Nie no, akurat to juz jest maly pikus, czy potwory na redzie na 7.4 mogly uciekać najdalej jak tylko się dalo, czy była granica. Jak ktoś będzie chciał się bawic w lurowanie, to przecież będzie chciał lurowac potwory agresywne, które jeszcze chcą walczyc :D Co do ilości kratek, kiedy wlacza się nowy resp w przypadku odejścia poprzednio zrespionego potwora, to akurat nawet jakby były granice, dokad potworek może maksymalnie uciec, to nie będzie się klocic z overrespem, który no dajmy na to będzie wynosil 8sqm, bo te granice anty luringu na 100% wynosily znacznie więcej. Potestuje się trochę, bo akurat overresp mnie zawsze fascynowal ogladajac stare screeny czy filmiki. Np. wilki na wolf hellu nad minohellem na redzie mogly biegac jak kojarze wszędzie po całym labiryncie, wiec na teście wybije wszystkie do reda, zapakuje gdzies w rogu i poczekam, czy nowe zrespia :D
Edit:
Na podstawie tego filmiku z 7.3 co koles expi na orkach i bije poison spidery do reda wynika, ze jednak juz nawet na 7.3 była granica, której potwory na redzie nie mogly przekroczyć :o Proszę spojrzeć na zachowanie poisonka w 22:13, ma sporo czasu na ruch, ale stoi w miejsu, bo się przyblokowal z granica. Z tego także można wywnioskować, ze overresp nie dzialal na potwory, które opuscily punkt swojego respa nawet o znaczna odleglosc, ale były nieagresywne (nie atakowaly z racji tego, ze uciekaly :D ). Czyli overresp także nie działa na derry, zające, sheepy itd., a wydawalo się, ze jest ich duza ilość na mapie, gdyż mało osob je bilo oraz blokowaly się najczęściej przy swoich granicach ucieczki (wcześniej spomniane deery na mostku), czy innych cypelkach nad woda itd.
Zakładki