Reklama
Strona 138 z 222 PierwszaPierwsza ... 3888128136137138139140148188 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,056 do 2,070 z 3319

Temat: Pytania i sugestie

  1. #2056
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Drodzy Gracze,

    W ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad reorganizacją całej infrastruktury zaplecza Tibiantis, aby zapewnić jej długoterminową stabilność i wolne od błędów działanie. Chcielibyśmy Cię teraz prosić, abyś pomógł nam się upewnić. Z tego powodu zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w publicznym serwerze testowym!

    Serwer testowy zostanie otwarty jutro (24 grudnia) o godzinie 12:00 CET i utrzymany tak długo, jak potrzeba. Aby zachęcić do dołączenia, zacznie się jako wymuszone pvp, z wszystkimi zasadami takimi jak w tamtych czasach (brak czaszek, doświadczenie za zabijanie graczy, krótszy czas wyczerpania czarów ofensywnych). W składzie każdego miasta możesz również znaleźć NPC Tobias The Helper, który przekaże Ci trochę pieniędzy i run.

    TUTAJ CHUJOWY OBRAZEG


    Serwer testowy załaduje bazę danych zapisaną na dzisiejszym zapisie serwera. Wszystkie konta i postacie będą obecne w takim stanie, w jakim były w tamtym czasie - z wyjątkiem premii, która jest przyznawana każdemu kontu niezależnie od jego statusu. Oczywiście działania z serwera testowego, inne niż łamanie zasad, NIE będą miały żadnego wpływu na twoją postać na rzeczywistym serwerze. Dozwolone jest przebywanie na obu stronach w tym samym czasie.

    Aby się zalogować, wystarczy zaznaczyć opcję „Testuj logowanie do serwera” w opcjach klienta i wpisać swoje hasła (aktualne na 23 grudnia o 9:00).
    Dla celów serwera testowego klient zostanie zaktualizowany do wersji 1.43 jutro po codziennym zapisie.

    Baw się dobrze!
    godzine to robilem. to bedzie 20 zlotych

  2. #2057
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    34
    Posty
    11,196
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Szacunek - niektórym się po prostu należy.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  3. #2058
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    34
    Posty
    12,994
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    EHHHHH


    już nie moge się doczekać aż wbije moim 16 druidem
    Cytuj Halunek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    byczek-jebaka hedonista kulturysta i uzdrowiciel a ty i tak powiesz ze to człowiek o twarzy homo erectus

  4. Reklama
  5. #2059

    Data rejestracji
    2019
    Posty
    419
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    Dobra, nie mogłem się doczekać to poszukałem tego wzoru na dmg z dista (na melee jest taki sam) i takie coś znalazłem:
    (5 * skill + 50) * weaponDmg * 0.5 * (rand[0~99] + rand[0~99]) / 10000
    jakby jeszcze wymnożyć przez stance modifier (full attack 1.2) i odjąć armor potwora (a przy melee jeszcze redukcję od shieldingu) to nawet by mi się mój max hit zgadzał z tym wzorem
    pytanie 1. - czy ten wzór jest poprawny?

    pytanie 2. mam nałożony sam jacket na rooku i raty biją we mnie czasami sparki, a przecież jest to 1 armor, który wg tego co było mówione o wzorze block = (arm/2) + rand()%(arm/2) się gubi, bo liczba nieparzysta - o co tu chodzi? 0.5 jako jedyne zaokrągla do góry, a cała reszta w dół?
    Ostatnio zmieniony przez tabu : 19-01-2021, 12:45

  6. #2060
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    mam takie szczere pytanie do administracji - czym kierowano sie przy wyborze gracza caveki na tutora skoro:

    a)typ se okrada ludzi xD
    b) obecnie nalezy do gildii ktora jawnie pisze bezposrednio ludziom ze ich zajebie bo im sie cena run nie podobia x-D
    c) znajomosc angielskiego ma na takim poziomie rObIa C sMiEsZnE mEmY ;~~~DDDDDddddd


    kurwa prosze, to jest rak dla wizerunku tak samo jak ta chujowa strona dla bdb serverka

  7. #2061
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    24
    Posty
    10,238
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    nie bylo innych chetnych

  8. Reklama
  9. #2062
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    30
    Posty
    5,480
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    kurde to myslalem ze lepiej nie miec niz miec kapcia takiego

  10. #2063
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj tabu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, nie mogłem się doczekać to poszukałem tego wzoru na dmg z dista (na melee jest taki sam) i takie coś znalazłem:
    (5 * skill + 50) * weaponDmg * 0.5 * (rand[0~99] + rand[0~99]) / 10000
    jakby jeszcze wymnożyć przez stance modifier (full attack 1.2) i odjąć armor potwora (a przy melee jeszcze redukcję od shieldingu) to nawet by mi się mój max hit zgadzał z tym wzorem
    pytanie 1. - czy ten wzór jest poprawny?

    pytanie 2. mam nałożony sam jacket na rooku i raty biją we mnie czasami sparki, a przecież jest to 1 armor, który wg tego co było mówione o wzorze block = (arm/2) + rand()%(arm/2) się gubi, bo liczba nieparzysta - o co tu chodzi? 0.5 jako jedyne zaokrągla do góry, a cała reszta w dół?
    oprócz tego * 0.5 to chyba dobry (piszę z pamięci), tylko że nie "weaponDmg" a attack, no i attack się na pewno mnoży razy 1.2 dla full atk (zaokrąglone w dół) lub razy 0.6 dla full def (zaokrąglone w górę), dla balance pozostaje domyślny, to 0.5 w twoim wzorze to nie wiem skąd

    a co do armora, to jeżeli armor == 1, to blokujesz 1 dmg zawsze, niezależnie od wzoru, tak cipsoft miał w funkcji
    armor == 2 i armor == 3 też blokuje 1 dmg zawsze, ale to już wynika normalnie ze wzoru (1 + rand()%1 = 1 zawsze)
    armor == 4 blokuje 2-3 dmg (2 + rand()%2)

  11. #2064
    Avatar Pingwinq
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    5,367
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    za każdym razem jak czytam posty tibiarza z jakimiś wzorami i kalkulacjami, to czuje się jak na korkach z matmy w liceum, czyli mniej więcej tak

    Pytania i sugestie-512-5129646_mind-blown-unicorn-emoji-hd-png-download.png

  12. Reklama
  13. #2065
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Pingwinq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    za każdym razem jak czytam posty tibiarza z jakimiś wzorami i kalkulacjami, to czuje się jak na korkach z matmy w liceum, czyli mniej więcej tak

    Pytania i sugestie-512-5129646_mind-blown-unicorn-emoji-hd-png-download.png
    tibiantis uczy, bawi i wychowuje

    ps proszę nie offtopować

  14. #2066
    Avatar Pingwinq
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    5,367
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ps proszę nie offtopować
    dobrze, to na temat

    czy moge uzywac takiego programu, ktory przy ruchu na ekranie odtwarzalby mi alarm?

  15. #2067

    Data rejestracji
    2019
    Posty
    419
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    oprócz tego * 0.5 to chyba dobry (piszę z pamięci), tylko że nie "weaponDmg" a attack, no i attack się na pewno mnoży razy 1.2 dla full atk (zaokrąglone w dół) lub razy 0.6 dla full def (zaokrąglone w górę), dla balance pozostaje domyślny, to 0.5 w twoim wzorze to nie wiem skąd
    dzięki za odp.
    bez tego 0.5 każdy miałby 2 razy większego max hita
    to 0.5 jest chyba w połączeniu z tymi 2 randami - po to, żeby średnie hity losowało częściej niż maksymalne/minimalne (rozkład normalny?)
    0.5 * (rand[0~99] + rand[0~99]) , może u was jest coś w stylu:
    (rand[0~49] + rand[0~50])

  16. Reklama
  17. #2068
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    @tabu ; no tam powinna być średnia z dwóch randów (rand + rand)/2
    teraz zauważyłem, że to stąd to 0.5 ktoś dał, ale wbrew pozorom to nie to samo, bo wszystkie działania są na intach i kolejność ma znaczenie

    ogólnie przez to że jest wyciągana średnia z dwóch randów, to hity są bardziej wyśrodkowane (coś pod rozkład nornalny albo trójkątny), małe i duże hity mają mniejsze prawdopodobieństwo niż średnie

  18. #2069

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,367
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @Tibiarz ;
    pytanie całkiem na poważnie
    czy jest jakiś inny powód poza "na 7.4 tak nie było" że nie ma kolorowych źródeł światła i czy w przyszłości takie będą?

  19. #2070
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Sunnyvale
    Wiek
    30
    Posty
    11,891
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Voldemop napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Tibiarz ;
    pytanie całkiem na poważnie
    czy jest jakiś inny powód poza "na 7.4 tak nie było" że nie ma kolorowych źródeł światła i czy w przyszłości takie będą?
    Widze kolega uwaznie teasera nie ogladal
    dziękuję serdecznie, do widzenia, wypierdalajcie stąd
    pluje na was kurwa
    na ciebie szklana też, sprzedajny kutasie

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2016, 14:19
  2. Skladam nowy komputer - prosze o ocene i sugestie
    Przez Haan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-11-2015, 20:32
  3. Czekamy na poważny RPG - Czekam na wasze sugestie
    Przez Ran tu w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:23
  4. Ip Conflict - jakieś sugestie?
    Przez Koczek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2011, 00:54

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •