Reklama
Strona 781 z 829 PierwszaPierwsza ... 281681731771779780781782783791 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 11,701 do 11,715 z 12427

Temat: Screeny z Tibiantisa :-)

  1. #11701
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Hell Cow napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak tak teraz próbuje sobie odpowiedzieć jeszcze na pytanie, dlaczego nie ma u was chęci stworzenia nowego serwera pvp/npvp to jest to - że na niego nie zasłużyliśmy jako community tak? bo skoro uważasz, że i tak nowy serwer skończy jak ten aktualny - to może być worth deal, kolejne 4 latka fajnej zabawy; trzymam kciuki że też dojdziecie do tego wniosku
    trochę zbyt dosłownie odbieracie ton tamtego posta, który był stylizowany na wkurwionego stonogę, ale ogólnie to tak - nie widzę sensu w otwieraniu nowego serwera pvp, skoro wejdą tam ci sami ludzie, i będą robić to samo, bez żadnej refleksji
    no bo jakie są podstawy, żeby zakładać inaczej?

    tak, jak tłumaczyłem, taki profil serwera to nie jest jakiś super biznes, żeby to robić dla samej kasy, a dla community które głównie na twoją pracę pluje, to się tym bardziej odechciewa
    wystarczy poczytać posty tych kalibrów, wchodzi wielkie panisko, wg którego, jak dostałeś od niego 3 euro (tyle pewnie zostaje po podatkach i kosztach) to masz to traktować jak życiową szansę i zapierdalać 36 godzin na dobę robiąc updaty, żeby pan był zadowolony
    typ nie rozumie, że stworzenie takiego upa od podstaw to jest masa czasu, i robimy tyle ile możemy (czyli i tak więcej niż z tego mamy), a żeby robić jeszcze więcej to trzeba:

    a) zatrudnić ludzi, ale to wymaga zmiany profilu serwera, bo z samych pacców się nie da (tylko jak to zrobimy, to pan się obrazi, że dodajemy stora itp.)
    b) mniej czasu poświęcać na inne rzeczy, które go zabierają, np. na eliminowanie cziterów (no ale wtedy będzie widoczny spadek jakości w tym aspekcie)
    c) ewentualnie, gdyby community pozwoliło się serwerowi rozwijać, to grałoby kilka razy więcej ludzi i dałoby się to zrealizować bez zmiany profilu (przy czym, to nie jest wprost proporcjonalne, bo więcej graczy to też więcej roboty)

    no ale nie przetłumaczysz, on chce i mu daj nieważne, że na rynku NIE MA takiego serwera, który by miał wszystko to co tibiantis PLUS dodatkowo wypuszczał częste updaty, co samo w sobie powinno dawać do myślenia na temat tych oczekiwań

    on chce i chuj, koniec dyskusji xD bo zamiast spokojnie rozwijać chara, potraktować serwer jako przyczółek dla tibijskich starców (jakim miał być w założeniu), i wracać do gry gdy ma na to ochotę, to typ skupuje runy od wenezuelców, potem im płaci za ich wystrzelanie, albo sam spocony nakurwia sdkami, żeby jak najszybciej tę grę przejść, a potem hurr durr daj mi wincyj, bo ja już nie chcę huncić dragona, nie obchodzi mnie skąd to weźmiesz i jak, ale daj

    no to powiedz mi, czy tobie by się chciało pracować za półdarmo dla kogoś, kto ma w kółko tylko pretensje i obwinia cię o wszystko, a nie jest skłonny do jakiejkolwiek refleksji na temat tego co sam robi? xD

    EWENTUALNIE można się zastanowić nad światem non-pvp dla tych, którzy po prostu zostali zmuszeni do quitnięcia, i nie mieli alternatywy, chociaż tak jak było pisane wcześniej: uważam, że też nie są do końca bez "winy", bo wiadomo że w starej tibii musiałeś być dobrym dyplomatą i pozostawać zawsze czujnym, a nie grać sobie beztrosko jak bot, a część ma właśnie takie oczekiwania, więć podejrzewam że na non-pvp też by mieli problem z tym, że ktoś im wchodzi na respa itp.

  2. #11702

    Data rejestracji
    2025
    Posty
    51
    Siła reputacji
    1

    Domyślny

    Taaak , akurat wprowadzanie nowego contentu wymaga sporo testowania, jeśli chcemy aby był zgodny z 7.4 , nie był wysrany z dupy jak większość nowych tibijskich zagadek i questów, rozwiązanie wymagało dużo kombinowania , główkowania a przy tym miało to wszystko jakiś "fabularny" sens, nie tworzyło OP miejsc gdzie idziesz na expa robisz 600k/h i jescze wychodzisz bogaty, nie tworzyło miejscówek które nie pasują do 7.4 (kolorowe dzungle, małpy, piraci, dynie z zębami, questy przynieś 100 owczych skór). Tutaj akurat kto zaprojektował custom questy , robota odjebana na 99% idealnie, jakość ważniejsza niż ilość i częstotliwość, wole update co 2-3 lata jakościowo niż co pół roku gówno w stylu real tibii, nie jestem zwollenikiem "poszerzania" kontynentu, wolał bym aby nowy content odbywał się to na starej mapie i go w jakiś sposób ją wzbogacał. Co nie zrobisz zawsze będzie chujowo.

    Co do byczka akurat był okres kiedy streamował i podbił liczbę graczy z <200 do >300 w miesiąc , max dwa.

  3. #11703
    Avatar Snoffie
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Przesnycz pod Zagaciami wielkimi
    Posty
    2,955
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    To zrup serwer gdzie administracja bedzie iterweniowaua

  4. Reklama
  5. #11704
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    3,395
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    , a nie potrafią sobie nawet poradzić z jakimś smokiem galańskim
    Chyba pan zapomina z pod jakich skrzydeł wrósł smok galanski, jeśli byłem (bo już mój pik aktywności spadł praktycznie do 0 od ponad roku) dla kogoś drzazga w oku to pan jest odpowiedzialny za to. Do dziś pamiętam słowa pewnego starca który wytłumaczył nam idee życia tibijskiego "chodzi o to żeby na sam nasz widok w depo mówili dzien dobry proszę pana"
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  6. #11705
    Avatar Killerz95
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,660
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    A może trzeba zmienić właśnie profil serwera skoro aktualny już nie działa albo trzeba bylo zmienić zasady serwera i zająć sie tymi, którzy dzielą konta/kupują runy za gotówkę. Teraz to sobie można gdybać po fakcie, jak serwer jest na wyniszczeniu

  7. #11706
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Snoffie napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To zrup serwer gdzie administracja bedzie iterweniowaua
    takie serwery już są i każdy na to mówi "jajuwa" xD poza tym, do tego to wcale nie trzeba nowego serwera, możemy w każdej chwili zrobić porządek na tym, ale wtedy to dopiero pan zobaczysz prawdziwą gównoburzę

    Cytuj Smok_Galana napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba pan zapomina z pod jakich skrzydeł wrósł smok galanski, jeśli byłem (bo już mój pik aktywności spadł praktycznie do 0 od ponad roku) dla kogoś drzazga w oku to pan jest odpowiedzialny za to. Do dziś pamiętam słowa pewnego starca który wytłumaczył nam idee życia tibijskiego "chodzi o to żeby na sam nasz widok w depo mówili dzien dobry proszę pana"
    to chyba nie uważałeś na wykładzie, bo ściągając paymenty z 20 leveli, albo zabijając 40 lvle na hita 100 msem szacunku się nie zbuduje, każdy ma takiego kogoś za pajaca i dla dawnej zasadzki, do której nawiązujesz, ktoś taki byłby pierwszym targetem
    gdybyś 40 levelem gnoił 100 levele i ściągał z nich paymenty, to może byłoby godne szacunku, a na odwrót to jest jedynie godne politowania

  8. Reklama
  9. #11707
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Killerz95 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A może trzeba zmienić właśnie profil serwera skoro aktualny już nie działa albo trzeba bylo zmienić zasady serwera i zająć sie tymi, którzy dzielą konta/kupują runy za gotówkę.
    xD nie wiem jak chcesz sprawdzić/udowodnić, że ktoś kupuje runy za gotówkę, skoro JEDYNĄ rzeczą, która odróżnia kupno run za gotówkę od dostania ich z jakiegokolwiek innego powodu jest to, że komuś tę gotówkę przelałeś/dałeś do kieszeni, co się dzieje całkowicie poza serwerem i naszym wzrokiem
    mam zacząć monitorować ludziom konta bankowe? czy w ogóle zablokować przepływ run między charami? już pomijam fakt, że jeżeli mielibyśmy jeszcze to wszystko sprawdzać, to update byś zobaczył nie raz na 1.5-2 lata, tylko raz na 10 lat

    "zmiana profilu serwera" oznaczałaby wprowadzenie stora, pójście pod tym względem w kierunku real tibii albo medivii, wtedy masz większy profit per gracz, przy takim samym nakładzie pracy, i możesz sobie pozwolić na więcej (np. zatrudnienie dodatkowych osób)
    a NIE dokładanie sobie JESZCZE WIĘCEJ syzyfowej roboty za dokładnie tyle samo xD już nie wiem nawet jak mam komentować te odklejeństwa

    najlepiej to właśnie jak przychodzą takie odklejusy, i ci piszą, bez żadnego pojęcia i zastanowienia, jak to wszystko robisz źle, i wszystko jest twoją winą, gdzie w rzeczywistości sami się najbardziej przyczynili do stanu rzeczy, o który cię obwiniają
    a może po prostu trzeba było nie kupować tych kont i run, tylko grać normalnie? ja ci kazałem to robić?

  10. #11708
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    2,095
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    ale by oddał taki exp boost, runy w storze, 6 i 7 blessy gdzie tracisz juz tylko ułamek expa a chlop zaraz wbija bana za fragi a ty na bezkarnosci sobie biegasz
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka

  11. #11709
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,637
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Przy tworzeniu serwera nie zrobiliscie vanilla 7.4 tylko zdecydowaliscie sie na pewne zmiany bo mieliscie przyklad historyczny (real clienta) co poszlo nie tak i mozna bylo wyciagnac wnioski i wprowadzic poprawki zanim te same problemy mialy szanse spotkac tibiantisa (a tam gdzie sie nie dalo zapobiec im calkowicie, to znaczaco je opoznic).
    Wydaje mi sie naturalne ze serwer ktory stoi przez 5 lat (prawie na tej samej wersji) nie moze utrzymywac sie w homeostazie i predzej czy pozniej napotka swoje wlasne problemy ktore nie zaistnialy na normalnym kliencie. Dlaczego wiec nie wprowadzić ponownie odpowiednich korekt tylko juz nie w oparciu o historie real tibii tylko wlasna?
    To czy to wina graczy czy nie to sprawa drugorzedna pewnie w wiekszosci masz racje, chociaz z drugiej strony tez nie rozumiem ze skoro sam przyznajesz ze PA waskiej grupy niszczy calej reszcie mozliwosc gry to kurczowo trzymasz sie zeby nie zlamac danego im slowa kilka lat wczesniej ze nie bedzie ingerencji, skoro sam przyznajesz ze pluja i niszcza twoj wieloletni projekt
    Z jednej strony rozumiem podejscie transparentnosci i "jezeli nie ma idealnego rozwiazania to zachowujemy sie sprawiedliwie i sie nie wpierdalamy pozostawiajac sprawy samym sobie" ale z drugiej strony Tibiantis chyba znajduje sie juz w na tyle unikalnej sytuacji na rynku ots ze moze jednak chociaz warto byloby sie zastanowic nad unikalnym rozwiazaniem unikalnych problemow i zmienic nieco poczatkowe zasady?
    Tak na szybko przychodza mi do glowy 2 pomysly:
    -SS nie resetuje skulla i pzta
    -Straty expa/skilli/eq po detce w pvp sa redukowane w zaleznosci od roznicy lvlowej ofiary i najwyzszego lvla po stronie oprawcow
    Moze pomysly sa glupie i nieprzemyslane, pewnie tak, ale kto jak nie ty jest w stanie wymyslic lepsze rozwiazania dajace chociaz szanse wejsc na plansze nowym pionkom kiedy byczek z ekipa maja pobudowane hotele na wszystkich polach. Oczywiście wszystkie zmiany wprowadzane kierujac sie dobrem serwera

    A i zeby nie bylo ze mam bul dupy tez to nie gram na serwerze i mnie nie boli ze byczek wciska ueki w randomow ale do kawki lubie sledzic temat i mi sie nasunelo to co powyzej napisalem to se postuje.

  12. Reklama
  13. #11710

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    355
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Dodac store, oraz bany / delete za destructive behaviour

    No i nowy tibiantis wystartowac ofc

  14. #11711

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    i speedrun po great axa
    01123581321345589144233377610987159725844181

  15. #11712
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przy tworzeniu serwera nie zrobiliscie vanilla 7.4 tylko zdecydowaliscie sie na pewne zmiany bo mieliscie przyklad historyczny (real clienta) co poszlo nie tak i mozna bylo wyciagnac wnioski i wprowadzic poprawki zanim te same problemy mialy szanse spotkac tibiantisa (a tam gdzie sie nie dalo zapobiec im calkowicie, to znaczaco je opoznic).
    Wydaje mi sie naturalne ze serwer ktory stoi przez 5 lat (prawie na tej samej wersji) nie moze utrzymywac sie w homeostazie i predzej czy pozniej napotka swoje wlasne problemy ktore nie zaistnialy na normalnym kliencie. Dlaczego wiec nie wprowadzić ponownie odpowiednich korekt tylko juz nie w oparciu o historie real tibii tylko wlasna?
    To czy to wina graczy czy nie to sprawa drugorzedna pewnie w wiekszosci masz racje, chociaz z drugiej strony tez nie rozumiem ze skoro sam przyznajesz ze PA waskiej grupy niszczy calej reszcie mozliwosc gry to kurczowo trzymasz sie zeby nie zlamac danego im slowa kilka lat wczesniej ze nie bedzie ingerencji, skoro sam przyznajesz ze pluja i niszcza twoj wieloletni projekt
    Z jednej strony rozumiem podejscie transparentnosci i "jezeli nie ma idealnego rozwiazania to zachowujemy sie sprawiedliwie i sie nie wpierdalamy pozostawiajac sprawy samym sobie" ale z drugiej strony Tibiantis chyba znajduje sie juz w na tyle unikalnej sytuacji na rynku ots ze moze jednak chociaz warto byloby sie zastanowic nad unikalnym rozwiazaniem unikalnych problemow i zmienic nieco poczatkowe zasady?
    Tak na szybko przychodza mi do glowy 2 pomysly:
    -SS nie resetuje skulla i pzta
    -Straty expa/skilli/eq po detce w pvp sa redukowane w zaleznosci od roznicy lvlowej ofiary i najwyzszego lvla po stronie oprawcow
    Moze pomysly sa glupie i nieprzemyslane, pewnie tak, ale kto jak nie ty jest w stanie wymyslic lepsze rozwiazania dajace chociaz szanse wejsc na plansze nowym pionkom kiedy byczek z ekipa maja pobudowane hotele na wszystkich polach. Oczywiście wszystkie zmiany wprowadzane kierujac sie dobrem serwera

    A i zeby nie bylo ze mam bul dupy tez to nie gram na serwerze i mnie nie boli ze byczek wciska ueki w randomow ale do kawki lubie sledzic temat i mi sie nasunelo to co powyzej napisalem to se postuje.
    Problem polega na tym, że to co piszesz, to jest w dużej mierze dylemat typu zjeść ciastko i mieć ciastko. Z jednej strony ludzie chcą tibii 7.4, że wszystkimi jej słabościami i trudnościami. Z lurowaniem gsów, uhtrapami, szarpaniem się o lootbaga, także z wystrzałem adrenaliny w sytuacjach pvp. I jak zaczniesz w to ingerować, to się zesrają. A z drugiej strony, gdy ich to za bardzo dotyka, to mają wielki problem. To, co teraz proponujesz (zmniejszenie straty przy dętce w pvp) to są właśnie rozwiązania cipsoftowe, które zaczęli wprowadzać, żeby ułatwić grę casualom, a ludzie przychodzą na 7.4, bo twierdzą, że nie chcą tych ułatwień i tych zmiań. My po prostu zakładaliśmy, że mając ten przykład real tibii i wielu innych otsów, ludzie są jednak zdolni do pewnych refleksji i znajdą w tym wszystkim pewien balans, umiar. Tak, jak jeden kolega mądrze napisał. Zakładaliśmy tak także dlatego, że tworzyliśmy serwer, na którym sami chcielibyśmy grać, i pod tym kątem zawsze patrzyliśmy. Ja np. nie chciałbym, żeby administracja się wpieprzała w to, że kogoś zabiłem w grze. A sam pan wie, że lubiłem to robić. No ale właśnie, ja zawsze miałem świadomość potrzeby tego balansu, i nie latałbym robiąc PA na 20 lvlach, co dopiero wbiły na serwer. Więc zakładałem, że ludzie w większości też będą to rozumieć i nawet jak się trafi jakiś jakiś odklejus, który zacznie przesadzać, to community go naprostuje. Dlatego tym trudniej jest podjąć taką decyzję, bo gdzie postawić granicę? Pvp to jest część gry.

    Poza tym, teraz łatwo tak sobie gadać, ale jestem pewien, że gdybyśmy jakiś czas temu zaczęli bardziej ingerować, to krzyczałby pan z innymi chórem, że jak to tak, administrancja nas oszukała, miało tak nie być No wyobraź sobie, że wykopujemy jakąś gildię, która sobie postanowiła zablokować fibulę (a uwierz, że dostawaliśmy na takie rzeczy masę narzekań), i powiedz mi z ręką na sercu, że byś to poparł i tak nie pisał. Przecież wiele serwerów tak robi i zawsze po nich jedziecie za to, że jajuwa itp.

    Po prostu, najwyraźniej ludzie są zjebani i wszystko chcą abusować do granic, nawet ze świadomością, że na dłuższą metę szkodzi to wszystkim (również im). Pozwolisz na pk, to będą upierdalać każdego bez umiaru. Pozwoliłbyś na mc, żeby każdy mógł sobie robić runki itp., to zaraz by odpalali po 80 clientów. Pozwoliłbyś na małe macro do łowienia rybek, żeby nie męczyli sobie łap, toby nakurwiali tą wędką 24 na dobę. Tylko, że tych rzeczy można po prostu zakazać całkowicie, a pvp nie zakażesz, więc gdzie wg ciebie ma być postawiona granica? Jak zaczniesz banować za PA, to też ludzie będą to abusować. Będą prowokować i cwaniakować, żeby doprowadzić do zbanowania kogoś kogo nie lubią. Ludzie wychodzą z założenia, że jak coś jest możliwe, to trzeba to wykorzystywać do maximum, i nie zważają na konsekwencje.
    Akurat już od pewnego czasu planowaliśmy zmienić długość bana za unjusty. Kiedyś zostawiliśmy 7-dniowy ban (chociaż na real tibii po 3 czy 4 była deletera), bo nie chcieliśmy, żeby za bardzo abusowano noob chary. No to zamiast tego ludzie sobie wbijają 20 banów za unjusty. I jak to zmienimy, to zaraz zobaczysz jak się niektórzy zesrają, albo wjedzie profesorek z szarańczą, i będzie narzekanie, bo nikt już nie będzie ich mógł skasować na ueka. Albo war teamki zaczną narzekać, że już się nie da przebijać defów czy innych blokad demony. Z takim podejściem tego community, to czego nie zrobisz zawsze będzie źle, bo większość takich rzeczy jest obusieczna.

    Więc podsumowując, cipsoft zmienił tibię w taki sposób, w jaki to zrobił, bo odpowiadał na prośby/potrzeby ówczesnych graczy. Starali się to rozwiązać systemowo, przez co gra stała się dużo łatwiejsza, plus wypuszczali w kółko nowe tereny i nowe moby z 766353hp dające 3842736 expa, bo content. My wierzyliśmy, że dzisiejsi gracze (ci zainteresowani starą wersją, nie masowi), będąc już dorosłymi ludźmi, oraz mając ten przykład real tibii, gdzie zgodnie twierdzą że te zmiany zepsuły grę, będą mądrzejsi i nie doprowadzą do konieczności wprowadzania podobnych zmian. No ale cusz.

  16. Reklama
  17. #11713
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    2,095
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    co jak co ale pz po server save moglby zostac
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka

  18. #11714
    Avatar Skrzypas
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Różne miejsca
    Wiek
    33
    Posty
    1,637
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Problem polega na tym, że to co piszesz, to jest w dużej mierze dylemat typu zjeść ciastko i mieć ciastko. Z jednej strony ludzie chcą tibii 7.4, że wszystkimi jej słabościami i trudnościami. Z lurowaniem gsów, uhtrapami, szarpaniem się o lootbaga, także z wystrzałem adrenaliny w sytuacjach pvp. I jak zaczniesz w to ingerować, to się zesrają. A z drugiej strony, gdy ich to za bardzo dotyka, to mają wielki problem. To, co teraz proponujesz (zmniejszenie straty przy dętce w pvp) to są właśnie rozwiązania cipsoftowe, które zaczęli wprowadzać, żeby ułatwić grę casualom, a ludzie przychodzą na 7.4, bo twierdzą, że nie chcą tych ułatwień i tych zmiań. My po prostu zakładaliśmy, że mając ten przykład real tibii i wielu innych otsów, ludzie są jednak zdolni do pewnych refleksji i znajdą w tym wszystkim pewien balans, umiar. Tak, jak jeden kolega mądrze napisał. Zakładaliśmy tak także dlatego, że tworzyliśmy serwer, na którym sami chcielibyśmy grać, i pod tym kątem zawsze patrzyliśmy. Ja np. nie chciałbym, żeby administracja się wpieprzała w to, że kogoś zabiłem w grze. A sam pan wie, że lubiłem to robić. No ale właśnie, ja zawsze miałem świadomość potrzeby tego balansu, i nie latałbym robiąc PA na 20 lvlach, co dopiero wbiły na serwer. Więc zakładałem, że ludzie w większości też będą to rozumieć i nawet jak się trafi jakiś jakiś odklejus, który zacznie przesadzać, to community go naprostuje. Dlatego tym trudniej jest podjąć taką decyzję, bo gdzie postawić granicę? Pvp to jest część gry.

    Poza tym, teraz łatwo tak sobie gadać, ale jestem pewien, że gdybyśmy jakiś czas temu zaczęli bardziej ingerować, to krzyczałby pan z innymi chórem, że jak to tak, administrancja nas oszukała, miało tak nie być No wyobraź sobie, że wykopujemy jakąś gildię, która sobie postanowiła zablokować fibulę (a uwierz, że dostawaliśmy na takie rzeczy masę narzekań), i powiedz mi z ręką na sercu, że byś to poparł i tak nie pisał. Przecież wiele serwerów tak robi i zawsze po nich jedziecie za to, że jajuwa itp.

    Po prostu, najwyraźniej ludzie są zjebani i wszystko chcą abusować do granic, nawet ze świadomością, że na dłuższą metę szkodzi to wszystkim (również im). Pozwolisz na pk, to będą upierdalać każdego bez umiaru. Pozwoliłbyś na mc, żeby każdy mógł sobie robić runki itp., to zaraz by odpalali po 80 clientów. Pozwoliłbyś na małe macro do łowienia rybek, żeby nie męczyli sobie łap, toby nakurwiali tą wędką 24 na dobę. Tylko, że tych rzeczy można po prostu zakazać całkowicie, a pvp nie zakażesz, więc gdzie wg ciebie ma być postawiona granica? Jak zaczniesz banować za PA, to też ludzie będą to abusować. Będą prowokować i cwaniakować, żeby doprowadzić do zbanowania kogoś kogo nie lubią. Ludzie wychodzą z założenia, że jak coś jest możliwe, to trzeba to wykorzystywać do maximum, i nie zważają na konsekwencje.
    Akurat już od pewnego czasu planowaliśmy zmienić długość bana za unjusty. Kiedyś zostawiliśmy 7-dniowy ban (chociaż na real tibii po 3 czy 4 była deletera), bo nie chcieliśmy, żeby za bardzo abusowano noob chary. No to zamiast tego ludzie sobie wbijają 20 banów za unjusty. I jak to zmienimy, to zaraz zobaczysz jak się niektórzy zesrają, albo wjedzie profesorek z szarańczą, i będzie narzekanie, bo nikt już nie będzie ich mógł skasować na ueka. Albo war teamki zaczną narzekać, że już się nie da przebijać defów czy innych blokad demony. Z takim podejściem tego community, to czego nie zrobisz zawsze będzie źle, bo większość takich rzeczy jest obusieczna.
    No ja osobiscie nieszedlbym droga wpierdalania banow (jak juz to bym sie zastanowil czy licznika fragow nie przeniesc z postaci na ip i odpowiednio dostosowac wartosci, bo w pewnym momencie jak ktos ma 30 charow to ten obecny system tez chyba traci sens) tylko wlasnie wyciagniecia reki do noobkow zeby troche zlagodzic cios jezeli gnoi je ktos z 4x wiekszym level wciskajac 1 guzik, albo tworzyc jakies narzedzia do spolecznego wymierzania sprawiedliwosci (jak np wspomniany brak resetu pzta przy ssie)

  19. #11715
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ja osobiscie nieszedlbym droga wpierdalania banow (jak juz to bym sie zastanowil czy licznika fragow nie przeniesc z postaci na ip i odpowiednio dostosowac wartosci, bo w pewnym momencie jak ktos ma 30 charow to ten obecny system tez chyba traci sens) tylko wlasnie wyciagniecia reki do noobkow zeby troche zlagodzic cios jezeli gnoi je ktos z 4x wiekszym level wciskajac 1 guzik
    ale wiesz, że IP nie identyfikuje osoby? i że jedno IP może mieć wielu graczy, a jeden gracz może mieć wiele adresów IP?

    albo tworzyc jakies narzedzia do spolecznego wymierzania sprawiedliwosci (jak np wspomniany brak resetu pzta przy ssie)
    ale kto ma ją wymierzać? ty serio myślisz, że tu się rozchodzi o pkowanie przed SSem?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Djinn Wars - Zapowiedź Tibiantisa | Polskie napisy
    Przez Szalony Psimek w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-09-2020, 00:23
  2. Strimerzy Tibiantisa - aktualne strimy
    Przez Dracobow w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 01-06-2020, 22:42
  3. GRACZ HUUUIK Z TIBIANTISA POSZUKIWANY
    Przez korineq w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-04-2020, 11:32

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •