No czyli jednak nie czytasz, szkoda.
A jednak pisałeś, że EK jest w ogóle nie potrzebny do huncenia czegokolwiek, bo "3 RP poradzi sobie znacznie lepiej".
Nie pisałem, że jest/będzie niepotrzebny, tylko że usunięcie questów nie spowoduje, że będzie bardziej potrzebny. (cytex pisał, że rzekomo zwiększy to zapotrzebowanie na knightów)
Mówisz? Ten sorc/druid z garstką hp jak go coś dopadnie to będzie kwestia kilku-kilkunastu hp czy przeżyje. Sam paladynem na ~50lvl miałem kilka momentów z kochanymi stalkerami, które mnie zablokowały + 2 vampiry na klate. Zdarza się? Zdarza. Raz nawet zostało mi równe 5hp.
Ale pewnie z scalakiem i chain legami "bym nie odczuł różnicy", co dopiero jakiś sorc/druid.
Paladyn w ŻADEN SPOSÓB NIE ODCZUJE tego usunięcia questów, do cholery! Bo w jaki niby sposób odczuje? Że na 40 lvlu będzie miał plate armor zamiast noble/knight? Twoim zdaniem taką wielką różnice to sprawi, że będzie wolniej expił? (przypominam, że kolega cytex uważa, że usunięcie questów wpłynie na szybkość expienia wszystkich profesji)
Ja jakoś do 30 lvla biegałem w chain legach i nie przeszkadzało mi to w niczym (potem poszedłem na orc land i wziąłem brass legi z lidera), nie powodowało, że expiłem wolniej.
Reasumując, usunięcie questów:
-nie spowoduje większego zapotrzebowania na knightów
-nie sprawi, że wszyscy będą expić wolniej, tylko że na początku serwera knight będzie expić wolniej (przez to, że bronie będą trudniej dostępny i także - choć w mniejszym stopniu - tarcze i elementy zbroi)
-nie poprawi ekonomii serwera, która zależy od ilości przybywających graczy - jeśli liczba zdobywanych itemów będzie przekraczać liczbę nowych graczy to podaż przerośnie popyt i ceny polecą na łeb, co jest na pewnym etapie nieuniknione, dlatego cipsoft musiał wprowadzić djinny - usunięcie questów zmieni tyle, że (na początku serwera) podaż będzie mniejsza jeśli chodzi o itemy questowe, więc ceny będą wyższe, ale po pewnym czasie i tak ukształtują się na tym samym poziomie
-nie spowoduje, że np. huncenie banshee stanie się opłacalne
-może spowodować, że więcej ludzi będzie chcialo huncić hero, bk, dle itp., jednak przy odpowiedniej ilości graczy i tak miejscówki te będą często zajęte także bez usuwania questów
-może spowodować, że gra będzie ciekawsza w pierwszych dniach/tygodniach istnienia serwera, po dłuższym czasie wszystko wróci do normy (podobnie jak ceny itemów), a nawet w późniejszym etapie może uczynić grę nieco nudniejszą przez brak wyzwań typu banshee quest
Zakładki