Reklama
Strona 8 z 17 PierwszaPierwsza ... 678910 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 106 do 120 z 242

Temat: Runy

  1. #106
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,280
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a jednocześnie wprowadzają 3 zmiany i te 3 zmiany najbardziej uderzają w postacie magiczne to co nie można podyskutować nad jakąś zmianą na korzyść maga?
    Źle na to patrzysz. My nie wprowadzamy żadnych zmian, które mają uderzać w postacie magiczne.
    To otsy znacząco ułatwiły im grę, ale my się odnosimy do starej tibii, a nie otsów. A na Tibiantisie wcale nie jest trudniej niż w starej tibii.

    I nie jesteśmy wcale pierwszymi, którzy zakazują mcków. Większość otsów ich zakazywała, tylko nie była w stanie tego należycie wyegzekwować.

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 zmiana to ofc brak tej nieszczęsnej peninsuli - tam najlepiej odnajdywał się mag, a nie jakiś rycek.
    2 zmiana to calkowity zakaz mc przez co runki będą drogie i mało dostępne
    3 zmiana to podwyższone koszty traveli, to też odbije się najbardziej na magach bo oni przez punkt drugi mają o wiele bardziej zwiększone koszta
    1. rzecz w tym, że na high levelach na otsach już każdy expił z gfb, po drugie peninsula peninsulą, ale taki stone tomb dla 50 knighta/pala to też było topowe expowisko
    2. tak, jak napisałem, to nie jest żadna zmiana - mcki praktycznie zawsze były niedozwolone, na takiej medivii to dopiero niedawno sobie wymyślili, że zrobią z nich interes, bo przez X lat były zabronione
    3. podwyższone koszty podróży są dla każdego tak samo, poza tym nie są jakieś kosmiczne

  2. #107
    Avatar pomidorowa
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    259
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Przeczytałem kilka tematów w tym dziale i generalnie doszedłem do takich wniosków:

    - Usuwanie ank, bo pg na tombie i inne op miejscówki. Jest mnóstwo dobrych expowisk, które są po prostu zapomniane i nieuczęszczane przez nikogo. Na otsach raczej nikt nigdy na nich nie expi/expił. Są miejsca, w których nikomu nie przyszłoby do głowy, aby zdobywać punkty doświadczenia (używając głowy), a także są one równie opłacalne co te popularne oraz XD tylko "starzy" gracze je znają/pamiętają.

    Uważam, że normalni, casualowi gracze, którzy stanowiliby 99% populacji serwera, nie będą chcieli z tego powodu tutaj grać.
    Z punktu widzenia gracza - nie ma ank = nie ma pg. Zbierasz gp na runy/robisz je sobie przez bardzo długi okres czasu i nawet nie masz, gdzie ich wystrzelać, aby zostało ci to w jakiś sposób zrekompensowane. Tak to moim zdaniem zostanie odebrane/zinterpretowane.

    Po za tym w pełni zgadzam się z postem kogoś tam wyżej - tak, usunięcie tomb to jest znerfienie maga. I jeżeli tego typu zmiana ma mieć miejsce to uważam, że powinno znerfić się więcej miejscówek - pod knighta, bo to właśnie ta profesja wbrew pozorom jest najlepszą, w grze.

  3. #108
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,280
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj pomidorowa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Uważam, że normalni, casualowi gracze, którzy stanowiliby 99% populacji serwera, nie będą chcieli z tego powodu tutaj grać.
    Z punktu widzenia gracza - nie ma ank = nie ma pg.
    no tak, bo normalny casualowy gracz, który stanowi 99% populacji, to gra po to, żeby robić pg, faktycznie

    jak na razie odzew na zmianę ank jest pozytywny, ze 3 razy na torgu przewinęły się opinie jak twoja, a na otlandzie jeszcze nikt się nie przyczepił, za to było parę postów, że dobry pomysł
    rozumiem, że opinie na forum nie stanowią pełnego przekroju, ale nie wiem, na jakiej podstawie - poza przykładem swojej własnej osoby - stwierdzasz, jak to się rzekomo wszystkim nie podoba

    o tym nerfieniu maga to nie chce mi się znowu powtarzać, widocznie jesteś przykładem gracza z tzw. nowej generacji "oldschoola" i dlatego nie wyobrażasz sobie nic, poza waleniem gfb na tombie
    a co gorsza, nawet i w tym nowym "oldschoolu" nie masz chyba większego doświadczenia, skoro nie bierzesz pod uwagę faktu, że na high lvlach każda profa wali tomby z gfb, i nie mówię o jakichś 300 lvlach, bo na prophecy już 120 knightem expiło się na tombie z gfb normalnie
    więc jak mam cię przekonać?

    serwer Julera startował miesiąc przed updatem na 7.2, a za czasów 7.4 Setzer Gambler miał już 200 lvl sorcem, myślisz że on to na peninsuli wbił?
    ale jeśli wolisz, to słuchaj sobie vailandura, który ci powie, że przed dodaniem tombów 100 lvl magiem to mieli tylko ci, co grali jednym charem od 1998

  4. Reklama
  5. #109
    pitotrek1997

    Domyślny

    @tibia77 ; ale to tylko pokazuje jacy tutaj gracze są i jak aktualni ludzie to bobaski którzy nie rozumieją że ankh to nie są jedyne ekspowiska w tej grze na 7.4 i którzy tej gry bez ankh nie są wstanie sobie wyobrazić, a potem taki Ci będzie pierdolił że jak na 7.4 nie ma MC to jest to zmiana uderzająca tylko w maga (bo kurwa EK/RP/ED nie używają run w ogóle) nie ma co gadać z takimi typami, co prawda real 7.4 pamiętam słabo (ale grałem wtedy trochę i uwielbiałem robić runy) to pamiętam że zawsze to było trudne nie dlatego, że ludzie nie umieli grać tylko dlatego właśnie, że nie było tych kozak miejscówek jak teraz i ludzie nie mieli wszystkich taktyk, jebane 15 lat później wiedza poszła do przodu a typy Ci wyskakują, że jak mają grać magiem to jedyne co potrafią to nakurwiać GFB na tombie, no do chuja wafla osobiście sam wjadę i zrobię EKa bo zawsze lubiłem i ten serwer będzie właśnie tym czego mi brakowało, takiego ciężkiego serwera na którym głupie wbicie 85 skilla czy 50lvla to jest już naprawdę coś

    @Edit:
    Przecież to wystarczy wbić 30lvl Druidem, zrobić 2-3bp ihów, stawiasz 2 DSy na jakiś smokach i głupia dragonka kosztuje tyle że jesteś wstanie sobie za to kupić life ringi/manasy i robić spokojnie runy ale przecież na 30lvl Druidem to już na tombie latasz

  6. #110
    Avatar Genway
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    1,758
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Voldemop napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale jeszcze w czasach 7.8~ DSM dalej chodziło po 150-200k, royal helmety zanim dodali hydry też miały sporą cene, wylociłeś coś cennego i od razu miałeś hajs na naprawdę solidne PG.
    no przy zalozeniu, ze raz na pare huntow poleci Ci taki ultra rare item i uda Ci sie go sprzedac (co jest malo prawdopodobne, bo na poczatku nikt nie bedzie dysponowal taka gotowka, a nawet jesli to i tak nie wypierdoli calej gotowki na arma) to w sumie gdzie mozna by zapierdolic SOLIDNE PG magiem na starym kliencie bez ankh? pytam calkiem powaznie

    a jeszcze pytanie do @tibia77 ; czy mimo zreworkowanego ank (co w sumie jest nawet sluszne, jezeli chcecie opoznic wbijanie levela) zamierzacie tam wpierdolic chociaz jeden resp, ktory bedzie chociaz namiastka przypominal tombe? ja nie mowie o przeklejeniu penisuli, gdzie na -2 za teleportem wykrecasz takie pg ze chuj bo wpierdalasz sie w wieksze pokoiki z 7-8 vampami/necro/bb, tylko taka namiastka gowno tomby tj -1/-2 jakies gowno potworki typu szkiely czy macki szklany, a za tpkiem jakies pokoiki z chociaz 2-3 mobami typu vampir czy necro xd mozna by napeirdolic jeszcze pare dsow, ktorych przeciez nie daloby sie odlurowac bo bylby overspawn i tak i trzeba bylo je napierdalac co kolko. czy jednak jedynymi miejscami na spotkanie troche "wiekszego" skupiska necro to te na drefii, a vampow na vamphellu? a co do zmian na ankh, to zawsze sie mowi o wypierdoleniu tych tomb, a co z respami larv/scarabow/ancientow? mam nadzieje, ze dodacie z 2-3 dziury gdzie takowe potworki mozna by napierdalac, bo jednak nie macie chyba zamiaru calkowicie sie pozbyc szkarabeuszow

    swoja droga dobrze rozumiem, ze przez overspawn, to jakies odlurowanie dsow na drefii w ogole nie wchodzi w gre?xD

  7. #111
    Avatar Mnh_Project
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kazordoon
    Posty
    2,249
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    coscie co kurwa usrali z tymi tombami

    poszczelac to bedziecie sobie mogli w gobliny na femor hills

  8. Reklama
  9. #112
    Avatar Genway
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    1,758
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    pytam z ciekawosci, bo wiadomą alternatywa na strzelanie gfbkow to drefia, ale ciekaw jestem czy po prostu tomby wyjebane zostana calkowicie czy powstanie resp choc troche je przypominajacy ale w chuuuuj znerfiony. no i co do scarabow to jestem ciekaw tez, ale nie sadze zeby zostaly wyjebane po calosci, bo to kolejny resp gdzie magiem se mozna na monkach popierdalac i zabijac scarabeusze xd

  10. #113

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    838
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Genway napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pytam z ciekawosci, bo wiadomą alternatywa na strzelanie gfbkow to drefia, ale ciekaw jestem czy po prostu tomby wyjebane zostana calkowicie czy powstanie resp choc troche je przypominajacy ale w chuuuuj znerfiony. no i co do scarabow to jestem ciekaw tez, ale nie sadze zeby zostaly wyjebane po calosci, bo to kolejny resp gdzie magiem se mozna na monkach popierdalac i zabijac scarabeusze xd
    Te uczucie, kiedy biegasz z 2 monkami na scarabeuszach, zbierasz golda, kryształki, udka dla psorka no i klepiesz runeczki <3

  11. #114
    Avatar pepeszka
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    30
    Posty
    3,157
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    no zajebiste uczucie jak masz ambicje na skonczenie kariery na 30 lvlu

    genway ma racje, mimo ze zgadzam sie z wyjebaniem ankh to dla mnie sukces otsa zalezy od tego co jest na custom contencie bo to ze tomby itp zostana wyjebane to nie znaczy ze nagle wszystkie h lvle sie rozpierdala po calej mapie tylko bedzie tak ze zostana z 2 respy ktore sa lepsze od innych w stosunku exp/kasa do innych i i tak tam wszyscy beda siedziec

  12. Reklama
  13. #115

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    369
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Największy problemem w tombach jest fakt, że w dużym grupach występuja słabe potwory. Dodać do tego fakt, że nie mamy teraz po 13 lat i większość osób stać by skupować gfb za rl hajs oraz dodać do tego fakt, że nie mamy już internetu na korbkę i dostajemy masakrycznie op spoty do lvlowania postaci magicznych a na wyższym lvlu do lvlowania każdej profesji. Kiedyś procentowo było bardzo mało hlvl magów co wynikało z powyższych argumentów oraz tego, że ludzie najwyzaczniej w świecie grali słabiej. Teraz każdy już nauczył się strzelać gfb na tombach i zna się respy co do moba. Gdyby ankh zostało w pierwotnej formie to i tak było by masę hlvl magów w dość krótkim czasie mimo zakazu mc itp. To z kolei niszczy cały balans w pvp. Trzeba by za chwilę nerfic UE itp. Po prostu tomby wyprzedzały swoją epokę, nie były w żadnym stopniu przystosowane do rozgrywki na 7.4
    Jest masa miejsc gdzie można zrobić PG magiem, ale nie takie PG jak ludzie znają dzisiaj, czyli tomba z gfb gdzie nie trzeba mieć rąk a jak się poszczęści to jeszcze można zrobić profit. Po prostu trzeba więcej pomyśleć, pójść wastowac z ekiem itp.
    Co do skarabeuszow to powinny być, może trochę w zmienionej formie.

  14. #116
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,280
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj pepeszka napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    genway ma racje, mimo ze zgadzam sie z wyjebaniem ankh to dla mnie sukces otsa zalezy od tego co jest na custom contencie bo to ze tomby itp zostana wyjebane to nie znaczy ze nagle wszystkie h lvle sie rozpierdala po calej mapie tylko bedzie tak ze zostana z 2 respy ktore sa lepsze od innych w stosunku exp/kasa do innych i i tak tam wszyscy beda siedziec
    nie będą, bo się nie zmieszczą
    poza tym, patrząc na całokształt, to żadne inne miejscówki nie były tak OP, jak tomby, ani nawet blisko tego

    ale znowu wychodzi to myślenie co to bendzie bez tombów co to bendzie, co tylko pokazuje jak bardzo otsy przez te lata skrzywiły nam obraz starej tibii
    przecież na 7.4 tomby nie były nawet w połowie tak ważnym punktem na mapie
    były wtedy nowością, ludzie ich nie znali, bo wcześniej ich nie było, więc nie brali ich jeszcze tak pod uwagę, a jakoś sobie radzili

    a custom content jest dodatkiem, żeby było co odkrywać, a nie nową wersją tombów
    oczywiście, będą tam respy, ale nie będziemy ich opisywać, bo to się mija z celem, jakim jest odkrywanie i poznawanie od 0, więc po prostu poczekajcie to się przekonacie
    ale na pewno nie będą to nowe OP respy pod exp/h, bo to się z kolei mija z drugim celem
    przecież nie po to wywalamy jedne OP miejscówki, żeby zastąpić je innymi

  15. #117
    Avatar Kansu
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,556
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj pomidorowa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przeczytałem kilka tematów w tym dziale i generalnie doszedłem do takich wniosków:

    - Usuwanie ank, bo pg na tombie i inne op miejscówki. Jest mnóstwo dobrych expowisk, które są po prostu zapomniane i nieuczęszczane przez nikogo. Na otsach raczej nikt nigdy na nich nie expi/expił. Są miejsca, w których nikomu nie przyszłoby do głowy, aby zdobywać punkty doświadczenia (używając głowy), a także są one równie opłacalne co te popularne oraz XD tylko "starzy" gracze je znają/pamiętają.

    Uważam, że normalni, casualowi gracze, którzy stanowiliby 99% populacji serwera, nie będą chcieli z tego powodu tutaj grać.
    Z punktu widzenia gracza - nie ma ank = nie ma pg. Zbierasz gp na runy/robisz je sobie przez bardzo długi okres czasu i nawet nie masz, gdzie ich wystrzelać, aby zostało ci to w jakiś sposób zrekompensowane. Tak to moim zdaniem zostanie odebrane/zinterpretowane.

    Po za tym w pełni zgadzam się z postem kogoś tam wyżej - tak, usunięcie tomb to jest znerfienie maga. I jeżeli tego typu zmiana ma mieć miejsce to uważam, że powinno znerfić się więcej miejscówek - pod knighta, bo to właśnie ta profesja wbrew pozorom jest najlepszą, w grze.
    wez zamknij dupe fraglesie jeden z drugim xD
    serio kurwa ciagle placzecie jak trudno bedzie chuj to kogo interesuje mordo
    pierdoelnie ze ktos czasu nie bedzie mial to tez xd jak tu polowa po pare h dziennie bedzie napierdalac, a czy to w pracy czy gdzie ruwniez tibijka odpalona i runy krecone na ostro
    wasze otsy gdzie sa penisule i inne ultawienia powoduja ze nie ma po chwili gdzie grac

  16. Reklama
  17. #118
    Avatar normalnychopak
    Data rejestracji
    2019
    Posty
    413
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    Mówcie co chcecie ale Start medivii może wpłynąć negatywnje na liczbę online na torgerze pomimo że medivia to gowno

  18. #119
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,280
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj normalnychopak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mówcie co chcecie ale Start medivii może wpłynąć negatywnje na liczbę online na torgerze pomimo że medivia to gowno
    przecież medivia to inna gra
    to równie dobrze premiera nowej fify może wpłynąć negatywnie

  19. #120
    Avatar Care Unit
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Poznań
    Posty
    2,052
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    no nie wiem, czy ktokolwiek normalny wejdzie na nowy server, jak już bolek zaciera rączki i dodaje scrolle dzięki którym wyjdziesz z rooka za pomocą jednego przycisku xD


    sometimes streaming https://www.twitch.tv/vopek__

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Jakie runy?
    Przez Buła123 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-09-2010, 21:59
  2. [Poradnik] Runy vs Elemental Strikes
    Przez 2Fast4You w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 25-07-2010, 02:09
  3. Runy i Potiony - poprawki
    Przez Gray w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 11-06-2010, 06:49
  4. Loot, runy i mikstury
    Przez Tomix w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 10-06-2010, 22:17
  5. Nowe wymagania na runy.
    Przez Fejfer w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 30-12-2007, 15:30

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •