Sory Tristhe14 za powyzszy post nieco sie unioslem.
Ok napewno przeczytales wiele ksiazek albo i wszystkie i napewno rozmawiales z wieloma npc.
Jestes widac typem poszukiwacza takim jak ja.
Tylko zauwaz jedna prawidlowosc.
Od czasu stworzenia anihilatora (jakies 2,5 roku temu -- dokladnie nie pamietam , wszedl z updatem w ktorym wprowadzili nowy system questow z bramkami levelowymi ) Cipsoft nie popelnil drugi raz tego samego bledu.
Ten update i te questy to yla odchylka od normy.
Linki :
http://search.atomz.com/search/?sp-q...p-f=ISO-8859-1
http://www.tibianews.net/article.asp?Id=363
http://www.tibianews.net/article.asp?id=294
Chociazby tyle.
Moze i zabawa przez pierwsze pol roku byla przednia kiedy to zrobienie ani bylo wydarzeniem ktore odbijalo sie na wszystkich serwerach - teraz to powszedniosc.
Takie itemy jak SoV przestaly byc rarami wystarczy miec odpowiedni level. Lub duzo kasy.
Z reguly jednak oni stosuja inna polityke.
Najpierw powstaja legendy NPC cos mowia w ksiazkach jest cos napisane trwaja prace nad terenem lub juz sa zakonczone. Daje to jakas otoczke zeby ludzie kombinowali i gra byla ciekawsza.
Ale co innego zrobienie otoczki bo to jest w miare proste a co innego wprowadzenie takiego terenu jak PoI do gry. Bo napewno tam bedzie albo jakis super item do zdobycia albo glowna czesc jakiegos questu w kazdym razie rzecz wazna.
Poczytaj sobie artykul Knightmare na tibianews . Wprowadzanie terenow jest szalenie trudne. Takie poison tower od dawien dawna jest i co z tego?
A miejsce respa Orsha~ ? Zaznaczone bylo ( bo chyba nikt se takich elementow dekoracyjnych powierzchni bez powodu nie wprowadzil ) juz od lat.
A wiadomo ze zdobycie kazdego rara zabuza system gry - szczegolnie jak rar przestaje po pewnym czasie byc rarem .
Wiec takie rzeczy wprowadza sie nie szybko i z glowa.
Zakładki