Reklama
Strona 813 z 814 PierwszaPierwsza ... 313713763803811812813814 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 12,181 do 12,195 z 12207

Temat: Screeny z Tibiantisa :-)

  1. #12181
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Przy tworzeniu serwera nie zrobiliscie vanilla 7.4 tylko zdecydowaliscie sie na pewne zmiany bo mieliscie przyklad historyczny (real clienta) co poszlo nie tak i mozna bylo wyciagnac wnioski i wprowadzic poprawki zanim te same problemy mialy szanse spotkac tibiantisa (a tam gdzie sie nie dalo zapobiec im calkowicie, to znaczaco je opoznic).
    Wydaje mi sie naturalne ze serwer ktory stoi przez 5 lat (prawie na tej samej wersji) nie moze utrzymywac sie w homeostazie i predzej czy pozniej napotka swoje wlasne problemy ktore nie zaistnialy na normalnym kliencie. Dlaczego wiec nie wprowadzić ponownie odpowiednich korekt tylko juz nie w oparciu o historie real tibii tylko wlasna?
    To czy to wina graczy czy nie to sprawa drugorzedna pewnie w wiekszosci masz racje, chociaz z drugiej strony tez nie rozumiem ze skoro sam przyznajesz ze PA waskiej grupy niszczy calej reszcie mozliwosc gry to kurczowo trzymasz sie zeby nie zlamac danego im slowa kilka lat wczesniej ze nie bedzie ingerencji, skoro sam przyznajesz ze pluja i niszcza twoj wieloletni projekt
    Z jednej strony rozumiem podejscie transparentnosci i "jezeli nie ma idealnego rozwiazania to zachowujemy sie sprawiedliwie i sie nie wpierdalamy pozostawiajac sprawy samym sobie" ale z drugiej strony Tibiantis chyba znajduje sie juz w na tyle unikalnej sytuacji na rynku ots ze moze jednak chociaz warto byloby sie zastanowic nad unikalnym rozwiazaniem unikalnych problemow i zmienic nieco poczatkowe zasady?
    Tak na szybko przychodza mi do glowy 2 pomysly:
    -SS nie resetuje skulla i pzta
    -Straty expa/skilli/eq po detce w pvp sa redukowane w zaleznosci od roznicy lvlowej ofiary i najwyzszego lvla po stronie oprawcow
    Moze pomysly sa glupie i nieprzemyslane, pewnie tak, ale kto jak nie ty jest w stanie wymyslic lepsze rozwiazania dajace chociaz szanse wejsc na plansze nowym pionkom kiedy byczek z ekipa maja pobudowane hotele na wszystkich polach. Oczywiście wszystkie zmiany wprowadzane kierujac sie dobrem serwera

    A i zeby nie bylo ze mam bul dupy tez to nie gram na serwerze i mnie nie boli ze byczek wciska ueki w randomow ale do kawki lubie sledzic temat i mi sie nasunelo to co powyzej napisalem to se postuje.

  2. #12182

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    355
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Dodac store, oraz bany / delete za destructive behaviour

    No i nowy tibiantis wystartowac ofc

  3. #12183

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,116
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    i speedrun po great axa
    01123581321345589144233377610987159725844181

  4. Reklama
  5. #12184
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,139
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przy tworzeniu serwera nie zrobiliscie vanilla 7.4 tylko zdecydowaliscie sie na pewne zmiany bo mieliscie przyklad historyczny (real clienta) co poszlo nie tak i mozna bylo wyciagnac wnioski i wprowadzic poprawki zanim te same problemy mialy szanse spotkac tibiantisa (a tam gdzie sie nie dalo zapobiec im calkowicie, to znaczaco je opoznic).
    Wydaje mi sie naturalne ze serwer ktory stoi przez 5 lat (prawie na tej samej wersji) nie moze utrzymywac sie w homeostazie i predzej czy pozniej napotka swoje wlasne problemy ktore nie zaistnialy na normalnym kliencie. Dlaczego wiec nie wprowadzić ponownie odpowiednich korekt tylko juz nie w oparciu o historie real tibii tylko wlasna?
    To czy to wina graczy czy nie to sprawa drugorzedna pewnie w wiekszosci masz racje, chociaz z drugiej strony tez nie rozumiem ze skoro sam przyznajesz ze PA waskiej grupy niszczy calej reszcie mozliwosc gry to kurczowo trzymasz sie zeby nie zlamac danego im slowa kilka lat wczesniej ze nie bedzie ingerencji, skoro sam przyznajesz ze pluja i niszcza twoj wieloletni projekt
    Z jednej strony rozumiem podejscie transparentnosci i "jezeli nie ma idealnego rozwiazania to zachowujemy sie sprawiedliwie i sie nie wpierdalamy pozostawiajac sprawy samym sobie" ale z drugiej strony Tibiantis chyba znajduje sie juz w na tyle unikalnej sytuacji na rynku ots ze moze jednak chociaz warto byloby sie zastanowic nad unikalnym rozwiazaniem unikalnych problemow i zmienic nieco poczatkowe zasady?
    Tak na szybko przychodza mi do glowy 2 pomysly:
    -SS nie resetuje skulla i pzta
    -Straty expa/skilli/eq po detce w pvp sa redukowane w zaleznosci od roznicy lvlowej ofiary i najwyzszego lvla po stronie oprawcow
    Moze pomysly sa glupie i nieprzemyslane, pewnie tak, ale kto jak nie ty jest w stanie wymyslic lepsze rozwiazania dajace chociaz szanse wejsc na plansze nowym pionkom kiedy byczek z ekipa maja pobudowane hotele na wszystkich polach. Oczywiście wszystkie zmiany wprowadzane kierujac sie dobrem serwera

    A i zeby nie bylo ze mam bul dupy tez to nie gram na serwerze i mnie nie boli ze byczek wciska ueki w randomow ale do kawki lubie sledzic temat i mi sie nasunelo to co powyzej napisalem to se postuje.
    Problem polega na tym, że to co piszesz, to jest w dużej mierze dylemat typu zjeść ciastko i mieć ciastko. Z jednej strony ludzie chcą tibii 7.4, że wszystkimi jej słabościami i trudnościami. Z lurowaniem gsów, uhtrapami, szarpaniem się o lootbaga, także z wystrzałem adrenaliny w sytuacjach pvp. I jak zaczniesz w to ingerować, to się zesrają. A z drugiej strony, gdy ich to za bardzo dotyka, to mają wielki problem. To, co teraz proponujesz (zmniejszenie straty przy dętce w pvp) to są właśnie rozwiązania cipsoftowe, które zaczęli wprowadzać, żeby ułatwić grę casualom, a ludzie przychodzą na 7.4, bo twierdzą, że nie chcą tych ułatwień i tych zmiań. My po prostu zakładaliśmy, że mając ten przykład real tibii i wielu innych otsów, ludzie są jednak zdolni do pewnych refleksji i znajdą w tym wszystkim pewien balans, umiar. Tak, jak jeden kolega mądrze napisał. Zakładaliśmy tak także dlatego, że tworzyliśmy serwer, na którym sami chcielibyśmy grać, i pod tym kątem zawsze patrzyliśmy. Ja np. nie chciałbym, żeby administracja się wpieprzała w to, że kogoś zabiłem w grze. A sam pan wie, że lubiłem to robić. No ale właśnie, ja zawsze miałem świadomość potrzeby tego balansu, i nie latałbym robiąc PA na 20 lvlach, co dopiero wbiły na serwer. Więc zakładałem, że ludzie w większości też będą to rozumieć i nawet jak się trafi jakiś jakiś odklejus, który zacznie przesadzać, to community go naprostuje. Dlatego tym trudniej jest podjąć taką decyzję, bo gdzie postawić granicę? Pvp to jest część gry.

    Poza tym, teraz łatwo tak sobie gadać, ale jestem pewien, że gdybyśmy jakiś czas temu zaczęli bardziej ingerować, to krzyczałby pan z innymi chórem, że jak to tak, administrancja nas oszukała, miało tak nie być No wyobraź sobie, że wykopujemy jakąś gildię, która sobie postanowiła zablokować fibulę (a uwierz, że dostawaliśmy na takie rzeczy masę narzekań), i powiedz mi z ręką na sercu, że byś to poparł i tak nie pisał. Przecież wiele serwerów tak robi i zawsze po nich jedziecie za to, że jajuwa itp.

    Po prostu, najwyraźniej ludzie są zjebani i wszystko chcą abusować do granic, nawet ze świadomością, że na dłuższą metę szkodzi to wszystkim (również im). Pozwolisz na pk, to będą upierdalać każdego bez umiaru. Pozwoliłbyś na mc, żeby każdy mógł sobie robić runki itp., to zaraz by odpalali po 80 clientów. Pozwoliłbyś na małe macro do łowienia rybek, żeby nie męczyli sobie łap, toby nakurwiali tą wędką 24 na dobę. Tylko, że tych rzeczy można po prostu zakazać całkowicie, a pvp nie zakażesz, więc gdzie wg ciebie ma być postawiona granica? Jak zaczniesz banować za PA, to też ludzie będą to abusować. Będą prowokować i cwaniakować, żeby doprowadzić do zbanowania kogoś kogo nie lubią. Ludzie wychodzą z założenia, że jak coś jest możliwe, to trzeba to wykorzystywać do maximum, i nie zważają na konsekwencje.
    Akurat już od pewnego czasu planowaliśmy zmienić długość bana za unjusty. Kiedyś zostawiliśmy 7-dniowy ban (chociaż na real tibii po 3 czy 4 była deletera), bo nie chcieliśmy, żeby za bardzo abusowano noob chary. No to zamiast tego ludzie sobie wbijają 20 banów za unjusty. I jak to zmienimy, to zaraz zobaczysz jak się niektórzy zesrają, albo wjedzie profesorek z szarańczą, i będzie narzekanie, bo nikt już nie będzie ich mógł skasować na ueka. Albo war teamki zaczną narzekać, że już się nie da przebijać defów czy innych blokad demony. Z takim podejściem tego community, to czego nie zrobisz zawsze będzie źle, bo większość takich rzeczy jest obusieczna.

    Więc podsumowując, cipsoft zmienił tibię w taki sposób, w jaki to zrobił, bo odpowiadał na prośby/potrzeby ówczesnych graczy. Starali się to rozwiązać systemowo, przez co gra stała się dużo łatwiejsza, plus wypuszczali w kółko nowe tereny i nowe moby z 766353hp dające 3842736 expa, bo content. My wierzyliśmy, że dzisiejsi gracze (ci zainteresowani starą wersją, nie masowi), będąc już dorosłymi ludźmi, oraz mając ten przykład real tibii, gdzie zgodnie twierdzą że te zmiany zepsuły grę, będą mądrzejsi i nie doprowadzą do konieczności wprowadzania podobnych zmian. No ale cusz.

  6. #12185
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    2,078
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    co jak co ale pz po server save moglby zostac
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    chodz na rd come come https://ravendawn.online/?ref=cmfer2tl5nsll8cbiuj0

  7. #12186
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Problem polega na tym, że to co piszesz, to jest w dużej mierze dylemat typu zjeść ciastko i mieć ciastko. Z jednej strony ludzie chcą tibii 7.4, że wszystkimi jej słabościami i trudnościami. Z lurowaniem gsów, uhtrapami, szarpaniem się o lootbaga, także z wystrzałem adrenaliny w sytuacjach pvp. I jak zaczniesz w to ingerować, to się zesrają. A z drugiej strony, gdy ich to za bardzo dotyka, to mają wielki problem. To, co teraz proponujesz (zmniejszenie straty przy dętce w pvp) to są właśnie rozwiązania cipsoftowe, które zaczęli wprowadzać, żeby ułatwić grę casualom, a ludzie przychodzą na 7.4, bo twierdzą, że nie chcą tych ułatwień i tych zmiań. My po prostu zakładaliśmy, że mając ten przykład real tibii i wielu innych otsów, ludzie są jednak zdolni do pewnych refleksji i znajdą w tym wszystkim pewien balans, umiar. Tak, jak jeden kolega mądrze napisał. Zakładaliśmy tak także dlatego, że tworzyliśmy serwer, na którym sami chcielibyśmy grać, i pod tym kątem zawsze patrzyliśmy. Ja np. nie chciałbym, żeby administracja się wpieprzała w to, że kogoś zabiłem w grze. A sam pan wie, że lubiłem to robić. No ale właśnie, ja zawsze miałem świadomość potrzeby tego balansu, i nie latałbym robiąc PA na 20 lvlach, co dopiero wbiły na serwer. Więc zakładałem, że ludzie w większości też będą to rozumieć i nawet jak się trafi jakiś jakiś odklejus, który zacznie przesadzać, to community go naprostuje. Dlatego tym trudniej jest podjąć taką decyzję, bo gdzie postawić granicę? Pvp to jest część gry.

    Poza tym, teraz łatwo tak sobie gadać, ale jestem pewien, że gdybyśmy jakiś czas temu zaczęli bardziej ingerować, to krzyczałby pan z innymi chórem, że jak to tak, administrancja nas oszukała, miało tak nie być No wyobraź sobie, że wykopujemy jakąś gildię, która sobie postanowiła zablokować fibulę (a uwierz, że dostawaliśmy na takie rzeczy masę narzekań), i powiedz mi z ręką na sercu, że byś to poparł i tak nie pisał. Przecież wiele serwerów tak robi i zawsze po nich jedziecie za to, że jajuwa itp.

    Po prostu, najwyraźniej ludzie są zjebani i wszystko chcą abusować do granic, nawet ze świadomością, że na dłuższą metę szkodzi to wszystkim (również im). Pozwolisz na pk, to będą upierdalać każdego bez umiaru. Pozwoliłbyś na mc, żeby każdy mógł sobie robić runki itp., to zaraz by odpalali po 80 clientów. Pozwoliłbyś na małe macro do łowienia rybek, żeby nie męczyli sobie łap, toby nakurwiali tą wędką 24 na dobę. Tylko, że tych rzeczy można po prostu zakazać całkowicie, a pvp nie zakażesz, więc gdzie wg ciebie ma być postawiona granica? Jak zaczniesz banować za PA, to też ludzie będą to abusować. Będą prowokować i cwaniakować, żeby doprowadzić do zbanowania kogoś kogo nie lubią. Ludzie wychodzą z założenia, że jak coś jest możliwe, to trzeba to wykorzystywać do maximum, i nie zważają na konsekwencje.
    Akurat już od pewnego czasu planowaliśmy zmienić długość bana za unjusty. Kiedyś zostawiliśmy 7-dniowy ban (chociaż na real tibii po 3 czy 4 była deletera), bo nie chcieliśmy, żeby za bardzo abusowano noob chary. No to zamiast tego ludzie sobie wbijają 20 banów za unjusty. I jak to zmienimy, to zaraz zobaczysz jak się niektórzy zesrają, albo wjedzie profesorek z szarańczą, i będzie narzekanie, bo nikt już nie będzie ich mógł skasować na ueka. Albo war teamki zaczną narzekać, że już się nie da przebijać defów czy innych blokad demony. Z takim podejściem tego community, to czego nie zrobisz zawsze będzie źle, bo większość takich rzeczy jest obusieczna.
    No ja osobiscie nieszedlbym droga wpierdalania banow (jak juz to bym sie zastanowil czy licznika fragow nie przeniesc z postaci na ip i odpowiednio dostosowac wartosci, bo w pewnym momencie jak ktos ma 30 charow to ten obecny system tez chyba traci sens) tylko wlasnie wyciagniecia reki do noobkow zeby troche zlagodzic cios jezeli gnoi je ktos z 4x wiekszym level wciskajac 1 guzik, albo tworzyc jakies narzedzia do spolecznego wymierzania sprawiedliwosci (jak np wspomniany brak resetu pzta przy ssie)

  8. Reklama
  9. #12187
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,139
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ja osobiscie nieszedlbym droga wpierdalania banow (jak juz to bym sie zastanowil czy licznika fragow nie przeniesc z postaci na ip i odpowiednio dostosowac wartosci, bo w pewnym momencie jak ktos ma 30 charow to ten obecny system tez chyba traci sens) tylko wlasnie wyciagniecia reki do noobkow zeby troche zlagodzic cios jezeli gnoi je ktos z 4x wiekszym level wciskajac 1 guzik
    ale wiesz, że IP nie identyfikuje osoby? i że jedno IP może mieć wielu graczy, a jeden gracz może mieć wiele adresów IP?

    albo tworzyc jakies narzedzia do spolecznego wymierzania sprawiedliwosci (jak np wspomniany brak resetu pzta przy ssie)
    ale kto ma ją wymierzać? ty serio myślisz, że tu się rozchodzi o pkowanie przed SSem?

  10. #12188
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale wiesz, że IP nie identyfikuje osoby? i że jedno IP może mieć wielu graczy, a jeden gracz może mieć wiele adresów IP?


    ale kto ma ją wymierzać? ty serio myślisz, że tu się rozchodzi o pkowanie przed SSem?
    No ale ponoc Tibiantis ma metody o ktorych nie moze mowic glosno zeby identyfikowac graczy i wylapywac mc to mozna tych samych uzyc zeby identyfikowac kto wbil fraga

    a to z ssem to przeciez tylko przyklad, ja nie powiedzialem nigdzie ze mam gotowe rozwiazania tylko chcialem zasugerowac ze moze warto chociaz sie zastanowic, czy nie przyszedl moment, ze pewien adjustment zasad by sie przysluzyl serwerowi w stosunku do polityki zero ingerencji

  11. #12189
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,870
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale kto ma ją wymierzać?
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  12. Reklama
  13. #12190
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    3,389
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to chyba nie uważałeś na wykładzie, bo ściągając paymenty z 20 leveli, albo zabijając 40 lvle na hita 100 msem szacunku się nie zbuduje, każdy ma takiego kogoś za pajaca i dla dawnej zasadzki, do której nawiązujesz, ktoś taki byłby pierwszym targetem
    gdybyś 40 levelem gnoił 100 levele i ściągał z nich paymenty, to może byłoby godne szacunku, a na odwrót to jest jedynie godne politowania
    no to chyba nie sledziles uwaznie moich poczynan na otsie a sie wypowiadasz

    mozna mi wiele zarzucic ale nie dojezdzanie neutrali do oporu

    pis jol
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  14. #12191
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,139
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ale ponoc Tibiantis ma metody o ktorych nie moze mowic glosno zeby identyfikowac graczy i wylapywac mc to mozna tych samych uzyc zeby identyfikowac kto wbil fraga
    ale tego nie robi żaden automatyczny system, tylko człowiek
    oczywiście ma do tego narzędzia, ale to nie jest tak, że dzieje się to samo systemowo jak zasugerowałeś

    w ogóle samo złapanie mcka to jest co innego, bo musisz tylko dowieść, że te 2 chary zalogowane w danym czasie to ten sam gracz, ale nie musisz wcale wiedzieć kim ten ktoś jest

  15. #12192

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    355
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Slyszalem takie plotki ze wlasnie dzięki temu ze banuje czlowiek to polecial Beaufitiful Destruction, a Lonztah juz nie

  16. Reklama
  17. #12193
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale kto ma ją wymierzać? ty serio myślisz, że tu się rozchodzi o pkowanie przed SSem?
    Jeszcze do tego wracając.
    W pojedynkę ta zmiana nie przyniesie żadnego wymiernego zauważalnego rezultatu ale jest to imo przykład modyfikacji która:
    - nie niszczy w żaden sposób pvp, co najwyżej czyni je ciekawszym
    - w połączeniu z innymi modyfikacjami mogłaby utrudniać grę power abuserom

    Obecnie taki system juz przeciez istnieje (skull system) i może niegłupio byłoby rozszerzyć negatywne efekty red skulla albo dodać jakiś następny kolor dla notorycznych morderców
    Przykładowe efekty negatywne do rozwazenie:
    -delay 10s na transport
    -zakaz wstępu na jakas lokację (np Aruthang)
    -zwiększona kara expa/skilli przy detce
    -jakiś system headhuntingu dający globalną nagrodę za uwalenie delikwenta
    -dodanie do gry jakichś itemow defensywnych np amulet 1 charge reflectujacy całościowo następny hit i działa tylko na osoby z tym skullem
    -Energy ring nie działa na postaci
    -postman nie działa na postaci


    Jakies konsekwentne podnoszenie poprzeczki trudności dla PA byłoby ciekawe i dawaloby szanse sie odgryźć. Kiedyś sama kara straty ekwipunku na red skullu była w większości wypadków wystarczająca, na dzisiejszym tibiantisie to chyba trudno w ogóle ja uznać za downside (w odniesieniu do topowych msow)


    A co do pytania "kto ma wymierzać sprawiedliwość spoleczna" no to właśnie społeczeństwo Kappa
    Sam napisałeś ze kiedyś jak komuś za bardzo odpierdalala palma to serwer sie zbierał i go ustawiał do pionu, ale w momencie jak ktoś za bardzo odskoczy to znika ten wentyl bezpieczeństwa, a co za tym idzie znika tez jakakolwiek potrzeba dbania o relacje z pozostałymi członkami serwera
    Ostatnio zmieniony przez Skrzypas : Dziś, 18:17

  18. #12194
    Avatar Alex Hope
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,775
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Na rl tibii dodali w pewnym momencie black skulla i wtedy taki gracz dostawał obrażenia x2, może jest jakieś rozwiązanie

  19. #12195
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,870
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na rl tibii dodali w pewnym momencie black skulla i wtedy taki gracz dostawał obrażenia x2, może jest jakieś rozwiązanie
    przy ilosci charow jakie ludzie posiadaja obecnie to po prostu beda liczyc fragi
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 4 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 4 gości)

Podobne tematy

  1. Djinn Wars - Zapowiedź Tibiantisa | Polskie napisy
    Przez Szalony Psimek w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-09-2020, 23:23
  2. Strimerzy Tibiantisa - aktualne strimy
    Przez Dracobow w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 01-06-2020, 21:42
  3. GRACZ HUUUIK Z TIBIANTISA POSZUKIWANY
    Przez korineq w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-04-2020, 10:32

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •