da ktos rade przy okazji bawiac sie w to sprawdzic mniej wiecej resp fernfanga i szanse?
@down dziekuje ;)
Wersja do druku
da ktos rade przy okazji bawiac sie w to sprawdzic mniej wiecej resp fernfanga i szanse?
@down dziekuje ;)
Przeciętnie raz na miesiąc.
Cytuj:
################################################## ############
# ---------------------- Allgemeines ----------------------- #
################################################## ############
# Ablauf: Eine Angriffswelle, bei der ein besonderer Mönch
# Boss (Fernfang) und bis zu 10 Kriegswölfe auf der
# Isle of Mist südöstlich der Plains of Havoc spawnen.
# Werden diese Monster nicht innerhalb von 4 Stunden
# gefunden und getötet, verschwinden sie wieder.
Type = SmallRaid
Interval = 2592000
# (durchschnittlich einmal pro Monat)
################################################## ############
# ------------------ Erste Angriffswelle ------------------- #
################################################## ############
# Ort: Auf der Isle of Mist südöstlich der Plains of Havoc
# Monster: Fernfang (besonderer Monk)
Delay = 0
Position = [32851,32340,6]
Spread = 0
Race = 206
Count = (1,1)
Lifetime = 14400
# Message = "Its full moon again and Fernfang is out for new prey."
# Ort: Auf der Isle of Mist südöstlich der Plains of Havoc
# Monster: 2-4 Warwolves
Delay = 0
Position = [32851,32340,6]
Spread = 3
Race = 3
Count = (2,4)
Lifetime = 14400
# Ort: Auf der Isle of Mist südöstlich der Plains of Havoc
# Monster: 4-6 Warwolves
Delay = 0
Position = [32855,32333,7]
Spread = 3
Race = 3
Count = (4,6)
Lifetime = 14400
# Message = "Its full moon again and Fernfang is out for new prey."
To sa pliki tibi 7.72, wcześniej w temacie ktoś napisał ze po 'wycieku' system respu bossow został zmieniony, ten to już tylko ciekawostka. Ciekawostka szczególnie dla osób które grały w tamtych czasach i szukali 'sekretów' których zresztą nie było, co dzisiaj jest wiadome. Tibia zmieniła się w inną grę, i dzisiaj wszystko tam działa inaczej.
to zakius chyba pisał, że zmienili raidy, ja nie wiem skąd to info
pliki są z 7.7, a nie 7.72, tak btw
stąd, że kilka lat w ogóle raidy nie działały (czyli grzebali w nich i coś rozwalili), później działały tylko nowe, a później naprawili i stare
"kilka lat" to chyba gruba przesada. Maksymalnie jakoś 2 lata nie było
Był news na tibia.com, że robili reworka, w którym wkradł się błąd i rzeczywiście przez kilka lat raidy występowały bardzo rzadko. Nie pamiętam w którym roku to naprawili.
Ktoś kto stawiał serwer z tych plików jest w stanie podesłać mi:
- VDI z zainstalowanym CentOSem 3.1? Nie musi byc skonfigurowany, chodzi mi o samego centosa. Ja niestety nie mogę zainstalować, bo:
http://pics.tinypic.pl/i/00824/x154htz0x1hq.png
lub portzebne libsy do tego centosa?
Lub odpowiedzieć mi na pytanie:
(Wszystko stawiałem na CentOS 7i ubuntu 14.04 jak w tutorialu)
- mysql postawiłem
- game server postawiłem
- querymanager postawiłem
- loginserver postawiłem, wszystko działa, ale niestety po wpisaniu pasów, lista charów się ładuje, ale zalogować się nie da. Wyczytałem na otlandzie, że chodzi o libsy. Niestety nie wiem co dalej z tym zrobić i chciałbym poprosić o jakąś pomoc..
Najlepiej o podesłanie działającego VDI, lub podpowiedź co i gdzie pozmieniać z tymi libsami. Oczywiście ./game kompiluje sie w porządku, ścignąłem libc++.so.5 z jakiejś paczki, aczkolwiek brak mam folderu /lib/tls Ktoś kto stawiał serwer, skusi się do pomocy?
https://linux.die.net/man/2/listen
tutaj znajdziesz wszystkie error code - czy to ta funkcja, to nie wiem
Port jakiś masz zablokowany jak wczytuje chary ale nie loguje
jest możliwe, żeby z poziomu gracza sprawdzić do jakich drzwi pasuje jaki klucz (po id np)?
tibia77 sprawdził wszystkie klucze i drzwi. Kilka stron wcześniej wrzucił wyniki przeszukiwań:
http://torg.pl/showthread.php?472386...t=#post9688677
http://torg.pl/showthread.php?472386...t=#post9687410
http://torg.pl/showthread.php?472386...t=#post9687599
Co do samej metody: