tabu napisał
sprawdzałem już ostatnio czemu tak, ale zapomniałem napisać
otusz w jednej z funkcji, która jest wywoływana przy dodawaniu itemu cipsoft zrobił czeski błąd i dał coś w stylu: if BodyPosition <= 6 gdzie prawdopodobnie miało być 9, bo numery odpowiadają takim slotom:
Kod :
0 two handed
1 hełm
2 amulet
3 backpack
4 armor
5 hand
6 hand
7 legs
8 boots
9 ring
10 arrow slot
więc legi, buty i ring wchodzą w inny blok, różnica jest potem taka że jak tworzy się np. armor, to w pierwszej kolejności pojawia się na armor slocie, potem w lewej ręce, potem w prawej, a na końcu w arrow slocie (i potem w bpku); a z legami jest inna kolejność, najpierw się pojawiają w ręce, potem w drugiej ręce, potem na legs slocie, na końcu na arrow slocie
jest tak nie tylko przy tworzeniu loota, ale ogólnie przy obsłudze eq (tak jak kiedyś pisałem, moby mają wirtualne eq, i używane są te same funkcje co u gracza)
przykładowo, jeżeli będziesz miał na sobie 2 brass armory: w ręce i na armor slocie, i sprzedasz jednego npckowi przez sell brass armor, to zabierze ci tego z armor slota, a ten w ręce zostanie; a jak będziesz miał 2x brass legi, to najpierw zabierze te z ręki
no i z gsem jest tak, że w loocie jako pierwsze ma wymienione brass legi, przed jakimikolwiek innymi itemami
przeważnie na początku listy są gpki, ale tu nie, więc brass legi zawsze się wygenerują w ręce, bo generują się jako pierwsze
gdyby były po gpkach, to najczęściej generowałyby się w swoim slocie, wystarczyłyby 2 stacki golda
tak jest z knight legami, one najczęściej będą na legs slocie, bo są dalej w loocie i wystarczy że będą wygenerowane 2 stacki golda (lub 1 stack golda i brass legi), które zajmą ręce
tak że krótko mówiąc, jak w gsie są 2 stacki golda i brass legi, to legi są w łapie; a jak 2 stacki golda i knight legi, to legi są na legs slocie
natomiast przy 3 stackach golda i brass legach, jeden stack będzie w bagu; a przy 3 stackach i knight legach nie będzie w bagu
Zakładki