:lewyohyou
wódeczka już nalana do piersiówki przed pasterką?
Wersja do druku
chyba 27.12 :kekw
co znaczy "zrobiła"? w 2021 serwer wyglądał tak samo, może twoje osobiste odczucia były inne, ale nam wtedy też w kółko narzekano, że torgowica, że profesorek, że szwed itd., graczy w 2021 też wcale nie było więcej niż teraz :lewy8s
ja to wszystko rozumiem, ale nie widzę za bardzo sensu w ciągnięciu tej dyskusji, gdyż po pierwsze, to o czym pan pisze, to są w większości po prostu cechy starej tibii (i właśnie napisałem na ten temat elaborat na otlandzie) :hidethepainlewy
a po drugie, narzekanie dla samego narzekania niczego nie zmieni, a nikt nie podaje rozwiązania :lewy8s mamy zrobić, że przy wyborze chara wybierasz sobie, czy ma mieć włączone pvp, jak na tibiascape? :lewyohyou
taka jest ta gra, zawsze taka była, i trzeba na to patrzeć jak na przygody, coś co sprawia że potem się o niej pamięta po latach :lewy
za 20 lat nie będzie miało znaczenia który level osiągnąłeś i ile expa straciłeś na deadach, tylko te wspomnienia jak cię napadli pod dwarf bridgem gdy szedłeś kupić knight legi :lewy
na przykładzie innych serwerów widać, że wszystkie próby walki z tym są jak ingerencja w naturę i działają tylko na krótką metę :xavi
możesz zrobić wyższe rate'y, żeby dead tak nie bolał, ale wtedy serwer się szybko starzeje i kończy, chyba że wszystko przerobisz jak medivia, ale wtedy będą ci pisać że pokemon ots i oddawaj starą tibię chuju :lewy8s
możesz banować pkerów, ale wtedy gracze się zniechęcą tym że ingerujesz w rozgrywkę, zarzucają ci że faworyzujesz tych czy tamtych, i w najlepszym razie zostajesz z 50 casualami jak na durze :hidethepainlewy
nie znam żadnego serwera, który by ten "problem" skutecznie rozwiązał, pozostając przy tym starą tibią, i owe rozwiązanie obroniłoby się w dłuższej perspektywie (tzn. serwer by nie upadł po paru miesiącach) :lewyohyou
Dobra zamiast sciany tekstu powiedz kiedy ten 8.0 dajesz
To prawda, don hagman nam dziękował za wpierdol na kopalni, bo było to wyjątkowo intensywne doświadczenie dla dwóch stron, o zwycięstwie zaważyły 2 ostatnie runy uh (1v10 a mieliśmy z 2x mniej suppli xddd)
Z ydo też było ciekawie, a wojna z ułomkiem (a może jego kilkoma osobowościami?) to już temat zbyt długi, żeby go rozwijać
ps free goryl
@Byczek ; dawaj jakieś foty z tego nowego Czarnego Pana
tibiarz zacznij coś podkładać do demonów albo będziesz miał mnie na sumieniu
nie wytrzymam tego dłużej i się wyhuśtam
słaba psycha koparkowego:pepezyd
no bo taka prawda, i takie akcje się później pamięta i wspomina :feelsoldman oczywiście nie chodzi o samo pvp, ale generalnie różne nieprzewidziane przygody (często w danym momencie frustrujące), a nie to że się tylko biło moby bez żadnych emocji
to jest też część RPG (zabawy w odgrywanie ról), że grasz sobie takiego rycerza i spotykasz na swojej drodze różne osoby, w tym i czasem bandy rzezimieszków napadające na samotnych wędrowców w lasach za miastem :nosacz
jest chłopstwo trudniące się wyrobem runek, jest mieszczaństwo, są kupcy, handlarze, są wojownicy, są bandyci, są odkrywcy i poszukiwacze skarbów, są gildie walczące o wpływy, jest polityka itp. itd. i trzeba się w tym świecie odnajdywać, znaleźc swoje miejsce i budować relacje z innymi :wybory-polska2050 na tym ta gra zawsze polegała, a expienie i wbjanie leveli było tylko dodatkiem, środkiem do celu
oczywiście, wszystko ma jakieś granice, w padaniu od razu po wyjściu z temple na 8 levelu nie ma nic fajnego, ale nie wierzę że takie coś jest normą, bo dla drugiej strony też nie byłoby w tym nic ciekawego :zniszczol
spokojnie wawik :lewyohyou
Pięknie napisane, ogólnie to i tak szacun, ze ots utrzymal sie ponad 4 lata.. Racja, ze otsy z high rate szybko wybjaja sie i szybko giną , np Realesta , itp.. Cieżko jest to wszystko zbalansowac, zeby kazdy byl zadowolony.. Pvp bylo i bedzie, mi bardziej chodzilo co by sprawilo, by zachecic nowych graczy.. Ale jak maja grac to beda jak nie to nie to tez fakt.. Dzięki za komentarz. Zamykam tę dyskuję juz :)
ale świąteczne bombki sd poleciały :dancingpepeez