Reklama
Strona 22 z 263 PierwszaPierwsza ... 1220212223243272122 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 316 do 330 z 3941

Temat: Co? Gdzie? Jak? Czyli jaki telefon kupić! [CZYTAJ PIERWSZY POST!]

  1. #316
    Avatar Entex
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Tczew
    Posty
    856
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj cysio528 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1.tutaj nie wiem czy cos sie poprawilo, wiec powiem tylko ze to moze byc problem.
    Póki nie zmienią - masakra. >_<
    3. iphone nie ma kart pamieci a osiaga znakomite wyniki sprzedarzy. osobiscie nie uwazam tego za jakas wielka wade, nie widze potrzeby zmieniania kart pamieci oraz uzywania czytnikow kart o ile polaczenie przez kabel zapewnia akceptowalna predkosc
    iPhone to iPhone. Konkretna marka, konkretny produkt. Od typowego smartfona jedna oczekuje się, żeby miał ten slot. Fakt faktem, pojemność dysku min. 8GB powinna wystarczyć w zupełności przeciętnemu userowi, ale jednak karta to zawsze większa funkcjonalność.

    5. ta opcja jest dostepna chyba tylko na androidzie i to nie zawsze. da sie uzywac innych przegladarek i odtwarzaczy, ale jezeli np mamy program endomodo (sport tracker czy jakos tak), ktory ma opcje odtwarzania muzyki i zapisywania na jakim etapie trasy sluchalismy jakiej piosenki, ma on mozliwosc uzywania tylko podstawowego odtwarzacza, nie da sie uzyc np amp, przynajmnej ja takiej opcji nie znalazlem.
    Nie masz racji. W WM 6.5 też jest dostępna. Jeden ze wspomnianych aspektów w ktorych wp7 przegrywa z protoplastą :P

    6. o ile kojarze to mieli to wprowadzic, o ile juz nie wprowadzili
    W najnowszej wersji jest na bank. Jak wcześniej to nie wiem.

    7. tak, to wada, ale mysle ze tak jak w przypadku iphona, bedzie mozliwosc zlamania systemu. poza tym dla tych co kupuja oryginalne aplikacje to nie powinien byc zaden problem. a co do tego przykladu z gg to nie widze potrzeby uzywania palringo jezeli gg jest bezplatne
    Cóż, zapewne masz rację. Nie mniej jest to utrudnienie, bo jeśli chciałbym wgrać sobie jakąś aplikację to albo musiałbym za to płacić, albo lecieć do najbliższego spota/kumpla z wifi (biorąc pod uwagę, że nie chciałbym tracić gwarancji). No, chyba, że synchro będzie działać jak w wm 6.5 - podłączenie do kompa daje dostęp do sieci poprzez usb.

    8. po raz kolejny iphone-zyje bez tego. co do trybu pamieci masowej to jest to wygodne, ale mozna bez tego zyc, o ile bedzie dobry transfer plikow.
    Ale to niewygodne. Patrz wyżej.

    9. bezsensowny argument, nie wiem co on ma do rzeczy. dlaczego zupelnie nowy system mialby byc dostepny na telefonach z poprzednim systemem? wp 7 ma tylke wspolniego z wm6.5 ile android z wm 6.5. rownie dobrze mozna twierdzic ze wada androida jest to ze nie mozna go wgrac na urzadzeniach z wm 6.5 (choc i tak na niektorych mozna)
    Android jest portowany na wiekszość telefonów z wm. HTC HD2 doczekał się nawet wersji NAND. (Szkoda, że projekt dla Touch Pro nie ruszył od 3 miesięcy...)
    Poza tym nie chodzi tu o coś takiego, a o wsparcie microsoftu dla starszych modeli. Część telefonów z WM 6.1 dostała upgrade do 6.5. Typ czepia się, że w tym przypadku nie ma czegoś takiego.
    10. a np galaxy s i albo ii nie dorownywal cena iphonowi podczas premiery? kolejny bezsensowny argument. telefony sa z gornej polki i nie mozna oczekiwac ze beda tanie. widocznie system jest skierowany do bardziej zaawansowanych i bogatszych uzytkowanikow.
    Wiesz... Ja na ten przykład nigdy specjalnie nie lubiłem iPhonów, bo jednak to co oferują sprzętowo, można mieć za góra 3/4 ich ceny od innego producenta... Chociaż nie powiem, że nie , są pewne rzeczy, które całkiem nieźle argumentują jednak zakup produktu Apple.

    aha i zeby nie bylo, nie jestem fanboyem microsoftu i wm7, a tego ostatniego nawet nie lubie, ale nie widze sensu twierdzenia ze system jest zly. do moich wymagan po prostu sie nie sprawdzi i nie odpowiada mi interfejs. nie lubie tego cisniecia ludzi z androidem po innych systemach, nieswiadomych tego ze ich system jest slaby, slabszy od tych po ktorych cisna.
    To źle upatrzyłeś sobie "przeciwnika" do dyskusji. WM 6.5 here ;)
    poza tym wp 7 sie dopiero rozwija, tak samo jak za czasow premiery androida, nikt nie wrozyl mu sukcesu, a teraz jest w czolowce. chociaz zawsze jest opcja ze skonczy tak jak bada os. ale watpie, przy takim nakladzie srodkow od microsoftu i nokii raczej nie upadnie tak szybko.
    Wiesz... Korzystam z WM od paru miesięcy i nie narzekam na nic prócz tego, że wsparcie już dawno sie skończyło. WP7 ma potencjał, ale jak widać ma jeszcze sporo niedociągnięć, które mogą jednak skutecznie uniemożliwić zawojowanie rynku. Jak już powiedziałem - rewolucji (jak na razie) nie ma.
    Ostatnio zmieniony przez Entex : 01-08-2011, 19:21

  2. #317
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    nie twierdze ze ty jestes tym fanboyem andorida, tylko ten artykul mi na taki wyglada i w tych komentarzach tez da sie to zauwazyc;)
    co do iphonow, podobnie jak np symbiana, sprzety te nie wymagaja jakiegos kosmicznego hardware do sprawdnego dzialania, poniewaz sa to systemy lzejsze i dobrze zoptymalizowane (tu w symbianie nie zawsze). iphone 4 chodzi baardzo dobrze na tym sprzecie co ma, gry tez chodza bardzo dobrze.
    a co do braku wsparcia na wm, to xda juz nie wspiera wm? jak ja mialem htc hermesa to pomimo oficjalnego 5.0 bez problemu smigal 6.5, m in dzieki xda. poza tym bez wsparcia tez da sie zyc, mam iphone'a 2g i wciaz to bardzo dobry sprzet, uzywa mi sie go lepiej niz milestone i desire, pomimo ze sa sporo nowsze;)

    mysle ze dalsze wyklocanie sie nad wyzszoscia jednego systemu nad drugim nie ma sensu, kazdy wezmie ten co mu bardziej odpowiada

  3. #318
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Byłem w sumie zdecydowany na bladego, ale nie mają go na magazynach więc dupa. Który najlepszy z tych? ;d

    HTC Wildfire S
    Motorola Milestone (faworyt)
    Samsung S8530 Wave II (raczej nie, bo ma Badę)

  4. Reklama
  5. #319
    Avatar Vadim
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    4,967
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Byłem w sumie zdecydowany na bladego, ale nie mają go na magazynach więc dupa. Który najlepszy z tych? ;d

    HTC Wildfire S
    Motorola Milestone (faworyt)
    Samsung S8530 Wave II (raczej nie, bo ma Badę)
    Tego Samsunga odrazu skresl.
    Motorola lub HTC... Musisz sam wybrac, czy wolabys qwerty miec czy obedziesz sie bez niego ;p Dla mnie klawiatura fizyczna to wielki plus, wygodniej sie pisze esy, i wgl.

  6. #320
    Avatar Krzys Nemptor
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    ijo ijo
    Wiek
    33
    Posty
    125
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Nie ma zadnego Blackberry w pierwszym poscie, moze mi ktos powiedziec cos wiecej na temat ich uzytkowania ? Bo moja siostra mowi tylko, ze jest fajny, a to mi nie styka ...

  7. #321
    Avatar termere
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    10
    Posty
    4,073
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Chcę kupić telefon , moje wymagania to , dobry odtwarzacz muzyki, duzo bajer, gry, internet

    Cena ok 500 zł

    Zastanawiam się nad xperia X8 a TOUCH DIAMOND HTC. Co o tym myślicie , może polecicie mi coś innego , help plx.

    Fajnie jeśli można było by czytać e-booki.
    Ostatnio zmieniony przez termere : 04-08-2011, 23:43

  8. Reklama
  9. #322
    Avatar Vadim
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    4,967
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj termere napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chcę kupić telefon , moje wymagania to , dobry odtwarzacz muzyki, duzo bajer, gry, internet

    Cena ok 500 zł

    Zastanawiam się nad xperia X8 a TOUCH DIAMOND HTC. Co o tym myślicie , może polecicie mi coś innego , help plx.

    Fajnie jeśli można było by czytać e-booki.
    Na prawde, radze Ci dozbierac z 100-200zl i kupic Wildfire S. Touch Diamond to juz przezytek. A taki Wildfire S to juz ma wszystko, spokonie ebooki mozesz czytac, spoko odtwarzacz muzyki, bajery, itp ;p

  10. #323
    Avatar Entex
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Tczew
    Posty
    856
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj termere napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chcę kupić telefon , moje wymagania to , dobry odtwarzacz muzyki, duzo bajer, gry, internet

    Cena ok 500 zł

    Zastanawiam się nad xperia X8 a TOUCH DIAMOND HTC. Co o tym myślicie , może polecicie mi coś innego , help plx.

    Fajnie jeśli można było by czytać e-booki.
    Jak rozważasz Diamonda i masz taki budżet, to lepiej już pełny komplet Touch Pro. Nie mam problemu z tym, co wymieniłes, ebooki czytam dość często + odtwarza filmy w divx, czego nie umieją androidy o podobnej specyfikacji.
    W sumie na tej półce cenowej znajdziesz pewnie lepszy model, choćby Touch Pro 2.

  11. #324
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Vadim napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na prawde, radze Ci dozbierac z 100-200zl i kupic Wildfire S. Touch Diamond to juz przezytek. A taki Wildfire S to juz ma wszystko, spokonie ebooki mozesz czytac, spoko odtwarzacz muzyki, bajery, itp ;p
    nie no smiechlem. wildfire s ma dobry odtwarzacz muzyki? ciekawe.
    jak kazesz mu dozbierac 200 zl i wybrac wildfire s to lepiej juz nic nie pisz.

    do 500 zl:
    omnia hd, wave.
    omnia hd- delikatnie lepsza muzycznie, choc nie duzo, wyswietlacz wiekszy o 0.4", maaasa modyfikacji, bardzo dobre wykonanie. bajery znajdziesz, gry tez.
    wave- muzycznie minimalnie gorszy, choc to i tak najwyzsza polka. wykonany idelnie, z metalu. do netu ujdzie, gier najnowszych troche jest. baaaardzo wydajny. mozesz popszpanowac androidem, ktorego chlopaki z xda juz postawili na nim.

    nastepnym telkefonem spelniajacym wymagania jest x10 (zwykla, duza). jak chcesz cos wiedziec wiecej to pisz.

    #Krzys Nemptor
    a co chcesz wiedziec o nim?

  12. Reklama
  13. #325
    Avatar termere
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    10
    Posty
    4,073
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jednak się rozmyśliłem i stwierdziłem , że nie potrzebuję takiego telefonu. Z internetu będę raczej korzystać bardzo rzadko i chcę mieć tylko taką możliwość aby normalnie się połączyć.

    Miałem kiedyś Nokie X3 jednak wpadła mi do śniegu ;d ,całkien fajny telefonik , może polecicie mi coś z 'normalnych' nawet na symbianie albo windowsie

    Normalna klawiatura,qwerty albo dotyk hmm.
    Ostatnio zmieniony przez termere : 06-08-2011, 13:24

  14. #326
    Avatar Yetiii
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Reykjavik
    Wiek
    31
    Posty
    529
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    siema , nie wiem czy to odpowiedni temat , ale spróbuję. Mam Nokię C3. Gdy jestem połączony z WiFi i oglądam jakiś film na yt , to ciągnie mi pieniądze z konta , natomiast przy przeglądaniu stron internetowych , normalnie korzysta z sieci... Czym to jest spowodowane , i czy można to wyłączyć?
    [URL="/[/URL]


  15. #327
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jak na symbianie przegladasz to uzywa real playera. Real player ma domyslnie w ustawieniach ze pobiera dane przez 3g/gsm. Musosz wejsc w to i tam bedzie opcja zmiany na wifi. On powinien byc w multimediach czy cos.

  16. Reklama
  17. #328
    Avatar Yetiii
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Reykjavik
    Wiek
    31
    Posty
    529
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @up
    Znalazłem odtwarzacz , i zrobiłem coś takiego:
    opcje->więcej->pobieranie->ustaw. transm. strum->konfiguracja->(są do wyboru :domyślne , konfiguracja play ,play)wybrałem domyślne...
    Dobrze zrobiłem ,czy coś zjebałem ;s?
    [URL="/[/URL]


  18. #329
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Raczej dobrze, teraz powinno byc ok. Ale dla pewnosci odpal cos krotkiego i sprawdz czy nie zre. Ale jak bedziesz poslaczony do wifi to powinno isc przez wifi

  19. #330
    Avatar Xidos
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Ruda Śląska
    Wiek
    29
    Posty
    541
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    panowie potrzebuje telefonu (tylko z androidem) 900-1000zl, moim faworytem jest SGS, swietny wyswietlacz i ogolnie b. dobre bebechy, jedyny minus jak dla mnie to brak flesha w aparacie, jest jakis zamiennik w tej samej cenie? (tylko android jak mowilem)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Hip-Hop [czytaj pierwszy post]
    Przez ya %f w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 2134
    Ostatni post: 14-06-2018, 16:56
  2. Gdzie kupic gp przez telefon ( DaoPay)
    Przez #VaRiaT# w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-10-2014, 07:02
  3. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 07-07-2014, 08:53
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-01-2014, 12:39
  5. Newsy w dziale - czytaj ostatnie posty
    Przez Blus w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 02-09-2013, 16:45

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •