Każde mmo można traktować jak pay to win , każda gra gdzie występuje jakaś waluta za która możesz coś kupić i stać się lepszym jest pay to win, ale jak bardzo. PTW marginalny problem jeśli porównamy to do współczesnej tibi, oraz wiekszości aktualnych mmo
"Przecież jak dany char ciągle dostaje runy nie płacąc za nie nic w grze, no to albo kupuje za eurasy albo napierdala na mc. " A w jaki sposób to udowodnisz nie wychodząc poza grę, a jeśli faktycznie dostaje od kolegi za fraje? Oraz dlaczego tak bardzo chciał byś z tym walczyć i uważasz że by to w czymś pomogło , bo IMO miało by to negatywny skutek zabieranie pewnej części swobody, prywatności graczy. Chciał byś mieć kamery zamontowane wszędzie w pracy gdzie szef siedzi i ogląda każdy twój najmniejszy ruch , tutaj sobie pierdłeś i w nosie grzebałeś, tutaj prywatną rozmowe z babą odbyłeś przez telefon. Dlaczego niby miało by ci to przeszkadzać , przecież chyba jesteś w porządku to czego się boisz? Jeden admin z pewnego serwera już przekraczał pewne granice w "dobrym " celu i inwigilował swoich graczy pod pretekstem.
Jest zachowany zdrowy podział na grę i to co się dzieje poza nią. Nikt nie będzie cię inwigilował i pytał czy ten gold co się pojawił w depo to kupiony czy może dostałeś na prezent od kolegów, sharujesz i ktoś robi ci exp service , albo przeglądał twojego facebooka czy przypadkiem nie dorabiasz sobie.
NO CHYBA ŻE JEDNAK BYŚ CHCIAŁ TEGO.
Zakładki