Niezły Czos napisał
Domyślnie było ustawione "prawie" na full, ale po ustawieniu na maxa faktycznie jest poprawa w płynności, szczególnie widoczna na większym lvl i utani hur, ten mikro lag nie jest już prawie odczuwalny. Myślalem ,że wszyscy tak mają i wynika to z "fundamental mechanics" tibi 7.4, związane jest to z tym że możemy wykonywać tylko jedną akcje jednocześnie, gdzie porównuje to do innych SZIT OTS na nowszych klientach albo pseudo klientach 7.4 gdzie niema "poczucia" tego laga , i można "wykonywać, wysyłać" wiele sygnałów jednocześnie, np. manasowanie się, rzucania lootbaga, uzywania run podczas biegu bez potrzeby chwilowego przerwania "akcji biegu".
nie, to jest kwestia ustawień systemowych
"repeat delay" to ustawienie opóźnienia po którym system zaczyna wysyłać naciśnięcie klawisza, gdy go przytrzymasz - żeby nie mieć tego "laga" dajemy na jak najmniejsze, bo jak będzie za duże to przy zmianie kierunku biegu będzie cię stopować (chyba że postać ma tak wolnego speeda, że przejście z kratki na kratkę zajmuje dłużej niż ten delay)
"repeat rate" to z kolei ustawienie, jak bardzo ma "spamować" naciśnięciem klawisza, gdy go trzymasz - tutaj ustawiamy na jak największe, żeby client zawsze odbierał kolejne wciśnięcie zanim postać zrobi kratkę, inaczej będzie cię stopować co krok
aczkolwiek to trzeba sobie przetestować i dostosować, bo np. u mnie jak dam delay na minimum a repeat na max, to tak nakurwia, że po naciśnięciu klawisza raz postać czasem robi dwie kratki (zależy od systemu), więc musiałem oba lekko przesunąć
Zakładki