Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Przeniesienie numeru

  1. #1
    Avatar Halunek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Szczyt
    Wiek
    30
    Posty
    4,864
    Siła reputacji
    18

    Domyślny Przeniesienie numeru

    Dzis skonczyla mi sie umowa w Orange i mame podpisala umowe z T-mobile. Dostalem taki kwitek aktorym jest napisane, ze mam wpisac *100*14 cyfrowy kod#
    i po zrobiniu tego wyskakuje mi komunikat "nie udalo sie tego zrobic"
    co robicz
    The object of life is not to be on the side of the majority, but to escape finding oneself in the ranks of the insane.
    Marcus Aurelius

  2. #2
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    35
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    T-mobile
    pozostaje modlić się (próbować za jakiś czas do skutku)
    to nic niezwykłego, że coś u nich nie działa, zwłaszcza zaraz po przeniesieniu
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  3. #3

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Myszków
    Wiek
    32
    Posty
    2,793
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Często przy podpisaniu umowy mają czas do 24/48h żeby ci się wszystko aktywowało. Jak nie to zostaje dzwonić na biuro obsługi

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Dzzej
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    8,971
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Przede wszystkim, dzwonisz do T-Mobile, a nie wbijasz na forum i pytasz ludzi, którzy generalnie nie mają o tym pojęcia i nie mają dostępu do systemów, w których jednoznacznie będzie pokazane dlaczego Ci nie działa.

    Prepaid czy postpaid? Jeżeli postpapid, a dziś skończyła się umowa i dziś podpisałeś nową u innego operatora to prawdopodobnie masz miesięczny okres wypowiedzenia czyli de facto przeniesienie nastąpi za miesiąc.

    ###
    Also, Google nic nie mówi o kodzie *100*14 cyfr#. Taki kod jest w Play i odpowiada za doładowanie konta. W T-Mobile jest to *111*14 cyfr#.

    Cytuj zakius napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pozostaje modlić się (próbować za jakiś czas do skutku)
    to nic niezwykłego, że coś u nich nie działa, zwłaszcza zaraz po przeniesieniu
    Tak naprawdę to w każdej sieci jest to samo. Przeniesienie trwa do 24h o ile kolega wie kiedy owe przeniesienie ma nastąpić.
    Ostatnio zmieniony przez Dzzej : 15-03-2016, 12:10

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Przeniesienie numeru
    Przez Suek w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-06-2016, 07:12
  2. Zablokowanie numeru
    Przez Żółw w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-10-2012, 17:52
  3. Przenoszenie numeru
    Przez Xidos w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:38
  4. Nie ma takiego numeru ? Wtf
    Przez Holczan w dziale Urządzenia mobilne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-04-2012, 20:29

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •