Reklama
Strona 47 z 59 PierwszaPierwsza ... 37454647484957 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 691 do 705 z 878

Temat: Test Server

  1. #691

    Data rejestracji
    2020
    Posty
    57
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    tibiarz wrzuć ten plik do klienta żeby każdy miał przy pobieraniu bo jeszcze kilkunastu będzie takich

  2. #692
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Coxick napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tibiarz wrzuć ten plik do klienta żeby każdy miał przy pobieraniu bo jeszcze kilkunastu będzie takich
    on nie każdemu jest potrzebny, ale @LordCompi ;

  3. #693

    Data rejestracji
    2020
    Posty
    57
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Ale jak go ktoś ma a nie potrzebował to się nic nie stanie chyba?

  4. Reklama
  5. #694

    Data rejestracji
    2016
    Posty
    1,708
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Juz marzec, jak tam testy? Nie ma bugów?

  6. #695
    Avatar Bubuch
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    5,010
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    są własnie spiry na ziemie upadają muszą to poprawić xD

  7. #696
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    są własnie spiry na ziemie upadają muszą to poprawić xD

  8. Reklama
  9. #697
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    tibiarz nosz leniu ty nie, ze nie kazdy potrzebuje tylko rob to co ci dobre chlopaki mowia bo potem ludzie problemy beda mieli. redbaga za lenistwo posylam ci tibijarzu i masz sie poprawic

  10. #698

    Data rejestracji
    2020
    Posty
    57
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Test Server-images.jpg

  11. #699
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Test Server już trochę stoi, więc czas zacząć wprowadzać zapowiadane wcześniej customowe zmiany :)

    Właśnie wrzuciliśmy pierwszy update, który zawiera balans armorów, balans druida, zmiany w podróżowaniu, respawnie i kilka innych pomniejszych zmian.
    Zmiany te nie są ostateczne, jeżeli zajdzie taka potrzeba, możemy jeszcze dokonać korekt.

    Wszystko zostało dokładnie opisane w tym poście: Tibiantis - reversed old Tibia project - discussion thread | Page 32 | OTLand
    Zapraszamy do zapoznania się i dzielenia opiniami :]

    Ponadto na potrzeby testów, NPC Tobiasz ma zresetowane questvalue, więc każda postać może jeszcze raz odebrać gotówkę. Można też nauczyć się u niego nowych spelli (tylko druidzi), a także dostać darmowe blessy i aola.

    Knight regrets

  12. Reklama
  13. #700
    bojowkarz_nonpvp

    Domyślny

    Tibiantis dla polaków, nk ktoś przetłumaczy tego posta z protestanckiego forum na ludzki język plz.

  14. #701
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ta przetłumaczę za 30 minutek

  15. #702
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    kazde slowo chuje sam tlumaczylem ze slownikiem w dloni jak nie znalem jakiegos slowa :) dajcie repootka

    Serwer testowy Tibiantis działa już od 3 tygodni, co pozwoliło każdemu wypróbować prawdziwą mechanikę 7.4 (lub jak najbliższą możliwą). Teraz nadszedł czas, aby rozpocząć wprowadzanie niestandardowych zmian! Jak zapowiedzieliśmy na początku projektu, chcemy odtworzyć starą Tibię, ale nie bez pewnych zmian. :)

    Zacznijmy od ostatnio poruszonego tematu - polowań drużynowych. Niektóre osoby poprosiły o udostępnienie exp, podczas gdy inne zdecydowanie nie zgadzały się z tym pomysłem. Wyjaśnij: NIE zamierzamy wprowadzać udostępniania exp. Powód, dla którego polowania zespołowe nie są opłacalne, jest naszym zdaniem zupełnie inny. W Tibii polowania zespołowe działały dobrze bez dzielenia się expem, ale już nie z dwóch głównych powodów.
    Po pierwsze, przez lata ludzie zdawali sobie sprawę z tego, jak niewiele zyskują na lepszym wyposażeniu (z wyjątkiem broni). Pancerz odgrywa dużą rolę we wczesnej fazie gry, ale formuła jest liniowa, a wraz ze wzrostem poziomów staje się coraz mniej istotna. 2 punkty pancerza między 4 a 6 dają dokładnie tyle co 2 punkty pancerza między 14 a 16. Jednak gdy jesteśmy na niskim poziomie w polowaniu na potwory niskiego poziomu w Rookgaard, różnica potencjałów jest stosunkowo znacznie większa - zarówno w stosunku do naszej sumy zdrowie i obrażenia, które otrzymujemy - niż gdy osiągamy 100 poziom, mając znacznie więcej zdrowia i polując na mocniej uderzające potwory. Modernizacja skórzanej zbroi na zbroję łańcuchową jest zdecydowanie warta, ale DSM do MPA jest prawie niezauważalne. W tamtych czasach nie było to takie ważne, ponieważ ludzie marzyli o lepszym sprzęcie niezależnie od tego i byli bardziej skłonni włożyć w to wysiłek. Nawet paladyni i magowie wysokiego poziomu często używali pełnego zestawu. W dzisiejszych czasach prawie wszyscy wolą wydawać tę gotówkę na runy (lub oszczędzać ją) podczas używania śmieciowego sprzętu.

    Po drugie, ogromna większość przedmiotów to zdobywanie zadań za niewielką opłatą lub za darmo.
    Szybki przegląd ścieżki ulepszania zbroi: pancerz skali - zadanie, ciemna zbroja - zadanie, szlachetna zbroja - zadanie (poziom 35), zbroja rycerza - zadanie (poziom 40), zbroja koronowa - zadanie (poziom 50), niebieska szata i złoty zbroja - zadania (poziom 60). Oznacza to, że każda zbroja, z wyjątkiem DSM i MPA, ma pochodzić z zadań. Dlaczego więc ktoś miałby chcieć je ograbić? I dlaczego, u diabła, ktoś miałby chcieć kupić zbroję? Czy tarcza? Nie ma problemu, tylko w zakresie 32-35 def dostajesz 7 tarcz z zadań! SIEDEM przyzwoitych tarcz na gracza! Rynek jest przeciążony lub dosłownie zalany tymi produktami. Kiedy 8 osób ukończy misję Banshee, ilu z nich zamierza użyć miecza? Jeden? Reszta jest natychmiast wprowadzana na rynek, gdzie nie ma wystarczającego popytu (nawet bliskiego) na wszystkie te rzeczy.
    Gdy Cip wprowadził ten system zadań ponownie w 7.2 dopiero pół roku później, dodawali Djinny, ponieważ w krótkim czasie spadły wartości, które zasadniczo zniszczyły całą gospodarkę na wielu serwerach.
    Dzisiaj wszystko, czego będziesz potrzebować (i wiele, wiele więcej), po prostu dostajesz „przy okazji”. Rynek przedmiotów jest prawie martwy, a sprzedaż czegokolwiek jest prawie cudem. To także zabiło wiele interakcji.

    Ale jaki to wszystko ma wpływ na polowania zespołowe? Cóż, potwory, na które ludzie polowali w zespołach, to te, które najbardziej straciły na wartości łupów. Behemoty? Olbrzymi miecz i stalowe buty pochodzą z zadań. Bohaterowie Pancerz koronny, tarcza koronowa, hełm korony, miecz ognia, młot wojenny pochodzą z zadań. Obejmuje to każdy większy łup z wyjątkiem nóg korony. Czarny Rycerz? Ponownie wszystko oprócz nóg można uzyskać z zadań: zbroja rycerza, hełm wojownika, topór rycerza, smocza lanca, buty pośpiechu ... Czarnoksiężnik? Niebieska szata, złota zbroja, laska czaszki - wszystko w zadaniach. I tak dalej. Nawet dla demonów wiele się zmieniło. Oczywiście nadal możesz plądrować rzadkie przedmioty: MPA, MMS i g-nogi, ale gigantyczne miecze, topory ognia, tarcze demonów, platynowe amulety, diabelskie hełmy itp. Wszystkie one są dostarczane przez misje (tarcze demona nawet o dwa ...) . Ma to również duży wpływ na ceny rarów, gdy mają one tylko nieco gorszy odpowiednik za znacznie, znacznie niższy koszt.

    Więc wszystko to wyjaśnione teraz, oto, co zamierzamy zmienić: zadania, które najbardziej zalewają grę przyzwoitymi przedmiotami (i najłatwiej) zostaną zmienione. Nie ma już żadnych darmowych przedmiotów tylko za bieganie obok czarnego rycerza przez 5 sekund i tak dalej (wszystkie pozostałe zadania będą działać tak, jak działają, nie martw się o to.) Po drugie, zbroje w środkowej i końcowej grze są ponownie zbalansowane, aby zwiększyć ich wykorzystanie nagradzanie i tworzenie większych przerw między poszczególnymi etapami. W tym przedmioty boskie, które pierwotnie miały większą wartość kolekcjonerską niż praktyczną. Oto lista:
    Kod:

    - hełm wojownika: 8 -> 9 (+1)
    - hełm krzyżowców: 8 -> 9 (+1)
    - maska ​​ceremonialna: 9 -> 10 (+1)
    - królewski hełm: 9 -> 11 (+2)
    - hełm ze smokiem: 9 -> 11 (+2)
    - hełm demona: 10 -> 13 (+3)
    - skrzydlaty hełm: 10 -> 14 (+4) [+40 prędkości]
    - hełm z rogami: 11 -> 16 (+5)
    - złoty hełm: 12 -> 17 (+5)
    - HOTA: do odkrycia (brak w TS)

    - niebieska szata: 11 -> 12 (+1)
    - zbroja rycerza: 12 -> 13 (+1)
    - pancerz koronny: 13 -> 15 (+2)
    - złota zbroja: 14 -> 17 (+3)
    - Smocza łuska

  16. Reklama
  17. #703
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    sprobujcie sie kurwy smiac z takich rzeczy jak zbroja łańcuchowa to jaja poucinam kurwy nie po to tlumacze sam elegancko slowo w slowo, zeby potem jakies ha tfu torgi sie smialy z mego tlumaczenia

  18. #704
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    cz II z III

    poczta w skali smoka: 15 -> 19 (+4)
    - zbroja demona: 16 -> 22 (+6) [3% ochrony przeciwpożarowej]
    - magiczny pancerz płytowy: 17 -> 24 (+7)

    - nogi rycerza: 8 -> 9 (+1)
    - nogi korony: 8 -> 9 (+1) [waga 65 -> 45]
    - złote nogi: 9 -> 12 (+3)
    - nogi demona: 9 -> 13 (+4) [waga 70 -> 50]
    - nogi smoczej łuski: 10 -> 15 (+5)

    - stalowe buty: 3 -> 5 (+2)
    - złote buty: 4 -> 8 (+4)


    Niektórzy z was pewnie teraz pomyślą „czekaj, co? To wygląda na OP!”. Nie do końca.
    Typowy zestaw niskich poziomów: zbroja rycerza + nogi rycerza + hełm wojownika + szalik + skórzane buty; zyska 3 punkty uzbrojenia (30 -> 33). To średnio ~ 2 dmg.
    Zestaw średniego poziomu wyższego poziomu: złoty pancerz + nogi korony + hełm krzyżowca + platynowy maulet + buty pośpiechu; zyska 5 punktów uzbrojenia (32 -> 37). To rzeczywiście coś, ale wciąż nie przełamuje gry. Średnio ~ 3,5 mg. I pamiętaj, że podaż tych przedmiotów będzie znacznie niższa, dlatego niektóre przedmioty są trudniejsze do zdobycia.
    Tak zwany pełny zestaw: MPA + złote nogi + hełm demona + aol + buty pośpieszne / stalowe; zyska 12 punktów uzbrojenia w wariancie boh (36 -> 48) i 14 punktów uzbrojenia w wariancie stalowych butów (39 -> 53), i tutaj zaczyna odgrywać większą rolę. To średnio ~ 9-10 dmg. Może zdecydowanie zaoszczędzić mnóstwo uhs podczas codziennych polowań, również wartych rozważenia dla każdego powołania, nie tylko rycerzy. Nawet w PvP, ponieważ wpływa na uszkodzenia SD i UE. Chociaż zawsze ma to wadę polegającą na podejmowaniu ryzyka i braku możliwości wymiany amuletów. I wymaga przede wszystkim bardzo dużego wkładu, aby zdobyć te przedmioty w powolnym świecie.
    Mamy nadzieję, że zmiany te przywrócą emocje i satysfakcję, które odczuwaliśmy podczas ulepszania naszego sprzętu, i pomogą gospodarce poprzez dostosowanie podaży i popytu na przedmioty.
    Zmiany pozycji (z wyjątkiem HOTA) są teraz stosowane na serwerze testowym. Zmiany w zadaniach nie są stosowane na TS. Pamiętaj, że podane wartości nie są ostateczne i mogą ulec zmianie przed rozpoczęciem Tibiantis.

    Przejdźmy teraz do innego gorącego tematu - równoważenia druidów.
    Podczas gdy - naszym zdaniem - powołania w starej piszczeli były dość dobrze wyważone, a każde z nich miało swoje cechy, druid zawsze wydawał się nieco oderwany. Rycerz - czołg z dużą ilością HP i kapelusza, niskie obrażenia w PvP, nudne, ale skuteczne. Paladyn - niższe obrażenia i mniej HP, bardziej wrażliwe, ale ataki z dystansu i lepiej w magii. Sorcerer - maszyna do zabijania, absurdalnie wysokie obrażenia, ale kosztowne, trudne do grania i najbardziej wrażliwe. I oto pojawia się druid, który jest ... no cóż, w najlepszym razie niepełnosprawnym czarodziejem.
    Chcemy, aby różniła się bardziej od innych zawodów, aby nie była to tylko kwestia wyboru między UH vs. SD a Paralyze vs UE. Cechą, którą proponujemy druidowi, jest „trudna i wspierająca”, a nie zadawanie bezpośrednich obrażeń. Oto jego zmiany:
    Nowe czary, unikalne dla druidów:

    Gasić („exana flam”) - usuwa warunki spalania 30 many (wymagane 3 mlvl). Tak, w tym ogień duszy.
    Rozładowanie („exana vis”) - usuwa stan energii na 30 many (wymagane 3 mlvl).
    Desintegrate Spell („exito tera”) - zaklęcie inspirowane oryginalnym bóstwem Cip „alito tera”. Działa tak samo jak runiczna dezintegracja, ale rzuca się natychmiast i działa na kwadracie przed postacią. Zajmuje 60 many (wymagane 7 mlvl).

    Zmienione czary:

    Paraliż - zabierze teraz 600 many zamiast 900 (zarówno do tworzenia, jak i używania).
    Mass Healing - teraz zajmie 120 many zamiast 150.
    Heal Friend - leczy teraz 160-240 jako bazę, czyli taką samą moc jak Mass Healing (w przeciwieństwie do 80-160 oryginalnych exura sio). Zużycie many pozostaje na poziomie 70.
    Wild Growth - teraz zajmie 150 many zamiast 220.
    Nieumarły Legion - teraz będzie miał większy promień i zabierze 400 many zamiast 500 (może być trudne, ale dobre do pułapkowania).
    Poison Storm - teraz zabierze 400 many zamiast 600.
    Anuluj niewidzialność - będą teraz dostępne dla druidów zamiast czarowników. Zużyje też więcej many - 250 zamiast 200, ale będzie miał szansę równą 20%, aby zerwać pierścień ukrycia celu (jak w starej Tibii na serwerach PvP-Enfo).

    Te zmiany są teraz stosowane na serwerze testowym. Pamiętaj też, że nie są ostateczne, dopóki Tibiantis nie zacznie.

    Inne zmiany:

    Używanie „zabierz mnie do” jest teraz możliwe, ale na razie tylko na statkach i parowcach (nie obejmuje tratw i dywanów) i tylko wtedy, gdy NPC jest zajęty. Kosztuje również 3 razy więcej niż zwykła podróż. Początkowo w starej Tibii nie było „zabierz mnie”, a ja osobiście nigdy nie podobało mi się to, że możesz bez końca skakać z łodzi na łódź na serwerach OT. Chcieliśmy tego uniknąć w Tibiantis. Jednak oryginalna mechanika byłaby bardzo nadużywana przez znaki Nooba, bez wątpienia. Mieliśmy kilka pomysłów na naprawienie tego, ale nie chcieliśmy zbytnio komplikować rzeczy, więc na razie to jest to. Teraz gracze mogą być obsługiwani poza kolejką, ale za wyższą cenę (przed pomnożeniem brane są pod uwagę wypisy listonosza).

  19. #705
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    cz III/III

    Czas odrodzenia jest teraz krótszy w zależności od graczy online w zakresie 1-600, w przeciwieństwie do oryginalnych 201-800. Oznacza to, że 200 online w Tibiantis będzie równe 400 online w starej Tibii pod względem wskaźnika odradzania. Wynika to z faktu, że dzisiejsi gracze są bardziej świadomi efektywnej gry (rzadziej tracą czas na nic nie robiąc), a także dlatego, że nie pozwolimy na żadnych MC (które naprawdę istniały w tamtych czasach, nie tak wielu jak niektórzy twierdzą dziś). Doprowadziło to do wniosku, że odsetek ekspedujących postaci będzie zauważalnie wyższy w Tibiantis, stąd ta modyfikacja.
    Dezintegracja nie powoduje już blokady PZ (wciąż daje krzyże), ale odtąd używanie m-ściany i dzikiego wzrostu blokuje PZ.


    Aby przetestować wygodę, zresetowaliśmy wartości zadań w NPC Tobias, więc ponownie da gotówkę każdej postaci (zgodnie z jej poziomem, jak poprzednio). Nauczy także każdego druida trzech nowych zaklęć, a także anuluje zaklęcie niewidzialności. Od teraz możesz także otrzymywać darmowe błogosławieństwa i aol. Po prostu zapytaj go o „gotówkę”, „zaklęcia”, „błogosławieństwa” i „amulet straty”.

    Wkrótce więcej informacji, w międzyczasie podziel się swoimi przemyśleniami :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Publiczny Test Server!
    Przez Barpel w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 393
    Ostatni post: 18-12-2006, 09:13
  2. Koniec Test sErver ??? !!
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-12-2006, 23:46
  3. Test server
    Przez Hadorek w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 111
    Ostatni post: 11-12-2006, 21:00
  4. Publiczny test server
    Przez bikstopa w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 352
    Ostatni post: 12-12-2005, 19:43
  5. Test server otwarty
    Przez bikstopa w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 03-12-2005, 13:39

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •