Moze ktos mi pomoze, widziałem kiedys grafikę której nie potrafię znalezc. Mysle ze musiała ona pochodzić albo z jakichs materiałów promo tibiantisa (stąd pytam tutaj) ew nostalthera. Przedstawiała ona meandry działania silnika tibii, konkretniej (kurwa trzymajcie sie teraz, próbuję jak mogę) sposób w jak gra faktycznie czyta takie rzeczy jak np rzucanie run na jakichs skosach przy scianach. Lub moze jak sciany wplywaja i rogi wpływają na rozlewanie się obszaru działanie spelli np UE. Prowadziła ona do konkluzji ze nie każdy kąt zachowuje się tak samo. Strzałkami bylo wyjaśnione dlaczego, gra jakby czytała te kierunki po kolei zgodnie (albo i nawet przeciwnie) z kierunkiem wskazowek zegara. Stąd np podobny kąt ( np kratka na west i 2 kratki na south VS kratka na east i 2 kratki na north) w innym kierunku juz nie zachowywał się tak samo kiedy stało sie przy ścianie, tzn ze w jednym z tych kierunkow niby podobne wspołrzędne ale dało się rzucic runkę, a w jego lustrzanym odbiciu już się nie dało bo sciana blokowała. Wydaje mi sie ze bylo to prezentowane strzałkami kiedy w tle byly warlocki na demonie ale znalazlem na otlandzie tibiantisa jest na warlockach pokazywany sposob zachowania mobow , wiec moze mi sie z tym pojebalo. Czy ktos jest mi w stanie pomoc i wyjasnic ten mechanizm albo odkopac ta grafike przez ktora nie moge spać w nocy?
Zakładki