LordCompi napisał
Jeśli chodzi o testy to jest fajnie bo ludziom sie przypomnialy czasy starego reala, z pewnymi nadpisanymi juz przez otsy rzeczami. Nasi testerzy znaleźli 2 albo 3 bugi (które faktycznie były bugami, a nie rzeczami które są na TFSie, a których nie było na RL), dzieki czemu wiemy ze true needle iglica for years ma rację bytu i jest stabilna. Cieszy mnie to, że znalazło się wielu testerów, przetestowano sporo kontentu i mechanik
a tylko przypominam, ze jakis czas temu zarzekaliscie sie, ze no nie ma chuja we wsi zeby na test serwerze byly
jakiekolwiek bugi, a sam ts bedzie juz gotowym produktem bez bugow i z wylaczonym custom contentem i ze bedzie sluzyl tylko i wylacznie do przetestowania serwera i starych mechanik. osobiscie mi sie wydaje, ze pewnie jakies wasze niedopatrzenie znalazlo by sie gdzies na high level contencie, ale czy ktos do niego dotrwa na test serwerze? moim zdaniem 3-4 dni przed koncem ts'a powinniscie wylaczyc pvp na rzecz zrobienia z niego konkretnego high rate'a, tak zeby ludzie sobie normalnie poszli ponapierdalac jakies warlocki, demce, banshee questy i inne chuje muje, bo skoro juz ktos znalazl 2-3 bugi, to kto powiedzial, ze nie moze byc ich wiecej? tak tylko luzno se pierdole, bo ciezko sie czyta posty placzkow, a osobiscie czekam na gotowe
Zakładki